Zelfs wanneer ik mijn best doe, lukt het me niet om te baggerenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:06 schreef Zyggie het volgende:
Bagger? Wasda? Ik zie slechts kwaliteit dat tot bloei komt.
.
Dat probleem heb ik ook, er komen enkel informatieve posts uitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:07 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Zelfs wanneer ik mijn best doe, lukt het me niet om te baggeren [afbeelding] .
De keerzijde van je talent.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:07 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Zelfs wanneer ik mijn best doe, lukt het me niet om te baggeren [afbeelding] .
ik ben er ook gewoon hoor dus dat is geen excuusquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:09 schreef cyberstalker het volgende:
Hmm, nog niet echt een stormloop. Waarschijnlijk is het woord 'gedecentraliseerd' in de TT te moeilijk voor de gemiddelde bierdrinkende FOK!user.
neh, das een of andere kutaapquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:14 schreef cyberstalker het volgende:
Zeg Sebasser, ben jij nou een kloon van die Sebroekplasser?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
plupke ?
die gozer die er bij was ?
Ben jij dat
Sebasser is meer iemand voor de naam Sebaggerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:14 schreef cyberstalker het volgende:
Zeg Sebasser, ben jij nou een kloon van die Sebroekplasser?
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je kijken en beoordelen of actie gewenst is.quote:
Stiekem in het diepste geheim issie dat best welquote:
Neeheequote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stiekem in het diepste geheim issie dat best wel![]()
http://forum.essel.nl/showthread.php?s=&threadid=3363quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stiekem in het diepste geheim issie dat best wel![]()
Baggertopic's met dit soort TT's zijn tofquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:56 schreef Biogarde het volgende:
Verder een keigoed baggertopic natuurlijk![]()
Dit soort topic's dienen te worden over gelaten aan de echte baggeraars![]()
* Stampvoet om gelijk te krijgenquote:
NIETUS!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Stampvoet om gelijk te krijgen
WELLUS![]()
Je hebt niet altijd gelijk PSquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Stampvoet om gelijk te krijgen
WELLUS![]()
KAPPUH nou... ik weet het beterder dan jijquote:
Truequote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt niet altijd gelijk PS![]()
Ik ben immers een keurig user, ik bagger nooit.
ik scheld nooit.
ik plaats nooit TVP's..
Jij weet geen kont, biatchquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
KAPPUH nou... ik weet het beterder dan jij![]()
Doe GVD eens wat ik wil zodat ik gelijk hebquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt niet altijd gelijk PS![]()
Ik ben immers een keurig user, ik bagger nooit.
ik scheld nooit.
ik plaats nooit TVP's..
Ik krijg steeds meer de dreiging te roepen, dat je een kloon van Stofje bentquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:59 schreef Sebasser het volgende:
Zoals jullie zien, dat waren voorbeelden van wat ik normaal nooit zal doen.
Maar wel van wantenquote:
ik ga over 5 minuutjes naar bed PS.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe GVD eens wat ik wil zodat ik gelijk heb![]()
Ow, je vergat te vermelden dat je nooit liegt
Heerlijk zo een baan waar je gewoon kan Fok!ken en er nog voor betaald krijgt ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Biogarde het volgende:
Overigens ben ik gewoon keigaaf,koel, vetjes, the bomb, aan het werk![]()
![]()
Dus?quote:
Mjn beste vriend Biobak,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer de dreiging te roepen, dat je een kloon van Stofje bent![]()
Je krijgt toch wel betaald?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heerlijk zo een baan waar je gewoon kan Fok!ken en er nog voor betaald krijgt ook![]()
Ik doe dit in mijn pauzequote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heerlijk zo een baan waar je gewoon kan Fok!ken en er nog voor betaald krijgt ook![]()
Jazekerquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mjn beste vriend Biobak,
Ik krijg soms de neiging u mijn lief te noemen en PS de de eeh.. een ijsje te geven.
Maar zoiets zal ik natuurlijk nooit doen.
En hierna neem je pauze?quote:
Keejquote:
Jokkebrokquote:
Ze zijn nu aan het laden en lossenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Biogarde het volgende:
Komt hier met bakken tegelijk binnen. Dit om mijn hobby: kindersokken en stringsnuffelen te bekostigen![]()
Nee, ik stop met 5 minuutjes en ga me klaarmaken voor m'n ritje naar huisquote:
Je bent een vaste klant bij Zeeman?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Biogarde het volgende:
Komt hier met bakken tegelijk binnen. Dit om mijn hobby: kindersokken en stringsnuffelen te bekostigen![]()
Wat ga je daarna met die minuten doen dan ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik stop met 5 minuutjes en ga me klaarmaken voor m'n ritje naar huis![]()
O.a. En de Olily sjopquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je bent een vaste klant bij Zeeman?
Rare werktijden heb jijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik stop met 5 minuutjes en ga me klaarmaken voor m'n ritje naar huis![]()
Bruine trui breienquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat ga je daarna met die minuten doen dan ?
Lekker fleurig jahquote:
Ploegendienstenquote:
Zal een bolletjestrui worden denk ikquote:
ik dacht meer aan zoiets.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal een bolletjestrui worden denk ik![]()
Daar ben ik in opgegroeid, vandaar dat ik het een vreemde tijd vindquote:
* krijgt een hele foute gedachte met iets van in ploegendienst verwekt kindje, ik zal maar niet verder in details tredenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar ben ik in opgegroeid, vandaar dat ik het een vreemde tijd vind
Like this?quote:
De melkboer was wel altijd erg aardig tegen mijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
* krijgt een hele foute gedachte met iets van in ploegendienst verwekt kindje, ik zal maar niet verder in details treden
Trusten baggertjequote:
Ksssst, slapen jijquote:
Op de kop afquote:
Sweet dreams sweetiequote:
Tot morgenquote:
Dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |