Das duidelijk, doe niet het een als je met het ander bezig bent en je ook nog wat moet afmaken?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:49 schreef Sebasser het volgende:
daarom weet niemand dat je dat met dat niet moet doen als je dit en dat tegelijk doet !
Wat moet je afmaken dan ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das duidelijk, doe niet het een als je met het ander bezig bent en je ook nog wat moet afmaken?
quote:
Mijn dag... maar het lukt me maar nietquote:
Is goedquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hoeft mijn plekkie niet warm te maken hoor
Ik kruip wel tegen je aan
Waarom wensen we elkaar nu in 20 posts trustenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn dag... maar het lukt me maar niet
Lepeltje, lepeltje samenquote:
Omdat jij zo lief mij steeds antwoord geeftquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom wensen we elkaar nu in 20 posts trusten?
Is ook een optiequote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb liever een gat en een tof voorwerp
Ik heb wel zin, maar ben niet moe.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Omdat jij zo lief mij steeds antwoord geeft
Plus dat je niet echt zin hebt om te gaan slapen denk ik
Bedenk wat je morgen moet doen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb wel zin, maar ben niet moe.
En het is hier te warm
Okeej... daarna slaap je sowieso lekkerquote:
hier ook, maar hier is het nog steeds warm.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bedenk wat je morgen moet doen?
Hier is het ook te warm, al zal de slaapkamer opzich wel meevallen, ramen staan tegen elkaar open en we hebben zowaar net een regenbui gehad
Ik ga nog ff koffie maken, wil je ook wat ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Okeej... daarna slaap je sowieso lekker
Niet echt neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:58 schreef Sebasser het volgende:
Oh, das eigelijk niet handig voor het slapengaan bedenk ik me opeens
ik neem nog een maagzuur tabletquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet echt nee
Ik neem nog een glas water
Boven is het hier koeler dan beneden dus dat is al gunstigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hier ook, maar hier is het nog steeds warm.
Wat moet ik woensdag doen dan ?
Hapt ook zo heerlijk wegquote:
Jij had het over morgen, nu is het dinsdagquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Boven is het hier koeler dan beneden dus dat is al gunstig
Weet ik veel wat jij moet doen, en ik had het over dinsdag
Niet zo bijdehand hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij had het over morgen, nu is het dinsdag
Je slikt echt maagtabletten?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:02 schreef Sebasser het volgende:
Anderhalf jaar lang alleen maar ice tea afgewisseld met bier is niet echt goed voor je maag denk ik me opeens in
Als ik "morgen" wakker word is het dinsdag middag een uur of half 3quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand hoor
Als ik morgen wakker word is het gewoon dinsdag bij mij
* Jaloers isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik "morgen" wakker word is het dinsdag middag een uur of half 3
Je moet die dingen niet nemen omdat ze lekker zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Van die Maagzuur dingen of zo ja, Renny's
En om het lekker En om dat het toch wel werkt..
Moet je er maar niet heengaanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:07 schreef Pracissor het volgende:
Scheveningen is een bagger stad om uit te gaan, en ik kom er nog wel vandaan.
Ja maar...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neh, lijkt me niks.
Denken dat er een groentenmonster in je wasautomaat leeft lijkt me niks.
Dat is een tweede redenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je moet die dingen niet nemen omdat ze lekker zijn![]()
![]()
quote:
Ik ben overgehaald, ben wel zo verstandig geweest om op een gegeven moment, na een afschuwelijke shot van tobasco en wodka etc. veel water te drinken.quote:
Dan beginnen we vast, ook met jou.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:08 schreef NanKing het volgende:
Ik denk dat ik rond een uur of half 4 nog slaap sebasser.
Das wel erg liefquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben voor veel in maar voor dat nou net niet
Lijkt me opzich wel tof om bi te zijn
Bent u werkelijk oriental?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou, probeer het eensquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is te hopen voor jequote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan beginnen we vast, ook met jou.
je wordt vanzelf wel wakker
In wat voor opzicht bedoel je dat?quote:
Of je van chop suey afkomst bent denk ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
In wat voor opzicht bedoel je dat?
je avatar/foto ..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zijn er meerdere mogelijkheden dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope... ik zorg echt wel dat ik op geen enkele manier op internet terug te vinden benquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, probeer het eens
Die ameland meeting foto's op het esselforum sta jij daar nou wel of niet op ?
Subtiel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Of je van chop suey afkomst bent denk ik.
Raciaal, wat een raar ktwoord eigelijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zijn er meerdere mogelijkheden dan?
Raciaal bedoelde ik.![]()
hmquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope... ik zorg echt wel dat ik op geen enkele manier op internet terug te vinden ben![]()
Aan de hand van ava?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zijn er meerdere mogelijkheden dan?
Raciaal bedoelde ik.![]()
Blijkbaarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:12 schreef NanKing het volgende:
Dus er zijn mensen die denken dat PS dr avatar een foto is van haarzelf?
Serianaal?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Raciaal, wat een raar ktwoord eigelijk
Lijkt op serianaal [afbeelding]
Je zei anaalquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Raciaal, wat een raar ktwoord eigelijk
Lijkt op serianaal [afbeelding]
Ik heb een ballon opgeblazen van de week.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Aan de hand van ava?
Die komt van de animatrix
Ze zijn er echt bij bosjes die dat denkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:12 schreef NanKing het volgende:
Ja, ik moest eerst denken aan serial, maar dat lijkt niet genoeg.quote:
Spannnuntquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb een ballon opgeblazen van de week.
Laat me raden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze zijn er echt bij bosjes die dat denken
Ik hou dus ook meteen van bondage enzo
Hipquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik hou dus ook meteen van bondage enzo
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:12 schreef NanKing het volgende:
Ik heb een bellenblaas blaasgedoe gedaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb een ballon opgeblazen van de week.
Geil hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik moest eerst denken aan serial, maar dat lijkt niet genoeg.
Daarom deed ik dat woord maar [afbeelding]
Je hebt een puntquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:14 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Neen, ik heb ook de Animatrix gezien, doch zijn er mensen die eerder een representatieve avatar nemen, ééntje die gelinkt kan worden naar de etnische/raciale achtergrond van het persoon die achter de Fokuser schuilt.![]()
Oh, dat deed ik vroeger ook altijdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb een bellenblaas blaasgedoe gedaan.
T_T weet dan wel wie ik benquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laat me raden.
The_terminator heeft je al een aantal maal benaderd?
Kusje, welkomquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:15 schreef bolivian het volgende:
En, is de nacht vriendelijk voor julliemedefokkers
?
Hihi.quote:
Welkomquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:15 schreef bolivian het volgende:
En, is de nacht vriendelijk voor julliemedefokkers
?
Ik heb ook een blazend kitten gehad, refereert meer naar mij maar daar kreeg ik uit alle hoeken commentaar opquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:14 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Neen, ik heb ook de Animatrix gezien, doch zijn er mensen die eerder een representatieve avatar nemen, ééntje die gelinkt kan worden naar de etnische/raciale achtergrond van het persoon die achter de Fokuser schuilt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |