dan wordt hij wel wegens frauderen geschorst (foto's maken op een tentamen), maar goed alles voor Fok!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:57 schreef Asics het volgende:
maak de volgende keer ff wat picca's met je mobiel dan wordt dit topic wat levendiger.
Telefoons moesten uit en ik krijg dat geluidje niet wegquote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef immortalsean het volgende:
[..]
dan wordt hij wel wegens frauderen geschorst (foto's maken op een tentamen), maar goed alles voor Fok!
bij mij (SE k750i) heb ik dat geluidje niet meer als ik die hele telefoon op stille-modus zet.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:59 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Telefoons moesten uit en ik krijg dat geluidje niet weg![]()
mwah ik kan aardig overweg met napalm dus wie weetquote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat TS het van jou warm krijgt.
Ik heb 'n W800i. Even proberen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:01 schreef immortalsean het volgende:
[..]
bij mij (SE k750i) heb ik dat geluidje niet meer als ik die hele telefoon op stille-modus zet.
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:01 schreef immortalsean het volgende:
[..]
bij mij (SE k750i) heb ik dat geluidje niet meer als ik die hele telefoon op stille-modus zet.
Zou kunnen dan ja. Ik kan nooit eens sneaky fotos maken.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:07 schreef immortalsean het volgende:
[..]
misschien dat het alleen op de vodafone uitvoering werkt?
Haar tieten hingen in de gordels.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:08 schreef Sasandra het volgende:
Een tentamen in gordelsWat voor tentamen was dat dan?
je moet ook niet met een spiegel-reflex gaan rondlopenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zou kunnen dan ja. Ik kan nooit eens sneaky fotos maken.
Altijd zo'n keiharde knal van die camera.
Als een spiegelreflex een keiharde knal geeft wordt het tijd voor een nieuwe.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:19 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je moet ook niet met een spiegel-reflex gaan rondlopen![]()
Ik had vorige week 'last' van een heuse upskirtquote:Op maandag 10 juli 2006 17:54 schreef Nyx96 het volgende:
Wil je volgende keer een trui aandoen als je naar een tentamen gaat. Op die manier wordt ik niet afgeleid van je mooie boezem die vredig in de gordels hangt. Alvast dank![]()
Pff... en het was al zo warm![]()
We hebben een kennert in de zaalquote:Op maandag 10 juli 2006 18:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als een spiegelreflex een keiharde knal geeft wordt het tijd voor een nieuwe.
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:57 schreef Asics het volgende:
maak de volgende keer ff wat picca's met je mobiel dan wordt dit topic wat levendiger.
Correct. Ik weet erg veel van camera'squote:Op maandag 10 juli 2006 18:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
We hebben een kennert in de zaal
Ai ai ai... Ik wil ook tentamens doen...quote:Op maandag 10 juli 2006 18:38 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo iets maar dan wat bloter.
de mijne doet roetsj tik sjggggg klik wat is he probleem?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Correct. Ik weet erg veel van camera's.
Ik hoor het al: De optische disreacter.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
de mijne doet roetsj tik sjggggg klik wat is he probleem?
Rete irritant is dat!quote:Op maandag 10 juli 2006 18:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zou kunnen dan ja. Ik kan nooit eens sneaky fotos maken.
Altijd zo'n keiharde knal van die camera.
Heb je een Canon?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
de mijne doet roetsj tik sjggggg klik wat is he probleem?
ja! jij bent echt goedquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah ik kan aardig overweg met napalm dus wie weet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |