Dan waren die filmpjes zeker ruim een jaar oud? Alles wat ik de laatste maanden van Saints Row voorbij heb zien komen aan gameplay beelden draaide zeer vloeiend.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Op de filmpjes die ik gezien heb liep 't alleen nog niet helemaal lekker. Eigenlijk totaal niet soepel
.
Ow ik vind het er zeker ingame uitzien, denk dat het nog wel veel mooier wordquote:Op maandag 10 juli 2006 23:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het er niet écht uit ziet, dus in-game.
Het ziet er tof uit ja idd!
Als die online wordt haal ik hemquote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:20 schreef Strolie75 het volgende:
Trailer van Tiger Woods 2007
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2988
[afbeelding]
02-10-2006 in de V.S.
Ik ook, hele verbetering ten opzichte van 2006. Vooral grafischquote:
OMFGW00TMH!!!111!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:20 schreef Strolie75 het volgende:
Trailer van Tiger Woods 2007
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2988
[afbeelding]
02-10-2006 in de V.S.
Die game komt wel in augustus hiero, rustig na de verhuizing spelen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:14 schreef Sjotime het volgende:
Nou hopen dat vandaag of morgen Battle for Middle Earth 2 op mijn deurmat valt
[afbeelding]
Ze zeggen wel Ssssssssst voordat je moet schietenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook, hele verbetering ten opzichte van 2006. Vooral grafisch
Alleen hoop ik dat je het juichen van het publiek kunt uitzetten.
Tiiiiiiiiiiiiiiiger
Nu wordt het signaal overgezet van digitaal naar analoog. Dan hoeft dat niet meer en kan het gewoon digitaal blijven. Dus in princiepe gaat de kwaliteit er wel op vooruit.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:35 schreef devv05 het volgende:
Is HDMI van betere kwaliteit van Component? Anders zie ik het voordeel niet echt.
Zowel PS3 als 360 screens doen me niet veelquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:47 schreef Tain het volgende:
CoD3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PS3 shots
Maar ze doen je dus wel watquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zowel PS3 als 360 screens doen me niet veel
Ik heb de sensatie van Cod2 meegemaakt.. maar wacht wel op Biaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:47 schreef Tain het volgende:
CoD3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PS3 shots
BIA 3 weet me tot nu toe beter te overtuigen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:47 schreef Tain het volgende:
CoD3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PS3 shots
Ach met het oog op de voorgaande spellen dan gaat mijn voorkeur meer uit naar een nieuwe CoD dan naar een nieuwe BiAquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
BIA 3 weet me tot nu toe beter te overtuigen.
CoD vind ik leuker als ik ff lekker wil blazen, BIA als ik zin heb om taktisch te gamen. Ik wil ze dus sowieso allebei hebbenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach met het oog op de voorgaande spellen dan gaat mijn voorkeur meer uit naar een nieuwe CoD dan naar een nieuwe BiA
Vast niet. Zul je wel ergens op moeten zeggen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
FF een vraag: binnenkort wordt mijn live abon. verlengd via mijn CC. Daar wil ik dus vanaf en voortaan prepaidkaarten gebruiken. Als ik zo'n prepaidkaart gebruik, vervalt de automatische verlenging via de CC?
Naat het Westen denk ik niet. De developer is denk ik een te kleine jongen daarvoor en het zal toch geen enorme markt vinden in het Westen. Echter zou ik er wel op rekenen dat 'ie regiovrij wordt, dit gebeurt wel vaker met dit soort games. Mensen die van deze game hebben gehoord zullen hem toch wel willen importeren, dus waarom zouden ze hen het niet makkelijk maken?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand al enig idee of Senko no Rondo (27 juli, Japan) naar het Westen komt en/of regiovrij wordt?
Batterij?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Mijn 360 heeft nu al voor de 2e keer zijn datum gereset naar nov 2005, waar kan dat aan liggen?
Ja maar ik neem aan dat die stuk isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Nu al, dat ding heb ik net een maand ofzo
quote:Butch NL's Xbox - 7/11/2006
My power supply almost exploded! Butch NL turned on the juice and we did some serious gaming! 4266 points of total gamerscore is pretty good. Admit it. That is a gain of 395 points over last time! He played UNO, Tomb Raider:Legend gaining 5 achievements, as well as stared off into space... thinking about the one that got away.
Stroom er af gehaald?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Mijn 360 heeft nu al voor de 2e keer zijn datum gereset naar nov 2005, waar kan dat aan liggen?
Dat kan gewoon idd !quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:00 schreef Evil_Jur het volgende:
wel eens denk ik, maar dat moet toch geen probleem zijn?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:15 schreef Woutervn het volgende:
Ik dacht dat er een aparte kabel kwam om de 360 HDMI aan te sluiten. Nu komt er misschien een
nieuwe 360 met een HDMI port. Komt die kabel er wel gewoon nog? Wie weet er meer?
Bron
waarom zou Microsoft ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:54 schreef MMaRsu het volgende:
Tuurlijk is dat fake dat er een 360 met HDMI komt. Net zo fake als dat gta4 plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |