En een vrieskist voor dequote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vooral die 2de die alleen voor het bier en frisdrank is

Zo rond die tijd wel jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vandaag de eerste keer dat ik het zei ?
Was tegen 2 uur ?

Tisdat?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:57 schreef bolivian het volgende:
[..]
En een vrieskist voor de
[afbeelding].

Werken ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo rond die tijd wel ja
Zie nu dat ik over 2 en een half uur alweer naast mijn bed moet staan

Tsk, ik loop achter op mijn X-Files schema, dát is pas erg!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo rond die tijd wel ja
Zie nu dat ik over 2 en een half uur alweer naast mijn bed moet staan

quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:59 schreef bolivian het volgende:
[..]
Tsk, ik loop achter op mijn -Files schema, dát is pas erg!

30 seconden is alles?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:58 schreef bolivian het volgende:
[..]
Liefst in dertig seconden!
Tijd is geld, yada yada.

Kom maar hier, hier krijg je alle tijdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
30 seconden is alles?
Ik wil alleen tijd

Heftiger dan breezer kan het niet zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:00 schreef bolivian het volgende:
[..]
Citroenlikeur.
Heftige shizzle, dat wel!

Nope, ze zijn hier met riool enzo bezig en moeten straks hier in huis zijnquote:

Klinkt okay... misschien maar eens proberenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:00 schreef bolivian het volgende:
[..]
Citroenlikeur.
Heftige shizzle, dat wel!

-10 Celsius, +30 Alcohol, +100 verneukeratief,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heftiger dan breezer kan het niet zijn

5 uurtjes slaap?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kom maar hier, hier krijg je alle tijd

Geef maar wat dan, eens proevenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:02 schreef bolivian het volgende:
[..]
-10 Celsius, +30 Alcohol, +100 verneukeratief,.

Cheers,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Klinkt okay... misschien maar eens proberen

Doe het maar eens een week of 2 met max 3 uur slaap per dagquote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
5 uurtjes slaap?
Dan ben ik al tevreden

Morgen langs de Gall en Gallquote:

Stel je die ellendige Napoleon-citroenballen voor maar dan gemengd met vodka en je hebt een goed idee van de schade.quote:

Dat red ik nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe het maar eens een week of 2 met max 3 uur slaap per dag

Najah zegquote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:04 schreef bolivian het volgende:
[..]
Stel je die ellendige Napoleon-citroenballen voor maar dan gemengd met vodka en je hebt een goed idee van de schade.

Nappieballenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:04 schreef bolivian het volgende:
[..]
Stel je die ellendige Napoleon-citroenballen voor maar dan gemengd met vodka en je hebt een goed idee van de schade.

Ik zie ze allebei gewoonquote:

Ik leef liever levend en bewustquote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach dood ga je er niet aan, hoogstens raak je in coma

Misschien gaat er per slotje wel iemand dood.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
Weer bijna een topic vol.![]()
Spannend [afbeelding] !

Tuurlijk... hier kennen ze bolivian ookquote:

Vast wel, en als ze hem niet kennen geef je ze een foto.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tuurlijk... hier kennen ze bolivian ook

k bedank deze ronde, sterker nog, ik ga zo mijn bed opzoekenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach ja.
Probeer het maar eens, je zal op ten duur niet meer helder kunnen denken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |