Ah, ja, ok. Maar die heb ik thuis niet, de DVD, en downloaden doe ik niet.quote:
Ik dacht dat uitgeven wel ongeveer het enige was dat je met geld kon doen... dus wat dat betreft heeft ie het wel onder de knie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zo leer je nooit met geld omgaan!
Je kan ook sparen. En dat heb ik daarvoor gedaan, dus wat dat betreft heb ik het inderdaad wel onder de kniequote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat uitgeven wel ongeveer het enige was dat je met geld kon doen... dus wat dat betreft heeft ie het wel onder de knie.
Leuk, ik zal straks eens even rond gaan neuzen dan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doe ik soms al, deze maand ding ik meeop de overwinning van de FOT-wedstrijd.. Eerste inzending. Maar dat was nog met een andere camera.
Oh, ja ik heb ook juweeltjes gezien van vele honderden euro's, maar die komen misschien in een later tijdperk van mijn leven. Deze is goed genoeg om mezelf mee te vermaken in het dagelijks leven en op de reisjes in de toekomst.quote:
Ik dacht dat een body wel goedkoper zou zijn, maar dat viel vies tegenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja ik heb ook juweeltjes gezien van vele honderden euro's, maar die komen misschien in een later tijdperk van mijn leven. Deze is goed genoeg om mezelf mee te vermaken in het dagelijks leven en op de reisjes in de toekomst.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De film gaat niet door, want hij gaat volgende week pas in première.
Ja, donderdag, maar ik ga er volgende week heen.quote:
maar jij zei dat ie volgende week pas in première gaat en dat klopt dus nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, donderdag, maar ik ga er volgende week heen.
Ik maak fouten. Het lijkt misschien onwerkeljk, maar ik ben ook slechts een mens.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar jij zei dat ie volgende week pas in première gaat en dat klopt dus niet
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik maak fouten. Het lijkt misschien onwerkeljk, maar ik ben ook slechts een mens.
Sommige mensen vinden van niet...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik maak fouten. Het lijkt misschien onwerkeljk, maar ik ben ook slechts een mens.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga de 1939 versie van The Wizard of Oz kijken
Nee, da's heel erg foutquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Geweldig
.
Da's wel heel homo, eigenlijk
Ik ben foutquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, da's heel erg fout
maar wel een heel lief mensquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan kan ik nu tevreden sterven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel een heel lief mens![]()
zo daar kan je het dan weer mee doen![]()
De meezingbioscoop uitvoering van de Sound of Music in het theater kijken da's pas foutquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, da's heel erg fout
Doe dan 'The Rocky horror picture sow'quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De meezingbioscoop uitvoering van de Sound of Music in het theater kijken da's pas fout![]()
maar wel errug leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |