Nope...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:00 schreef One_conundrum het volgende:
The A-team?

Nope...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:23 schreef wyccie het volgende:
Dukes of Hazzard?

Nope...quote:

Nope...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:46 schreef BwennieBren het volgende:
Is dat het spaceship uit Zathura?

Serenityquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:11 schreef BwennieBren het volgende:
Ik vermoed welke film het is maar ik heb hem nog niet gezien. Elke keer sta ik in de videotheek en denk: zal ik m nemen of niet? Ik hou nl. van SF. Maar elke keer neem ik m niet dus en kom met een andere DVD thuis. Ik kan me alleen de titel niet meer herinneren. Er staat een meisje op in de woestijn meen ik met een soort samurai zwaard op. Is hij de moeite waard om te zien? Dan ga ik de DVD -nadat ik IMDB heb gecontroleerd op votes- meteen halen aangezien ik vanavond toch al van plan was een DVD te huren.

Maar Vic ik wist de naam niet!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:15 schreef victorinox het volgende:
[..]
Serenity
Dat is goed.
BwennieBren +1
Hij staat helaas niet meer in de IMDb-top 250, maar heeft nog wel gemiddeld een 8.
Ik vind het een erg leuke film.

De vraag staat al bijna 2 uur open en je had een goede omschrijving gegeven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:18 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maar Vic ik wist de naam niet!en dan krijg ik toch nog een punt van je
![]()

Dan pak ik t puntje dankbaar aanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:19 schreef victorinox het volgende:
[..]
De vraag staat al bijna 2 uur open en je had een goede omschrijving gegeven.

Te laatquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:11 schreef cwk het volgende:
Blijf je dit keer wel plakken om een vraagje te stellen?

Heb je het tegen mij?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:11 schreef cwk het volgende:
Blijf je dit keer wel plakken om een vraagje te stellen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |