abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 september 2006 @ 11:11:30 #101
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_42108338
heel veel sterkte coolguy!!! voor jou (en moeder enzo) en voor je paps!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  † In Memoriam † maandag 25 september 2006 @ 12:23:42 #102
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † maandag 25 september 2006 @ 12:25:29 #103
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42109600
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oke, ik merk dat ik toch even iets recht moet zetten Ik heb geen 'slechte' relatie met mijn moeder. Helemaal niet zelfs. Maar mijn moeder zit wel zo in elkaar dat werkelijk overal over kan zeiken als ze geen goede zin heeft. Een voorbeeld, ik had vorige week een nieuw toetsenbord gekocht van 15 euro. Komt ze boven, ziet ze dat toetsenbord, en dan begint ze daar over te zeuren. Ik had zo iets van "get real, tis 15 euro, maak je om iets anders druk".

Goed, zaterdagmiddag digitale tv 'aangelegd'. Nu wil ik dat pakketje van 9 euro p.m. erbij, en toen begon ze te zeiken van "belachelijk, er zijn nu al meer zenders dan waar je naar kunt kijken, je bent bijna 3 dagen in de week niet huis (hotel voor werk), de rest van de week ben je savonds 2 uur trainen en daarna zit je achter de pc, en je wil nu ineens 150 tv kanalen hebben?".

Nu heeft ze op zich een puntje natuurlijk, maar punt is meer dat we het hebben over 9 fucking euro, en dat ze daar niet constant over bezig hoeft te blijven. Het is toch zeker mijn geld zeg, en DAT zijn nou exact het soort dingen waar je met haar niet over kunt praten. Met mijn pa dus weer wel, mijn moeder stoort zich aan dat soort dingen enorm, en als ze zich ergens aan stoort gaat ze heel hard praten, doet ze haar zegje en daarna 'wil ze er niets meer over horen'. Dan loopt ze dus weg, maar komt dan wel nog een paar x voorbij en roept dan heel kwaad dat ik eoa iets moet doen, of iets moet opruimen of wat dan ook, gewoon om nog even te kunnen laten merken dat ze kwaad is.

Eigenlijk is dat gewoon een beetje sneu, maar goed, dat is mijn moeder. Nu lijkt het natuurlijk alsof ze een verschikkelijk mens is, maar het tegendeel is waar. Ze doet alles voor me, echt alles, maar wij zien dingen gewoon...anders.
en met die laatste zin zeg je nou precies wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen.
pi_42110755
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat gewoon een beetje sneu, maar goed, dat is mijn moeder. Nu lijkt het natuurlijk alsof ze een verschikkelijk mens is, maar het tegendeel is waar. Ze doet alles voor me, echt alles, maar wij zien dingen gewoon...anders.
en daar is niets mis mee, zolang je het allebei maar weet en in jullie situatie moet je blij zijn dat je nu nog gewoon lekker kan lopen zeiken op elkaar ondanks alles wat er aan de hand is!

just getting on with regular things in life!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:15:50 #105
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_42355992
Hoe gaat het nu met je pa CoolGuy? En niet onbelangrijk: hoe is het met jou?
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 17:46:10 #106
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_42395731
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:15 schreef twentemeisje het volgende:
Hoe gaat het nu met je pa CoolGuy? En niet onbelangrijk: hoe is het met jou?
Met mij gaat het goed, met mijn pa ook. Hij moet morgen terug voor bloedonderzoek. Ik heb eerder aangegeven dat er in de weken voor de nieuwe behandeling (die eind deze maand zal zijn) het bloed onderzocht wordt. Daar wordt oa gecontroleerd hoe het met de bloedplaatjes staat.

Deze moeten een bepaald minimum peil hebben om met de volgende behandeling te mogen beginnen. Als het beneden peil is, wordt de behandeling een aantal weken uitgesteld.

We hebben inmiddels begrepen dat zijn bloedplaatjes terug op peil zijn, en dat de volgende behandeling exact 9 weken na de 1e behandeling weer kan gaan plaatsvinden, zoals ook de bedoeling is
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 5 oktober 2006 @ 18:52:48 #107
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_42397754
Das goed om te horen, hopelijk blijft hij zich goed voelen en kunnen jullie nog een hele tijd van hem genieten (en hij van jullie)!
pi_42499607
Heel belangrijk dat je goede hoop blijft houden! Een verlenging van 6 jaar kan betekenen dat met de sneltreinvaart waarmee ze kanker nu leren begrijpen en genezen het dan wel mogelijk is hem volledig te helpen. Zolang hij nog leeft is er hoop!

Sterkte!
pi_45328660
Hoi CoolGuy,

Hoe is't met je pa?
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_45329461
pfff, klote allemaal,

ken je dan wel niet,
maar toch veel succes en sterkte toegwenst voor jou, je familie en iedereen,
met deze vervelende k*t situatie.
pi_45336793
Update ?
  Moderator zondag 14 januari 2007 @ 13:36:50 #112
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_45340763
Hmm ja. Er is niet zo heel veel spannends gebeurd nog. Mijn pa is dus nu bezig met die behandelingen, en heeft afgelopen donderdag de 3e behandeling gehad. Wij moeten nu weer 9 dagen minimaal 1 meter afstand houden. Voor de rest lijkt het aan te slaan.

Hij voelde voor de behandelingen zijn lever als hij op zijn buik lag. Geen pijn, maar hij voelde dat er daar iets was, want de lever was opgezet. Dat voelt hij niet meer. In het bloed is te zien dat de waarden verbeterd zijn. Echter, ze laten verder niets los. Ze hebben gezegd pas de uitslag te geven na de laatste behandeling van de serie (4 behandelingen per serie, dit was de 3e behandeling). Hierna is nog een halve serie mogelijk (2 behandelingen) omdat het anders te gevaarlijk wordt (maar ja, wat heb je te verliezen ). Ze hebben eigenlijk dus al meer gezegd dan ze mogen.

We hebben gemerkt dat enkele dagen na de 1e behandeling, hij weer meer begon te eten etc. Het lijkt er dus op dat de behandelingen aanslaan, maar in welke mate weten we dus niet. Zijn haar is een stuk dunner, maar toch niet zo dun als je zou verwachten. Hij heeft naast de behandelingen (Bestraling) ook nog een chemo-kuur in tablet vorm. Deze moet hij steeds 2 weken nemen, beginnde op de dag van de behandeling, en dan 2 weken dus.

Hij is daar soms een klein beetje misselijk van, maar niet in de zin dat hij dus kotsend in bed ligt. Dat kotsen heeft hij wel 2x gehad, maar dan niet vanwege de behandeling, maar uh...mja ik weet niet waar het wel door komt. Afgelopen woensdag (de dag voor de behandeling) heeft hij dat gehad,dat hij de hele dag in bed lag, en dus kotsmisselijk was, en herhaaldelijk moest overgeven. We waren bang dat hij donderdag niet naar het ziekenhuis zou kunnen, maar dat ging dus wel. Op donderdag was het over.

Dat heeft hij nog een keer een aantal weken terug gehad, ook in een periode dat hij geen tabletten slikte of wat dan ook. Vooralsnog lijkt het goed te gaan, en ik kan eigenlijk geen gekke dingen merken. Ow ja, nog 1 ding. Hij moet elke week naar het ziekenhuis om bloed te prikken. Dit in verband met veranderende waarden n.a.v. de behandeling in negatieve zin. Het is een gevaarlijke behandeling en kan dus leukemie etc veroorzaken. Hij is dus nu elke week naar het ziekenhuis geweest om bloed te prikken, en 2 weken voor een nieuwe behandeling moest hij dit in Rotterdam gaan doen (vanuit Venlo geen pretje).

Nu hebben ze gezegd dat dat niet meer hoeft, en dat hij gewoon bloed kan prikken in Venlo. Dat scheelt weer een extra rit naar Rotterdam.

Tot zo ver de update denk ik.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_45347647
Hee CoolGuy,

Goed om te horen dat het aanslaat en vooral ook dat je pa er relatief weinig last van heeft!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  zondag 14 januari 2007 @ 17:14:30 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_45347798
Ik heb er verder compleet geen verstand van, maar het doet me voorkomen dat je pa ondanks die behandelingen zich een stuk beter voelt. Succes nog met de overige behandelingen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 14 januari 2007 @ 19:23:13 #115
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_45351915
Vooralsnog positief nieuws Coolguy, hopen dat het zo doorgaat en dat je pa na de serie de best mogelijke uitslag krijgt! Fijn dat ie niet de hele tijd hondsberoerd is en de behandelingen goed lijkt te doorstaan, dat hebben jullie alvast gewonnen!
pi_45364631
Bedankt voor de update.....zo'n verhaal blijft toch door je hoofd spoken en je vraagt je af hoe het nu gaat.
althans ..zo gaat dat bij mij

We blijven duimen voor je pa.
  maandag 15 januari 2007 @ 11:04:37 #117
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_45366830
Dit verhaal volg ik nu al een tijdje... Zo'n periode in het leven is erg zwaar, maar probeer niet alles teveel op jezelf te projecteren (hoe moeilijk het ook is), je eigen leven gaat ook door, vergeet dat niet... Daar moet je, je niet schuldig over voelen.

Heel veel sterkte ermee...
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  maandag 15 januari 2007 @ 16:00:05 #118
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_45374985
Dikke duim voor de pa van Coolguy!

Volhouden!
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:04:12 #119
56019 ne0c0rt3xx
Nu ook met muffins derbij..
pi_45393096
Ik volg dit verhaal ook al een hele tijd...Blij om dit positief nieuws te horen
Verder sterkte dermee CoolGuy *knuffel!*
Everything happens for a reason..
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
[ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
http://www.myspace.com/DjinN02
pi_45394472
Pff, ik lees net mijn post (de eerste) uit het eerste topic Sterkte!!!!
  donderdag 22 maart 2007 @ 02:03:41 #121
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_47535886
update?
  donderdag 22 maart 2007 @ 03:58:24 #122
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47536565
Wow.... heb net beide topics in 1 adem uitgelezen. Sterkte, CG.... ik kan me hier (gelukkig) niets bij voorstellen. Ik hoop dat jij en je ouders nog veel van elkaar kunnen genieten de komende tijd.

AG
El sexo más barato es el que se paga
  donderdag 22 maart 2007 @ 04:09:47 #123
152937 Xbox360
Bezint eer ge begint.
pi_47536582
Jij kan je adem lang inhouden.

Veel sterkte
pi_47541133
Door browserproblemen is CoolGuy momenteel even niet in staat om hier te reageren.
Zodra dit opgelost is, zullen er eventuele updates over de hele situatie volgen.

Tot die tijd dus nog even geduld hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nosh op 22-03-2007 11:20:27 ]
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:24:08 #125
158277 Michellll
Techno junkie
pi_47541408
ik wens jou en de rest van de familie veel sterkte
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')