Ja belastingen zijn erg hoog, maar ik heb een reguliere vlucht geboekt naar rome laatst en daar zijn de belastingen ook ongeveer 70 euro per persoon voor een retourvlucht. Dus deze belastingen zijn niet extreem hoog in vergelijking met vluchten buiten deze actie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:32 schreef Sebasser het volgende:
140 euro belasting
Normaal is het toch maar een euro of 30 a 50 ?
Gewoon invullen in het boekingsformuliertje.quote:
Is dat op zo'n korte termijn nog steeds?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:37 schreef jmac het volgende:
return glasgow is maar 50euro incl. taxes.
Dit is je kans.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:51 schreef Conorach het volgende:
[..]
Is dat op zo'n korte termijn nog steeds?
Ik wil namelijk binnenkort naar Schotland, as cheap as possible..
En het is dus alleen maar voor de heen reisquote:Alle vermelde tarieven (in euro's) zijn vanaf tarieven op basis van een enkele reis, exclusief luchthavenbelasting en toeslagen op basis van beschikbaarheid. Wijzigingen voorbehouden.
Je Quote niet de voorwaarde van de actie. Het is dus niet vanaf, het is 1 euro zonder toeslagen. En ook de terugreis voor een euro. Eerst ff goed kijken hè.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vanaf Rotterdam![]()
Beetje kansloos dit zo groot adverteren met 1 euro!!!!1!12112einzwei!!!:D:D!!23 en dan kan je uiteindelijk vanaf een kutvliegveld reizen en toch nog zoveel geld betalen.
[..]
En het is dus alleen maar voor de heen reis!
http://www.transavia.com/nl/supersalequote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:56 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Je Quote niet de voorwaarde van de actie. Het is dus niet vanaf, het is 1 euro zonder toeslagen. En ook de terugreis voor een euro. Eerst ff goed kijken hè.
Heequote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
http://www.transavia.com/nl/supersale
Staat er anders onder hoor![]()
Eerst maar even goed kijken heh
'k weet 't niet, probeer hem eens goedkoper te boeken voor die periode bij een andere operator. Volgens mij zijn het mooie prijzen voor mensen die van plan zijn die kant op te gaan. Je hoeft er nu niet heen ofzo van mijquote:
Noise Isolation Chargequote:
Dat kan ook alleen vanaf Amsterdam.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:14 schreef Omkron het volgende:
Ik krijg Glascow niet eens in mijn eindbestemming. terwijl rotterdam toch echt aan staat..
Je vliegt van Amsterdam naar Glasgowquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:14 schreef Omkron het volgende:
Ik krijg Glascow niet eens in mijn eindbestemming. terwijl rotterdam toch echt aan staat..
Kan me een dergelijke fee niet herinneren.. Is dit normaal..?quote:Credit card AMEX / DCLB/ VI/ MC fee (4x 2.50) 10.00 EUR
Bij Ryan air is dat ook.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:25 schreef Omkron het volgende:
Even wat anders.. ik zit net even te kijken bij een andere maatschappij en heb even gekeken naar de opbouw van de bijkomende kosten.. en zag dit staan.. (2 pers-retour)
[..]
Kan me een dergelijke fee niet herinneren.. Is dit normaal..?
Yep.quote:
Jawel, er bestaat zelfs een apart topic voor. Of deze aanbieding moet daar juist ook in.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:42 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Dacht dat er niet meer op die manier geadverteerd mocht worden?
Ach, het is een ééndagsactie. Morgen is het topic dicht.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:42 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Dacht dat er niet meer op die manier geadverteerd mocht worden?
Hij bedoelt dat Transavia niet op deze manier - zonder tax etc. - mag adverteren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Ach, het is een ééndagsactie. Morgen is het topic dicht.
Zo'n vermoeden had ik al. Ik reageerde meer op MCH.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:32 schreef DutchTrain het volgende:
Hij bedoelt dat Transavia niet op deze manier - zonder tax etc. - mag adverteren.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Wel heb ik een hekel aan Caps Lock titels, dus dat is even hersteld.
Psst, probeer http://fotoboek.fok.nl eensquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:37 schreef fishbeer het volgende:
Hoi Mereltje, zie ik je nu op de Chinese muur staan? Daar kom ik ook net van terug :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |