Nee de rest is wel oke, alleen die broer is dus een ongelooflijke tokkie.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou lekkere familie....Tokkies ofzo? Ik zou em meteen smeren daaro
Punt is juist dat de moeder hem uitnodigte, bij m,n vriendin kwam ie er al niet in, en nou dus helemaal niet meer.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:39 schreef cyberstalker het volgende:
Dergelijk agressief gedrag schijnt voornamelijk genetisch bepaald te zijn.
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:14 schreef NanKing het volgende:
''''''''''''''''''''''''''''''''
Asltublieft dan hoef je die achterlijke ,,,,,, niet meer te gebruiken.
welke apestrofquote:Op maandag 10 juli 2006 18:14 schreef NanKing het volgende:
waarom, je hebt voor de rest toch geen reet met die zwager te maken ?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef Dark_Killah het volgende:
Dumpen die hap.
of foto's van anderen (of vanjezelf met een muts over je bakkes)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mensen afkraken terwijl je zelf geen foto in je profiel hebt staan![]()
Wie is er nu de lelijke barg
Wat lul je nou vent.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mensen afkraken terwijl je zelf geen foto in je profiel hebt staan![]()
Wie is er nu de lelijke barg
ik wilde het net gaan typenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:14 schreef NanKing het volgende:
foto??quote:
Hoe moet ie ze dan noemen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:04 schreef Komakie het volgende:
weirde gast dan
ff andere vraag: vind je op jou leeftijd niet erg vaag klinken om de familie van je vriendin je schoonfamilie te noemen en de broer van je vriendin je zwager
Zeker aangezien het je vriendin bent en het technisch gezien dus helemaal niet je zwager is.
Ik vind het altijd erg fout klinken....
Maar goed, das mijn mening
Dat deed de vriend van zijn moeder ook.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Gewoon negeren die mongool.
danke schon.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:54 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ze hebben er plezier in. En das het belangrijkste![]()
Als ,t aan m,n vriendin ligt niet, ze heeft zelf nu ook flinke woorden met em vanwege dit voorval.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ach die broer kom je alleen tegen op verjaardagen en dergelijke. Het is een kwestie van 5 á 6 keer per jaar doorbijten. Gewoon negeren die mongool.
Het ligt zeker niet aan haar, ik ben dolgelukkig met ,r.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:58 schreef Gluckskafer het volgende:
Er zwemmen mooiere vissen in de zee.
Met een leukere familie. Het zal me een knockpartij worden op de bruiloft.
En wanneer ga jij je taak eens doen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
waarom, je hebt voor de rest toch geen reet met die zwager te maken ?
Kakkerlakken hebben tanden in de maag, heb je dat bij haar ook gechecked ofzoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:26 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Het ligt zeker niet aan haar, ik ben dolgelukkig met ,r.
Sommige mensen kijken niet alleen naar de buitenkant.![]()
Ze is echt een schatje.![]()
Ik blow niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:32 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dus God was nog niet zo heel erg Stoned toen hij de aarde ontwierp.
Tot dat zoon lief het dus nodig vond om em door de galerij te meppen.quote:
Ik ben ook geen trailer park joch.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:45 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dude, God is not a Trailer Park Boy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |