Je kunt ook langs een winkel gaan waar ze springtouwen verkopenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:07 schreef Tommy__ het volgende:
mensen met een springtouw hier?
ik zoek een vervangend koort voor m'n springtouw, iemand een tip? ik dacht aan staaldraad met plastiek erom heen.. ga morgen maar eens langs de doehetzelver
mja, ik heb er net een gekocht, en die lederen kostten 15 euro wat ik wat overdreven vindquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je kunt ook langs een winkel gaan waar ze springtouwen verkopen![]()
?quote:
Ik bekeek je fotoboek toen er nog geen foto's van katten warenquote:
eerste aflevering was wel geinig, vond het gevecht niet echt tof, maar dit seizoen heeft wel gigantisch veel potentiequote:Op zondag 20 augustus 2006 10:16 schreef THCees het volgende:
ultimate fifgter is weer begonne (season 4 alweer)
Wow!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:59 schreef Tommy__ het volgende:
wOOt dit moet ik zien! http://www9.nationalgeogr(...)ce/videoPreview.html
heeft er iemand de middelen om de amerikaanse nat. geo. te ontvangen en op te nemen?
ja zekerquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
eerste aflevering was wel geinig, vond het gevecht niet echt tof, maar dit seizoen heeft wel gigantisch veel potentie![]()
hij maakt zijn nickname meer dan waar. Tegen Parisyan (ofzo) vond ik hem ook echt goed. Eerste twee rondes waren ze allebei echt niet normaal actief en in de derde ronde liet Sanchez gewoon zien waarom hij zo goed. Hij bleef doorgaan, niet kapot te krijgen die jongen. Vraag me af wat er gebeurt als je tegen hem 5 rondes lang moet vechten. Hoop dan ook ie een keer voor de titel magquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:21 schreef BB_Koning het volgende:
Jullie hebben dus alel seizoenen gezien. Mijn vraag: wat vinden jullie van Diego Sanchez?![]()
staand : goedquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:21 schreef BB_Koning het volgende:
Jullie hebben dus alel seizoenen gezien. Mijn vraag: wat vinden jullie van Diego Sanchez?![]()
Als je Nick Diaz de baas kan, dna ben je op de grodn echt goed hoor. die wedstrijd vond ik trouwens echt prachtig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:49 schreef THCees het volgende:
[..]
grondwerk : beter1 van de allerbeste
kortom Diego![]()
ja als je een romantisch ingesteld meisje bent wel misschienquote:
het kan nooit erger dan Bas Ruttenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:44 schreef Dacide het volgende:
[..]
ja als je een romantisch ingesteld meisje bent wel misschien![]()
nee, ik vind t puur irritant omdat t een trainingsdvd is.. dus ben je al redelijk geconcentreerd aant luisteren.. en dan valt t nog meer op. hij komt net iets te vaak niet uit zijn woorden om niet-irritant te zijn..
just my 2 cts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |