UN WATTE?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:00 schreef k_man het volgende:
Ja dat is het, maar het kwam me bekend voor. Dus als je iets héél origineels wilt doen moet je wat anders bedenken. Niet dat héél origineel een condicio sine qua non is.
* prupke noteert het ff in mijn ABB boekjequote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Een voorwaarde waaraan absoluut voldaan moet worden.
ABB = Algemeen Beschaafd Brabantsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke noteert het ff in mijn ABB boekje
afschuwelijk beroerd brabants.quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:32 schreef PKfotografie het volgende:
ook maar even met vuur gespeeld
[afbeelding]
niet slecht voor poging 1 lijkt me zo.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
afschuwelijk beroerd brabants.
nep limbo's zijn het
ijsblokjes op een metalen plaat.quote:
Ik heb die import brabander al een flinke trap tegen zun schenken geschuptquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
afschuwelijk beroerd brabants.
nep limbo's zijn het
Arme BB zegquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb die import brabander al een flinke trap tegen zun schenken geschupt
vald mee. heb alleen wat pijnlijke benen.quote:
ehhh jammer van de " korrel" en het gele kleurtjequote:
Is mijn mening niet voldoende dan????quote:
Je mening wordt gewaardeerd, maar meer meningen mag altijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
Is mijn mening niet voldoende dan????
ben beter in beoordelen van fotos dan ze maken hoor
Hmm ja, ik ben ook niet 100% tevreden met de scan. Misschien nog eens overnieuw proberen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:57 schreef blackbully het volgende:
[..]
ehhh jammer van de " korrel" en het gele kleurtje
Nee, het is niet bepaald een plek waar ik dagelijks kom.quote:(is het een optie om daar te wachten dat er geen mensen op de achtergrond langs lopen?
of juist heel veel.
nu is het storend, als het er meer zijn is het weer een extra verschil lopen - kruipen
conditio, het is immers Latijn en geen Italiaans.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:00 schreef k_man het volgende:
Ja dat is het, maar het kwam me bekend voor. Dus als je iets héél origineels wilt doen moet je wat anders bedenken. Niet dat héél origineel een condicio sine qua non is.
Ik had eerst een halfvol en een halfleeg glas willen doen, maar iets zei me dat dat te subtiel was voor fok/fottertjes.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi maar [mierenneukmodus]het volle glas is niet vol en ik zie er een spiegeling in van iets rood/wits?[/mierenneukmodus]
Doe es voorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:49 schreef Re het volgende:
wat een stillevens alhier.... mag allemaal wel een beetje spannender hoor
Ik vraag me ook af of het wel een tegenstelling is eigenlijk...hm...quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik had eerst een halfvol en een halfleeg glas willen doen, maar iets zei me dat dat te subtiel was voor fok/fottertjes.
Eigenlijk geen van 3 helemaal goedquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:57 schreef snakelady het volgende:
welke van deze vinden jullie het leukste?
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3
[afbeelding]
De tegenstelling is duidelijk neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |