quote:Op maandag 10 juli 2006 19:08 schreef Gatalin het volgende:
-edit-
Was dat niet die gozer die alleen maar op Nederland kon zeiken?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:09 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zwaar ongepast. Maar ja, klaagbaak
![]()
Die man heeft een hoop betekend voor de TV zowel nationaal als internationaal.
Nee..quote:Op maandag 10 juli 2006 19:10 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Was dat niet die gozer die alleen maar op Nederland kon zeiken?
Rudi Carrell -edit-.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:10 schreef Robocock het volgende:
Wie?
Zei je nou "leuke BNN programma's"?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:06 schreef pekel het volgende:
Dankzij het overlijden van Rudi Carrell, alleen bekend bij de 60+-bevolking, gooit de Publieke Omroep hun hele uitzendschema weer overhoop. Oke, een leuk docu'tje op Nederland 3 is genoeg. Niet 3 tv-zenders die elk iets van Carrell, bijna tegelijkertijd, uitzenden. Nie zo mooi dat ik nu 2 leuke BNN-programma's mis dankzij dat gedoe.
quote:
Mijn fout.quote:
Lees, kreng.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Zei je nou "leuke BNN programma's"?![]()
Het was me toch een kankerleijer of niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wauw jij bent een stoere jongen ! Mag ik een handtekening van je ?
![]()
Ik geloof dat je die van mij bent vergetenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:05 schreef flugeltje het volgende:
opgeruimd
Jawel, alleen hij wist het zelf niet en we hebben hem naar DL gestuurd.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:55 schreef immortalsean het volgende:
was die nog niet dood dan?
Hoiquote:Op maandag 10 juli 2006 19:07 schreef Wessiej het volgende:
Goftedomme nog an toe!
Die is er nu dus niet meer. Wellicht iets voor het "dode Fok!kers" topic.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:52 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Er was toch ook zo'n user die rudi carrel heette?
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:52 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Hoi![]()
Maargoed, rudi-carrel is het natuurijk niet waard, al die verloren programma's .
Er was toch ook zo'n user die rudi carrel heette?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |