Daar ga ik geen quotes van onthoudenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik zou zeggen, The long kiss goodnight met Geena Davis en Samuel L. Jackson. Geen hoogdravende film in ieder geval
Yupquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik zou zeggen, The long kiss goodnight met Geena Davis en Samuel L. Jackson. Geen hoogdravende film in ieder geval
Ik meen me te herinneren dat ze in die vleeskoelcel opgesloten zitten als hij die opmerking over 't ratelen maakt.
quote:First of all, I'd like to thank whichever one of you donut-munching, barrel-assed, pud-pulling sissies leaked this to the press.
Ik wil weten:quote:We'll start the ass-kissing with you
Nou ja, 2 van de 3 (sub)vragen wel dus...quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:47 schreef cwk het volgende:
Hmm, niet om conundrum zijn punt te ontnemen. Maar de vraag is officieel niet beantwoord.
Nee dat is niet correct. Ik heb het even opgezocht, jij bedoelt waarschijnlijk "David as a child" gespeeld door Alex Rafalowicz.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:57 schreef Doff het volgende:
Shine?
Is het vragenuurtje hier?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:14 schreef Doff het volgende:
Ja, shit, ik ken die naam, Evan Treborn, maar kan het niet plaatsen. Britse film?
quote:Genre: Drama / Fantasy / Sci-Fi / Thriller
Ja, hallo, dan wist ik 'm welquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:49 schreef 205_Lacoste het volgende:
Dit lijkt wederom nergens heen te gaan
Ik noem Aston Kutcher als volwassen Evan Treborn.
AtigA +1quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:53 schreef AtigA het volgende:
beetlejuice
Michael Biehn van Aliens.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:24 schreef cwk het volgende:
Micheal Bien van 'zee terminatoor'
Juistem, Michael Biehn van Navy Seals (I love the 80s)quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:24 schreef cwk het volgende:
Micheal Bien van 'zee terminatoor'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |