als je vanplan bent om die koffer in te duiken ,lijkt me dat een goed plan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:21 schreef 2Mini het volgende:
Als we het toch over vakantie hebben..
Kan je condooms gewoon mee in de koffer meenemen?
Weet ik et...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
als je vanplan bent om die koffer in te duiken ,lijkt me dat een goed plan.
dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:26 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
is het niet handiger om daar een buttplug voor te nemen? Als je de moeite had genomen de gebruiksaanwijzing van je eitje eens door te bladeren had je geweten dat je zo'n ding absoluut niet anaal ag gebruiken... hoe leg je aan een spaanse dokter uit dat het touwtje naar binnen is geschoten
Douane zal hem niet vinden neequote:Op donderdag 13 juli 2006 20:50 schreef Alicey het volgende:
Het wordt lastig omdat je met meerdere mensen op dezelfde kamer slaapt. De kans dat de douane een sextoy uit je bagage licht is erg klein. Bovendien heeft de douane vast wel vaker dat soort speeltjes gezien, daar zou ik me dus niet te druk om maken.
Zoals gezegd is het een probleem dat je met anderen op een kamer slaapt. De kans dat je het ongemerkt kunt gebruiken is dan vrij klein, dus je kunt je afvragen of het nuttig is om een sextoy mee te nemen..
cq beveiliging inderdaad. Ik heb zelf nooit problemen gehad met het een of ander. Maar misschien is dat ook wel omdat ik er zo onschuldig uit zie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Douane zal hem niet vinden neemaar de beveiliging zal hem 99% kans wel ontdekken, of ze er netjes mee omgaan is een 2e
![]()
Ah, okee. In handbagage heb ik het nooit geprobeerd rare dingen mee te nemen.quote:Wat ik soms deed als ik er 1 ontdekte dan ging ik de koffer doorzoeken met die persoon erbij en vertelde dat ik iets verdachts in de koffer vond en of zij wist wat het was, dan liet ik haar nogmaals het scanbeeld zien (waar je duidelijk kon zien wat) en dan rommelde ik wat in de koffer om die persoon zweterig te maken maar haalde hem 9 van de 10 keer er niet uitmaar liet wel merken dat ik wist (nouja het hele team van 5 man) wat zij dus meenam
![]()
Dit gold dan wel voor handbagagecheck he en niet voor ruimbagage.
En zei er nooit eens zo'n vrouw: "Je weet dondersgoed dat het een VI-BRA-TOR is, misselijk mannetje."quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat ik soms deed als ik er 1 ontdekte dan ging ik de koffer doorzoeken met die persoon erbij en vertelde dat ik iets verdachts in de koffer vond en of zij wist wat het was
Ik zou 'm er zelf uithalen en dan in je handen douwenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
En zei er nooit eens zo'n vrouw: "Je weet dondersgoed dat het een VI-BRA-TOR is, misselijk mannetje."
Het is sowieso hun werk om de boel te beveiligen, en niet om jou dwars te zitten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:20 schreef eesch het volgende:
zo streng is de douane ook weer niet.... als je op schiphol er uit gepikt wordt voor een koffer scan en op die schermen zijn heel duidelijk de voor eigen gebruik meegenomen handboeien te zien en je mag zonder vragen zo doorlopen, dan zeg ik dat je leuk weg komt...![]()
Ik heb het niet meegemaakt, maar ik smokkel dan ook geen coke, en zie er ook niet uit als de gemiddelde cokesmokkelaar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:28 schreef 2Mini het volgende:
hhmm... zouden ze coke zoeken in een dildo?
Waar ga je naar toe? Ik heb misschien wel een pakketje voor je.. kan je die voor me meenemenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegemaakt, maar ik smokkel dan ook geen coke, en zie er ook niet uit als de gemiddelde cokesmokkelaar.
Het betaalt zeker heel erg goed, en ik hoef zeker ook absoluut niet bang te zijn om in een buitenlandse cel terecht te komen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:05 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe? Ik heb misschien wel een pakketje voor je.. kan je die voor me meenemen
Wel als zo'n hondje je verdacht vindt. Of als er op de x-ray wat te zien is en meestal is een vibrator niet geheel van ijzer, en plastic schijnt door.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:28 schreef 2Mini het volgende:
hhmm... zouden ze coke zoeken in een dildo?
Nou moe, en in Dusseldorf ben ik compleet uitgekleed en betast om een nagelschaartje, een sleutelhanger met een onklaar gemaakte kogel en een pakje kleine glazen buisjes met inhoud!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:20 schreef eesch het volgende:
zo streng is de douane ook weer niet.... als je op schiphol er uit gepikt wordt voor een koffer scan en op die schermen zijn heel duidelijk de voor eigen gebruik meegenomen handboeien te zien en je mag zonder vragen zo doorlopen, dan zeg ik dat je leuk weg komt...![]()
Een vriendin heeft op dusseldorf hetzelde meegemaakt alleen maar omdat ze een blonde meid was en de dounanier een allochtoon uit het naziregimequote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:45 schreef Sessy het volgende:
Nou moe, en in Dusseldorf ben ik compleet uitgekleed en betast om een nagelschaartje, een sleutelhanger met een onklaar gemaakte kogel en een pakje kleine glazen buisjes met inhoud!![]()
Ow nee bij mij was die douanier een vrouwelijke, maar volgens mij was die lesbisch, zo aan het uiterlijk te zien...quote:Op zondag 16 juli 2006 00:07 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
Een vriendin heeft op dusseldorf hetzelde meegemaakt alleen maar omdat ze een blonde meid was en de dounanier een allochtoon uit het naziregime
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |