In allebei examen gedaan.. Ovidius was het examen, was wel leuk vond ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als jij ook Latijn (en Grieks) hebt gehad, dan behoorde dat zeker tot jouw examenstof?
Je bent de liefste en de mooiste en best goed voor een vrouw..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:41 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook een complimentjeSta immers tweede op de lijst
Nee ben er nogquote:
Nee, krijg je niet, want je hebt mij ingehaaldquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:41 schreef MaJo het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je bent de liefste en de mooiste en best goed voor een vrouw..
Dat eerste weet ik niet meerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
In allebei examen gedaan.. Ovidius was het examen, was wel leuk vond ik.(Deucalion & Pyrrha, zal het nooit vergeten, Pyramus & Thisbe)
Nadat jij me ingehaald had jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, krijg je niet, want je hebt mij ingehaald![]()
MaJo! Je zou hem hiervoor een knal moeten verkopen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je bent de liefste en de mooiste en best goed voor een vrouw..
MaJo, je bent helemaal geweldig. Zonder jou was dit topic er niet geweest, en je bent ook nog 'ns mooi en slimquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:41 schreef MaJo het volgende:
Was verblind door de eerste twee opmerkingenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
MaJo! Je zou hem hiervoor een knal moeten verkopen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
MaJo! Je zou hem hiervoor een knal moeten verkopen.
Auw!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was verblind door de eerste twee opmerkingenMaar aangezien Stanley vér onder mij staat zal ik het niet al te serieus nemen
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Scheppingsverhaal. Niobe en haar kinderen had je ook nog..
Dank je wel, Stanleyquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Asmo, ik vind ook dat je heel breed ontwikkeld bent..
quote:
Vind je wel lief hoor, maar moest je even terugpakken voor die opmerkingquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het wordt tijd om deze uit de kast te halen:
[afbeelding]
Die Labyrinth vraag wist ik ook, heb de special edition hier liggenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:44 schreef Asmodian het volgende:
En niet te vergeten je affectie voor Jennifer Connelly. Ook dat is een groot pluspunt
Thanksquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
MaJo, je bent helemaal geweldig. Zonder jou was dit topic er niet geweest, en je bent ook nog 'ns mooi en slim![]()
En niet te vergeten je affectie voor Jennifer Connelly. Ook dat is een groot pluspunt
Asmo, misschien heeft wyccie ook een affectie voor Jeniffer?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die Labyrinth vraag wist ik ook, heb de special edition hier liggen![]()
Ook voor jou geldtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:48 schreef Neleos het volgende:
MaJo je bent geweldig en fantastisch ook![]()
![]()
![]()
Jullie zijn allemaal enorm in orde ook. Maar ik ga slapen nu, doei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |