Ja, had er eentje over de 2e wereldoorlog... (wat orgineel)quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:53 schreef Svensational het volgende:
Iemand nog een werkstuk over geschiedenis over?
En dan niet van internet geplukt!
Super foto's!quote:
13.gif bedoel jequote:Op woensdag 12 juli 2006 00:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, had er eentje over de 2e wereldoorlog... (wat orgineel)
Niet meer op de pc 14.gif
Sukkel!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op de eerste zit 'ie wel goed. Maar bij die tweede, z'n onderlichaam staat helemaal van je af, alsof hij snel even vanaf de zijkant aankomt om erbij te staan.
Wat is dan het voordeel eraan dat het niet meer op je PC staat? Nu kan je mij niet meer helpen, en dat vind je leukquote:
Wil je die bevestiging? Of wil je horen dat hij uit 3 vmbo was en dat die leraar mij wel een 9 gaf maar voor een ander werkstuk een 3 en een eindtentamen een 5. Hij dus een bus mag koppen en van mij een lijdensweg mag hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel eraan dat het niet meer op je PC staat? Nu kan je mij niet meer helpen, en dat vind je leuk?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja niet nu
Kutwerk dat bewerken...
Kan niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:51 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ergens nog een foto van Duiveltja en mij op de crewmeet, ff zoeken!
Euh... nee.quote:
Rare pik heeft Dizer dan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sukkel!![]()
De enorme erectie die in die leegte hoort te staan is natuurlijk weggephotoshopt!
!
quote:
Maar nu je het zegt... ik moet morgen een vroege trein hebben om een paar dagen te gaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Euh... nee.
Dat was een nacht geleden, mafketel![]()
Zo, nu alweer wakkerquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Euh... nee.
Dat was een nacht geleden, mafketel![]()
Je neemt de laptop met WiFi mee, neem ik aan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar nu je het zegt... ik moet morgen een vroege trein hebben om een paar dagen te gaanzeilen
![]()
En een werkdag erop zitten, slet!quote:
Je dacht toch niet echt dat ik de hele tijd aan het SMS'en was hequote:
Je bent beddentesterquote:
Nee!quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je neemt de laptop met WiFi mee, neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |