Welk ettertje, wat voor een interieur, wat is een Runabout, hoezo modelleren, hoezo heb jij er ook één? Dat zijn ongeveer de vragen die ik had.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:01 schreef Neohammer het volgende:
Dat ettertje dat zonodig een interieur in z'n Runabout moest modelleren. Ik kan nu weer 5 extra dagen ook aan een interieur gaan werken, terwijl ik juist zo blij was dat ik de mijne bijna klaar had.![]()
Dat is eruit, dank u! Aan den arbeid dan maar...
OOoooooOOoh nu snap ik het!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:10 schreef Neohammer het volgende:
Godverdomme, wil ik een keer gewoon kankeren is het weer niet goed! Wat de fuck! moet ik iets in drievoud ondertekenen om hier te klagen!!!![]()
Goed, 1 chill pill coming up voor Neo.
Ok, ik maak dus een model voor een Star Trek runabout. Binnen 4 weken ook nog. En dan komt er zo'n andere gast met ook een ontwerp voor een runabout, en daar zit ook nog een heel interieur in, weet je hoeveel tijd dat kost! Aangezien ik toch een reputatie hoog te houden heb, moet ik nu dus 5 days before deadline ook een interieur in dat ding van mij zien te prutsen. Ik ben best kalm nu.....ik ga het gewoon doen.< ik gebruik die smiley maar eigenlijk kan ik wel janken. (Een huilie, een emo, een Star-Trek emo, whatever you like!)
Net andersom!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:12 schreef thedon het volgende:
[..]
OOoooooOOoh nu snap ik het!Je hebt Star Trek gemist!?!
![]()
Je kunt je gewoon niet fatsoenlijk verstaanbaar maken. Dat maakt niet uit, zolang je maar geen werk krijgt met enige verantwoordelijkheden of sociale vaardigheden.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:10 schreef Neohammer het volgende:
Godverdomme, wil ik een keer gewoon kankeren is het weer niet goed! Wat de fuck! moet ik iets in drievoud ondertekenen om hier te klagen!!!![]()
quote:Goed, 1 chill pill coming up voor Neo.
Ik snap hem een beetje...maar kom niet te dicht in mijn buurt.quote:Ok, ik maak dus een model voor een Star Trek runabout. Binnen 4 weken ook nog. En dan komt er zo'n andere gast met ook een ontwerp voor een runabout, en daar zit ook nog een heel interieur in, weet je hoeveel tijd dat kost! Aangezien ik toch een reputatie hoog te houden heb, moet ik nu dus 5 days before deadline ook een interieur in dat ding van mij zien te prutsen. Ik ben best kalm nu.....ik ga het gewoon doen.< ik gebruik die smiley maar eigenlijk kan ik wel janken. (Een huilie, een emo, een Star-Trek emo, whatever you like!)
Het kan altijd erger, ik snap al die topics ook nooit waarin mensen het niet meer zien zitten! Ik bedoel veel slechter dan dit gaat het niet worden!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:13 schreef Asics het volgende:
shiit en ik maar denken dat ik geen leven heb
Coming close man !!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:16 schreef thedon het volgende:
Dus jij hebt iets gemaakt, iemand anders heeft het veel mooier en beter en toffer gemaakt... en nu ben jij pillen aan het slikken om kalm te blijven?
Bedankt, ik zal het onthouden voor de volgende uitbarsting. Dit overkomt me niet vaak.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:18 schreef Dickbride het volgende:
Ritalin werkt goed man!
Waarom staat er Japans/Chinees/Koreaans doorheen?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:20 schreef Neohammer het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal het onthouden voor de volgende uitbarsting. Dit overkomt me niet vaak.
Maar goed dit was dus mijn inzending:
[afbeelding]
En hij heeft dus ongeveer hetzelfde, alleen met een interieur, voor van die kutpoppetjes.
Ik kan nu dus weer gaan vijlen en zagen...grrr
Vraag Snelle Jelle of hij je kan helpen met je space scooter. Hoe hard boekt ie trouwens?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:20 schreef Neohammer het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal het onthouden voor de volgende uitbarsting. Dit overkomt me niet vaak.
Maar goed dit was dus mijn inzending:
[afbeelding]
En hij heeft dus ongeveer hetzelfde, alleen met een interieur, voor van die kutpoppetjes.
Ik kan nu dus weer gaan vijlen en zagen...grrr
Wat voor blok ligt er in dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:26 schreef Neohammer het volgende:
Dit boekt warp 9.995
nah duh, hij bedoelt welke generatiequote:Op maandag 10 juli 2006 19:31 schreef Neohammer het volgende:
Een blok? Een warpcoil natuurlijk. DOH!
De volgende generatie... maar goed ik moet gaan zagen boren en vijlen, dus tot laters!quote:
Ja dat was nog een leuke meevaller ook. Ik bedoel ik had wel wat eerder aan dat interieur mogen denken. Allemaal mijn eigen schuld.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:38 schreef PeZu het volgende:
weet je wat vet is... als je het topic ziet in de klaagbak dan staat er:
een vinger voor: neohammer
met als OP,quote:Op maandag 10 juli 2006 19:38 schreef PeZu het volgende:
weet je wat vet is... als je het topic ziet in de klaagbak dan staat er:
een vinger voor: neohammer
Snot me up, Beamie.quote:ik heb em ook nog vliegend gekregen!
Waar de fuck ben jij mee bezig dan? Heb jij wat te zeiken, doe dat dan ff fijn in je eigen topic. Je zorgt voor refractie (dispersie eigenlijk) in mijn woedeaanval, dat is wel het minste wat ik op dit moment kan gebruiken.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
met als OP,
[..]
Snot me up, Beamie.
Loop je nu ook rond in zo'n pyama? Of heb je hetzelfde pakje aan als Obi Wan?
* Blue Thunder gooit wat ritalin!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:47 schreef Neohammer het volgende:
[..]
Waar de fuck ben jij mee bezig dan? Heb jij wat te zeiken, doe dat dan ff fijn in je eigen topic. Je zorgt voor refractie (dispersie eigenlijk) in mijn woedeaanval, dat is wel het minste wat ik op dit moment kan gebruiken.![]()
*Scotty, komt er nog wat van???? Zit me niet uit te lachen vetklep, pompen met dat ding!
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:05 schreef Neohammer het volgende:
Ik kan met blijdschap mededelen dat ik weer op gelijke hoogte met mijn concurrent sta. Dit dankzij flink aanpezen.Toch wel lekker dat klaagbaak.
Natuurlijk is die scooter/brommer niet het ding waar ik mee bezig was. (Ik ben wel Nerd, maar ook weer niet zo erg diep gezonken.) Dit moet em wel worden:
[afbeelding]
Alles moet groot tegenwoordig..quote:
Om heel eerlijk te zijn, vind ik dat er toch wel netjes uitzien.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:05 schreef Neohammer het volgende:
Ik kan met blijdschap mededelen dat ik weer op gelijke hoogte met mijn concurrent sta. Dit dankzij flink aanpezen.Toch wel lekker dat klaagbaak.
Natuurlijk is die scooter/brommer niet het ding waar ik mee bezig was. (Ik ben wel Nerd, maar ook weer niet zo erg diep gezonken.) Dit moet em wel worden:
[afbeelding]
TYquote:Op maandag 10 juli 2006 23:10 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, vind ik dat er toch wel netjes uitzien.
Mooiquote:
Beter dan Cinema 4D.quote:
Wat ik tot nu toe van de resultaten heb mogen zien...maar ik moet bekennen dat ik met geen van beide heb gewerkt.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:24 schreef Neohammer het volgende:
[..]
Hangt van de gebruiker afMaar je hebt een punt.
Jij hebt het aardig door: soort van ik maak auto, buurman maakt mooiere auto. Ik baal.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:59 schreef switchboy het volgende:
TS had iets gemaakt. Iemand anders had nog iets mooiers gemaakt. TS baalt dat dat van hem niet zo mooi is en ziet op tegen het werkt dat het allemaal gaat kosten om het weer mooier te maken.
Soort van jij koopt auto, buurman koop mooiere auto jij baalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |