http://www.smoked.justgotowned.comquote:Op maandag 10 juli 2006 20:58 schreef Smoked het volgende:
Net weer zo'n kut moment. Ik zit lekker in m'n ligstoel in de tuin een praatje te maken met mijn buurvrouw. Ik had geen broek aan vanwege de warmte maar lag daar gewoon in mn boxer. Het viel me al op dat mn buurvrouw al telkens naar mijn kruis zat te kijken maar toen ze weg was zag ik mijn tuinslang er van de zijkant gewoon half uithangen.GVD daar baal ik dus zo van, ze is dan wel 60 maar ze heeft mijn swanz gezien in niet erecte staat
![]()
Dus je baalt, omdat ze hem niet gezien heeft in erecte staat? Gewoon je buuf weer roepen en zeggen 'kijk eens, zo is ie nog mooier'.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:58 schreef Smoked het volgende:
GVD daar baal ik dus zo van, ze is dan wel 60 maar ze heeft mijn swanz gezien in niet erecte staat
![]()
Je hebt toch een vriendinquote:Op maandag 10 juli 2006 21:06 schreef heiden6 het volgende:
Ik was net even een pakje sigaretten halen bij mijn matties van de lokale shoarmaboer. Onderweg loopt er een lekkere milf langs met een ijsje, glimlacht iets te leuk. Als ik terugkom stap ik in de lift, en zie in de spiegel dat m'n gulp openstaat.
Bij iemand van zestigquote:Op maandag 10 juli 2006 21:31 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dus je baalt, omdat ze hem niet gezien heeft in erecte staat? Gewoon je buuf weer roepen en zeggen 'kijk eens, zo is ie nog mooier'.
Hey, ieder z'n meug natuurlijk. Ik ken die gast z'n voorkeur niet.quote:
Dat doet er niet toe.quote:
Ze wil je... Grijp je kans!!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:58 schreef Smoked het volgende:
Net weer zo'n kut moment. Ik zit lekker in m'n ligstoel in de tuin een praatje te maken met mijn buurvrouw. Ik had geen broek aan vanwege de warmte maar lag daar gewoon in mn boxer. Het viel me al op dat mn buurvrouw al telkens naar mijn kruis zat te kijken maar toen ze weg was zag ik mijn tuinslang er van de zijkant gewoon half uithangen.GVD daar baal ik dus zo van, ze is dan wel 60 maar ze heeft mijn swanz gezien in niet erecte staat
![]()
Waarom klik Jij eigenlijk op TT's met als onderwerp een hangende lulquote:Op maandag 10 juli 2006 21:31 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dus je baalt, omdat ze hem niet gezien heeft in erecte staat? Gewoon je buuf weer roepen en zeggen 'kijk eens, zo is ie nog mooier'.
Hij is niet de enigequote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:25 schreef Loedertje het volgende:
Waarom klik Jij eigenlijk op TT's met als onderwerp een hangende lul
Dus gewoon je hele lul eruit ?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:30 schreef remlof het volgende:
Het is pas echt genant als je ballen er ook nog uithangen
je hele zaakie of zitten bij jou je ballen gelijk aan je lul vastquote:
Zo'n piepkleinequote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:55 schreef the_jestert het volgende:
dan heeft TS wel een heel klein boxershortje aan als zijn swanz er onder uit komt
of een...of een...of eenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:55 schreef the_jestert het volgende:
dan heeft TS wel een heel klein boxershortje aan als zijn swanz er onder uit komt
Ik verslikte me in m'n broodquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom klik Jij eigenlijk op TT's met als onderwerp een hangende lul
Of ze dragen gewoon veel te kleine boxersquote:Op maandag 10 juli 2006 21:29 schreef immortalsean het volgende:
verkapte op-internet-heb-ik-een-veel-grotere-schwanz-dan-IRL-post
Geboortedatum: 1987-06-13 Tsja, kinderen..................................quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:50 schreef CannaTime het volgende:
Lekker boeiend, ik laat m'n snikkel aan alles en iedereen zien.
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:29 schreef immortalsean het volgende:
Opeens heb je het.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:39 schreef Kindervriend het volgende:
Ik ben conducteur hè en had laatst de hele dag passagiers die me uitlachten!
Ik denk: DUDE WTF ZZZOMG!?
Kwam ik thuis, zag ik dat ik geen broek en slip aan had!
Shit, ik ben zo stom af en toe hè.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:10 schreef minkuukel het volgende:
Opeens heb je het.![]()
Je wordt potloodventer.![]()
Als dat zou was zou ie zn boxers ook wel vergeten, tenzij hij niet wilt dat ze zn stokje niet zietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:06 schreef Nevada92 het volgende:
Dus Smoked z'n buuf heeft z'n swanz er half uit zien hangen, in slappe staat. De vrouw in kwestie is 60 jaar. Dan zou die van mij ook slap zijn ja... Kijk als je buurmeisje nou een jaar of 20 en bloedg***l zou zijn dan is het een andere zaak, maar da's logisch...![]()
Wat deed je daar?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:28 schreef Herald het volgende:
zoiets zag een meisje uit Wanroij vandaag ook
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:26 schreef mazaru het volgende:
Mijn neefje had een keer een voetbalwedstrijd, en was toen zo slim om een voetbalbroekje zonder binnenbroekje aan te doen.
Hij kreeg applaus van het publiek toen die het veld op liep, drie keer raden waarvoor![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:26 schreef mazaru het volgende:
Mijn neefje had een keer een voetbalwedstrijd, en was toen zo slim om een voetbalbroekje zonder binnenbroekje aan te doen.
Hij kreeg applaus van het publiek toen die het veld op liep, drie keer raden waarvoor![]()
Klonen ist verboten BrauN.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:39 schreef Kindervriend het volgende:
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:39 schreef Kindervriend het volgende:
ik heb dat ook bij lange broekenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:29 schreef immortalsean het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |