1 keer per week wassen is genoeg, maar wees zuinig met vet.quote:Op maandag 11 september 2006 15:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wax.
Bij mij zit het ook het beste als ik het 2 dagen niet gewassen heb, maar als ik er een subtiele lading vet indonder zit het weer prima na het wassen.
Alleen is het dan wel direct weer vet
En je bent er erg blij meequote:
Mwoah.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:35 schreef JingleKoning het volgende:
[..]
En je bent er erg blij meeals ik het zo lees
![]()
Het is nu op zo'n lengte dat het nét niet is. Mijn doel is om het veel langer te hebben. Ik wil het dus of best wel lang, of best wel kort, en nu zit ik er midden in, en zou het makkelijk zijn om het er allemaal af te halen. Ik weet het niet, ik durf het dit moment nog niet aanquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:54 schreef -Dries- het volgende:
Maar Viper, waarom overwoog je eigenlijk om te stoppen?
Gewoon ervoor gaan!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:06 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Het is nu op zo'n lengte dat het nét niet is. Mijn doel is om het veel langer te hebben. Ik wil het dus of best wel lang, of best wel kort, en nu zit ik er midden in, en zou het makkelijk zijn om het er allemaal af te halen. Ik weet het niet, ik durf het dit moment nog niet aan![]()
hij heeft een fotoboek ...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:34 schreef Retro het volgende:
Eer-ik, fo-to?
klopt, maar daar staat nog geen ge-update foto inquote:Op donderdag 14 september 2006 22:18 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
hij heeft een fotoboek ...
Ik denk dat ik dat model wil van hem, maar dan zonder staartjequote:Op maandag 18 september 2006 09:38 schreef Viper88 het volgende:
Inslusief staartje dat zo kort is, dat je haren voorop je hoofd niet erin kunnen...![]()
Heb je droog,pluizig en statisch haar?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:42 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn haar pluist de laatste tijd als de teringSoms zie je gewoon allemaal van die losse haren naar buiten steken met z'n allen. Het lijkt soms wel hooi
![]()
Iemand een fix voor dit??
Geen idee, zelf geen ervaring mee nog. Maar ik ken het probleem, is ook vaak de reden geweest van veelvuldig kappersbezoek met uiteindelijk dus weinig groeiresultaat. Maar je kan het altijd proberen denk ik. Ik ga t zelf ook maar ns halenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef MadGuy het volgende:
Voelt je haar dan nog wel natuurlijk aan? Ik heb het idee dat dat soort producten altijd een beetje verklittend en verhullend werken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |