Gister al live gezienquote:
Torrent??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:34 schreef THCees het volgende:
Net ultimate fighter season 4 afl 2 gezien!!
bloody man it was bloody.
De Wees aka Bam Bam v.s Ray
[[url=
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik aan die match terugdenk voel ik nog steeds de pijn die Gilbert hadquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:11 schreef BB_Koning het volgende:
Je meost m vragen wanneer hij zn match met Silva af gaat maken![]()
Vaak lijken die gasten niet supergroot, maar ze zijn t wel. Waarschijnlijk komt dat omdat ze altijd vechten met gasten die zelf ook supergroot zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:00 schreef Paxlie het volgende:
Op Dance Valley kwam ik Alistair Overeem tegen. Kolere wat een grote gast
zeg hem dat maar eens in zijn gezichtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vaak lijken die gasten niet supergroot, maar ze zijn t wel. Waarschijnlijk komt dat omdat ze altijd vechten met gasten die zelf ook supergroot zijn![]()
Ik vind Alistair stom![]()
Ik zou t zo in zn gezicht zeggenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
zeg hem dat maar eens in zijn gezicht
http://www.youtube.com/watch?v=DNXfwtz2i1k&mode=related&search=quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vaak lijken die gasten niet supergroot, maar ze zijn t wel. Waarschijnlijk komt dat omdat ze altijd vechten met gasten die zelf ook supergroot zijn![]()
Tja vergeet niet dat ze bulten krachttraining moeten doen om zo veel mogelijk slag- en trapkracht te ontwikkelen. Bulten voer om het fabriekje draaiende te houden et voila, "goddelijke" muscles appear.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=DNXfwtz2i1k&mode=related&search=
Ik vond altijd dat Arona een geo dlichaam had en vond hem echt niet supergroot, maar kijk hoe hij eruit ziet naast een gemiddelde gozer van 75 kilo.![]()
Mwah da's ook geen kunst als je 12-15 (als het al niet meer is) keer per week traintquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |