Hmm lastige situatie maar ik zal toch wachten tot morgen of heeft hij al vaker dit soort dingen gedaan?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:40 schreef dr-phil het volgende:
Had vanavond een afspraak met m'n vader om een paar dingen te bespreken zodat ik weer bij hem kan wonen aangezien mijn stiefpa en moeder uit elkaar gaan & ik het dus totaal niet meer trek hier.
Paps belt op 'Ja ik kan vanavond niet mensen van m'n werk vroegen me of ik mee uit eten ging vanavond.'
ik : 'Ja maar we hadden een afspraak al een week!'
paps : 'Ja maar je moet mij ook wat gunnen'
ik : 'Ja fuckt it lekker als we morgen niet praten hoeft het helemaal niet meer en ga ik me eigen weg kiezen'
paps : 'jaja niet zo doen he, jij bent ook al een aantal keren niet op komen dagen op een afspraak'
ik : 'Ten eerste ik zei sorry daarvoor ben dat totaal vergeten en dat was ook niet eens zo belangrijk
GODVERDOMME kan ik weer gaan wachten, de hele dag niks gedaan en w8en tot vanavond dat ik hopelijk direct kon blijven daar moet ik nog hier blijven![]()
Leuk een etentje met je kut vrienden is belangrijker dan mij![]()
Ik wou het net zeggen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als Dr. Phil himself het al niet meer weet [afbeelding].
Al vaker, hijs zelfs zo triest dat ie nog geen eens fftjes om je verjaardag langs komt om je te feliciteren maar een smsje stuurt met van 'Gefeliciteerd je krijgt nog wel geld van me'quote:Op maandag 10 juli 2006 18:43 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hmm lastige situatie maar ik zal toch wachten tot morgen of heeft hij al vaker dit soort dingen gedaan?
Je bent wel blij met hem he? Waarom wil je dan bij hem wonen?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:44 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Al vaker, hijs zelfs zo triest dat ie nog geen eens fftjes om je verjaardag langs komt om je te feliciteren maar een smsje stuurt met van 'Gefeliciteerd je krijgt nog wel geld van me'
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:44 schreef seto het volgende:
Hij gaat ergens neuken denk ik.
Uhmm kijk mij ik ben een wannabee fight nikket, Ojah check wat een grappige sign ik heb JE WEET TTOGHquote:Op maandag 10 juli 2006 18:46 schreef Tyler..Durden het volgende:
En je pa een "tering leijer" noemen.
Jij bent echt een mongool.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:48 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Uhmm kijk mij ik ben een wannabee fight nikket, Ojah check wat een grappige sign ik heb JE WEET TTOGH
shut the fuck up man, dat misschien alles bij jou huisje boompje beestje is geweest vroeger.
mwa natuurlijk weet jij alles beter he, ja internet ridder!
Misschien wel zijn eigen moeder.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:44 schreef seto het volgende:
Hij gaat ergens neuken denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |