Ik denk ik help je even op weg.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:34 schreef Averon het volgende:
[..]
Hoi. Dit is zeker weer één van de hint dingen.![]()
Weet je niet dat je in een bibliotheek heel erg stil moet zijn?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:35 schreef Elegy het volgende:
Hardcore flirten op hoog niveau heet dat
Het verleiden van schrijfsters, bibliothecaressen, kunstenaressen en promovendi zogezegd.
Lichaamstaal...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:37 schreef Averon het volgende:
[..]
Weet je niet dat je in een bibliotheek heel erg stil moet zijn?![]()
Oi, das onaardigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:35 schreef Sanne het volgende:
Ik denk ik help je even op weg.
Heb je nog spannende seks met je rechterhand gehad?
Ik bedoelde het anders helemaal niet ondaardig.quote:
Bovendien, ik heb gisteravond een hele bevredigende avond doorgebracht met de computer, de poker kaarten en de airbrush.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:45 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik bedoelde het anders helemaal niet ondaardig.![]()
Klinkt reuze spannend.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:47 schreef Averon het volgende:
[..]
Bovendien, ik heb gisteravond een hele bevredigende avond doorgebracht met de computer, de poker kaarten en de airbrush.![]()
Notitie voor Averon : zelfspot is moeilijk over te brengen op fora
Spannnend? Nee.quote:
Kinky shitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:47 schreef Averon het volgende:
[..]
Bovendien, ik heb gisteravond een hele bevredigende avond doorgebracht met de computer, de poker kaarten en de airbrush.![]()
Notitie voor Averon : zelfspot is moeilijk over te brengen op fora
Als je dat maar weet !quote:
Doe eerst maar even een foto van jou en je vriendin postenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:26 schreef Kakakoka het volgende:
Ook nog rijpe bisexuele vrouwen aanwezig? Dat zou mijn vriendin ook wel kunnen waarderen denk ik
Wow, nu vraag je wel erg veel denk ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:26 schreef Kakakoka het volgende:
Ook nog rijpe bisexuele vrouwen aanwezig? Dat zou mijn vriendin ook wel kunnen waarderen denk ik
Nah, posten zie ik niet zo zitten. Mailen op aanvraag is geen probleem.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Doe eerst maar even een foto van jou en je vriendin posten
Jep, een kleine moeite om even een foto ofzo op zijn minst te hebben staan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:36 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat een mietjes hier mèn. Allemaal hard roepen om MILF's e.d en dan allemaal anoniem blijven zker.
Wat nou mietje? Wat heb ik eraan dat ik een foto van mij en mijn vriendin aan rukkers zoals jij laat zien?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:36 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat een mietjes hier mèn. Allemaal hard roepen om MILF's e.d en dan allemaal anoniem blijven zker.
Mars! Nope, ik heb geen vriendinnen op Fok, helaas.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:03 schreef mars7427 het volgende:
[..]
Heck, dat was een eind bijlezen deze morgen....tijd voor![]()
Pune, hoe'st met jouw adresboek eigenlijk. Nog leuke vriendinnen![]()
Zo toeschietelijk zijn de hier aanwezige MILFS ook niet hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:36 schreef HenkieVdV het volgende:
ws omdat jullie de dames in kwestie niet effe aanspreken op msn of zo, denk ik zomaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zo toeschietelijk zijn de hier aanwezige MILFS ook niet hoor![]()
Ach een hoop geblaat, je moet het ook niet te serieus nemen neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zo toeschietelijk zijn de hier aanwezige MILFS ook niet hoor![]()
Was juist onder de indruk dat de dames meer dan genoeg, ik zou zelfs zeggen teveel, aanspraak hadden op msn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:51 schreef milagro het volgende:
ws omdat jullie de dames in kwestie niet effe aanspreken op msn of zo, denk ik zomaar.
je wil toch ook weten wat voor vlees je in de kuip hebt, of boeit dat de heren totaal niet als het maar ouder is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |