Ik vind het ook een geweldig liedje.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:50 schreef RealZeus het volgende:
Dat Kerstliedje is op en top Kerst,ik denk dat het een nieuwe Kerstklassieker wordt.
Terecht,wat een stem en dat voor iemand van 11.
Eke keer als ze begint te zingen krijg ik kippevel.En dat is niet uit angst voor de ramen.![]()
Knight Rider!!!! En natuurlijk Baywatch. Om nog maar te zwijgen van zijn carriere als singer/songwriter. Gij heiden!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waar is die kerel bekend van?
Ja ik kan toch niet alles kennen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Knight Rider!!!! En natuurlijk Baywatch. Om nog maar te zwijgen van zijn carriere als singer/songwriter. Gij heiden!![]()
Haha nee hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:25 schreef Likkende_Lassie het volgende:
krijg je een obsessie voor hem?
Pff.. iddquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:22 schreef CoolGuy het volgende:
Nou volgens mij ben je wel obsessed. Jezus, je plaatst post naar post...take it easy![]()
Bang?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:47 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Pff.. iddwordt dr beetje bang van zelfs
Je reacties waren dan misschien wel niet overbodig, maar in ieder geval niet on-topic... in dit topic gaat het heel specifiek over Bianca Ryan... Wil jij leuke dingen posten uit AGT, open dan een nieuw topic...quote:Op woensdag 20 december 2006 12:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mijn reacties waren niet overbodig.Maar je hebt gelijk ik moet vaker de edit-knop gebruiken.
Het nummer is ook anders op haar cd, ze zet veel hoger in dan toen tijdens America's got talent.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Het live optreden wat ze deed in Duitsland vond ik zelf niet heel erg mooi, t nummer I am telling you zong ze op een totaal andere manier, vond het eerst mooier
ow okequote:Op donderdag 21 december 2006 16:55 schreef Numbie het volgende:
Ik kan dat kerstnummer van haar niet meer aanhoren! We hebben 538 hier continue aanstaan op de redactie en het is inmiddels compleet overplayed...
Idd. Het doet pijn aan m'n oren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:39 schreef Silvieja het volgende:
Dat kerstnummer van dr is één en al gekrijs. Echt niet prettig.
Wat een slechte showdown. Het beste optreden van Charice tegenover het slechtste van Bianca zetten. Gebruik dan dit optreden: http://nl.youtube.com/watch?v=ozDh4NQveJsquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:19 schreef Knipoogje het volgende:
*kickje*
http://www.youtube.com/watch?v=-EV_dWF2bBg&mode=related&search=
Sing off... Bianca tegen het andere kindsterretje uit de Philippijnen... Charice is toch echt een stuk beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |