LoLquote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef Deathraiser het volgende:
Dit vond ik net op internet en dat heb ik dus ook
http://rapidshare.de/files/24845217/bug.ml.mpg.html
Wat is dit voor een klote opmerking en waar slaat het op? En het gaat ook niet om de disclaimer ofzo.quote:
Ja, dat beest had ik dus ook, maar hij loopt echt niet achter je icoontjes langs hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef Deathraiser het volgende:
Ja kan wel maar zo zag het er wel uitquote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ja, dat beest had ik dus ook, maar hij loopt echt niet achter je icoontjes langs hoor.
Hij zit ergens tussen de pixels en de bovenste beschermlaag.
Heb je niet gewoon garantie op dat scherm?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:34 schreef Deathraiser het volgende:
[..]
Ja kan wel maar zo zag het er wel uit.... maaruh hij is gestopt met bewegen in het midden van men scherm... dus als ie nou dood is heb ik een probleem
![]()
quote:mafkees!
whaha hij gaat naar disclaimer, ja hoor! haha
Ga het filmpje kijken debiel.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een klote opmerking en waar slaat het op? En het gaat ook niet om de disclaimer ofzo.
Grap was al gemaaktquote:Op maandag 10 juli 2006 17:53 schreef erikh het volgende:
Last van een bug gaat weer terug naar zijn oorspronkelijke betekenis
Kijk es een paar posts boven jequote:Op maandag 10 juli 2006 18:06 schreef Freak_66 het volgende:
ik heb daar dus ook last van gehad alleen het beestje is zelf doodgegaan. hierdoor lijkt het dus nu net of ik een dode pixel heb.
waar ik nu benieuwd naar ben welk merk en type scherm jij hebt??
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef Deathraiser het volgende:
Tussen m'n backlight en m'n LCD paneelquote:Op maandag 10 juli 2006 19:28 schreef Devilnl het volgende:
echt.. WTF? dit heb ik nog nooit gezien, wist niet eens dat het kon. maar die gast tikt op het scherm.. en dat beest gaat ook niet liggen ofzo.. waar zit dat ding
vorige week zat er bij mij ook 1tje in, die is weer weg gegaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:53 schreef Deathraiser het volgende:
Ja, dit is echt niet leuk ik ga morgen maar es bellen kijken wat acer zegt en ook de winkel es bellen. Maar hopelijk is ie morgen weer weg... mja zal wel niet
Ja mijn raam gaat niet meer open in iedergeval...quote:Op maandag 10 juli 2006 19:57 schreef Deathraiser het volgende:
Dan ga ik maar es snel kijke of ik niet op een of andere manier kan voor kome dat die beesten erin komen gaas ofzo voor die lucht gate mja zullen ze ook wel door komen...
Als Dell morgen zegt dat ze niks doen (nadat ik kwaad ben geworden)quote:Op maandag 10 juli 2006 20:05 schreef deliberator het volgende:
Kun je niet zo'n spuitbus met lucht proberen?
Ik heb wel eens een kapote tft uit elkaar geschroefd. Als je voorzichting ben, kom je een heel eind. En ik zou proberen te blazen ipv compressor.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als Dell morgen zegt dat ze niks doen (nadat ik kwaad ben geworden)
dan maak ik hem open en zet ik er compressor op voorzichtig...
Gaat ie kapot gaat ie kapot weg 750 euro![]()
Maar ik weiger naar van die dode beesten te zitten kijken![]()
Mja ze lopen achter m'n letters langs dus denk dat ze tussen backlight en paneel zitten.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:18 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een kapote tft uit elkaar geschroefd. Als je voorzichting ben, kom je een heel eind. En ik zou proberen te blazen ipv compressor.
Kan ook dat de beestjes tussen je beschermlaag en tft inzitten.
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:34 schreef Black-Death het volgende:
Als je een screenshot maakt, staat dat beestje er dan op?
Misschien is dit wel een heel inventief onweersbeestje ?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ja, dat beest had ik dus ook, maar hij loopt echt niet achter je icoontjes langs hoor.
Hij zit ergens tussen de pixels en de bovenste beschermlaag.
HIJ ZIET ERIEN MAN! IEN DIE SJERM!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef Deathraiser het volgende:
wtf...quote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef Deathraiser het volgende:
Ik heb ook een Samsung SyncMaster.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:16 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb er gelukkig nog geen last van. Samsung syncmaster 710v hiero
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tussen m'n backlight en m'n LCD paneel![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:08 schreef Jegorex het volgende:
Liep hij ACHTER je iconen langs![]()
Ik heb ook wel eens een bewegende "pixel" aan de rand van mijn scherm gehad, maar die was na een tijdje gewoon weer weg
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
Bodycount is inmiddels 12
Heb vandaag dell aan de lijn gehad, en ze gaan er een case van makenDus nu moet het van hogere hand beslist worden.
Zal wel op niks uitlopen dus
Eerst wilde hij dat ik m'n scherm ging resettenIk zeg waaattt, nee er lopen beestjes IN m'n scherm
Zitten die er al in vanaf het begin?
Ja en dan na 7 maanden bellen
![]()
LoLquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
Bodycount is inmiddels 12
Heb vandaag dell aan de lijn gehad, en ze gaan er een case van makenDus nu moet het van hogere hand beslist worden.
Zal wel op niks uitlopen dus
Eerst wilde hij dat ik m'n scherm ging resettenIk zeg waaattt, nee er lopen beestjes IN m'n scherm
Zitten die er al in vanaf het begin?
Ja en dan na 7 maanden bellen
![]()
ik heb dan de 913v versie en die is ook gelukkig beestjes vrijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:29 schreef star_gazer het volgende:
Heuy, ik heb een syncmaster 710N. Uiterst puik schermpje en geen beestjes
Gewoon proberen, ik heb destijds ook een nieuw scherm gekregen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:26 schreef lowman het volgende:
Hallo,
Ik heb dus het zelfde probleem! Heb net een Acer TFT P223w Crystal Clear aangeschaft.
Mooi ding, werkt perfect. Alleen ik heb dus ook 3 onweersbeestjes achter mijn scherm zitten (inmiddels alle drie overleden)
Ze zitten op het tft scherm maar achter de glasplaat. Dus drukken op de plaat heeft geen zin, schudden en op zijn kop houden werkt ook niet. Als ik hem probeer open te maken vervalt de garantie..
Maar dit mag toch eigenlijk niet gebeuren? moet ik hem gewoon terug sturen en eisen dat ze het probleem maar oplossen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |