Dat was een goede tip.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:41 schreef Sessy het volgende:
Laat 'm gewoon thuis geile beer, dan is het NOG geiler masturberen als je straks thuis bent!
Nee. Het viel achteraf reuze mee. En nu ik terug ben heb ik dubbel zo veel plezier.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:43 schreef Icey1986 het volgende:
Is 2 weken zo'n nou echt zo'n probleem?
Bij wat voor soort dingen kun je problemen krijgen?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:12 schreef Thierry73 het volgende:
Tsja ik heb er nooit zo een moeite mee om dingen mee te nemen.
Alleen is de BDSM een deel van ons leven en dus moet je wel weer rekening houden met wetgevingen in de landen waar je naartoe gaat voordat je beslist wat je meeneemt.
niet in landen waar de bevolking islamitisch isquote:Op zondag 30 juli 2006 21:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik ga 8 dagen, dat moet toch ook zonder uit te houden zijn![]()
En ook al zouden de douanebeambten zo'n ding uit je baggage halen, das toch lollig?
Ik ging meer uit van Schiphol nu, maar ik kan me voorstellen dat dat minder gewaardeerd wordtquote:Op zondag 30 juli 2006 21:27 schreef MoChe het volgende:
[..]
niet in landen waar de bevolking islamitisch is![]()
Ik heb ooit een indo milfje meegenomen als sex toy... geile shit was dat zegquote:
waarom voor lul?quote:Op maandag 31 juli 2006 07:20 schreef mrsj het volgende:
Ik zou het niet doen. stel iemand ontdekt je eitje. sta je mooi voor lul.
Tsja, het zou mij wel raken als me zoiets zou overkomen. dat is voor iedereen verschillend.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:13 schreef Thierry73 het volgende:
[..]
waarom voor lul?
Het kan mij weinig schelen wat anderen er van zouden denken, zolang het me maar niet in de problemen brengt in bapaalde landen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |