Met een normale auto had het ook wel gelukt denk ik, maar ik reed met een verlengde TNT sprinter, dus dat was effe lastig.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:59 schreef Jimmeh het volgende:
Voeg je achter die kerel in? Je kan mij niet wijs maken dat er minder dan een auto lengte tussen de rij auto's er achter zat
Dan kun je helemaaal douwen!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met een normale auto had het ook wel gelukt denk ik, maar ik reed met een verlengde TNT sprinter, dus dat was effe lastig.
Voor de Alfa! Ik zou die lul teruggepakt hebben!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:02 schreef Jimmeh het volgende:
Aaah nou met zo'n ding is het gewoon achter die Alfa langzaam naar rechts gaan en degene er achter gaat zekerwete wel afstand houden, bedrijfsbusjes en de eigenaren die er nix om geven imago enzo![]()
t Was dus niet eens je eigen auto? Twee keer zo groot als die leasbak van die kutyup? Mietje! Smijt m ervoor man, hij remt echt wel!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met een normale auto had het ook wel gelukt denk ik, maar ik reed met een verlengde TNT sprinter, dus dat was effe lastig.
Dat is echt gelul. Die weg ligt er verdommen niet voor niets. Net zoals mensen die denken dat je aan het einde van zo'n strook niet meer op de strook mag zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:03 schreef TrustNo het volgende:
kwestie van eerder van baan verwisselen he, vind het meer jouw fout dan de zijne.
Anticiperen noemt men dat.
Nou in geval van een GTA wil ik best in zo'n wijvenauto rijden.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Alfa 147? Daar rijden alleen wijven in![]()
Ik zeg toch, zodra dat bord er stond, wilde ik al gaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:03 schreef TrustNo het volgende:
kwestie van eerder van baan verwisselen he, vind het meer jouw fout dan de zijne.
Anticiperen noemt men dat.
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is echt gelul. Die weg ligt er verdommen niet voor niets. Net zoals mensen die denken dat je aan het einde van zo'n strook niet meer op de strook mag zijn.
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
t Was dus niet eens je eigen auto? Twee keer zo groot als die leasbak van die kutyup? Mietje! Smijt m ervoor man, hij remt echt wel!
Kleine aanvulling: dit is blufpoker, die leasebak is tenslotte ook niet van hem, dus hij heeft dezelfde insteek die jij overigens in te geringe mate hebt. Hopelijk heeft ie enig besef van massa als je m dit flikt.
Gelul !!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is echt gelul. Die weg ligt er verdommen niet voor niets. Net zoals mensen die denken dat je aan het einde van zo'n strook niet meer op de strook mag zijn.
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:07 schreef eer-ik het volgende:
Een beetje sociaal gedrag op de weg is ook ver te zoeken tegenwoordig.
Dus na dit incident wordt jij ook een hufter?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zal het in gedachte houden de volgende keer al overkomt me zoiets.
Je mag die weg toch gewoon gebruiken, idioot.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:09 schreef TrustNo het volgende:
[..]
Gelul !!
De wegversmalling staat al minimaal 1200 meter van te voren aangegeven.
Moet genoeg zijn om van baan te wisselen![]()
En aangezien een hele rits mensen je er niet tussenliet ( wat ik uit TS verhaal opmaak ) zullen er wel meer mensen zo over gedacht hebben.
Dan hadden al die mensen stront in hun ogen, want ik reed al aan het vanaf dat bord met mijn knipperlicht aan.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:09 schreef TrustNo het volgende:
[..]
Gelul !!
De wegversmalling staat al minimaal 1200 meter van te voren aangegeven.
Moet genoeg zijn om van baan te wisselen![]()
En aangezien een hele rits mensen je er niet tussenliet ( wat ik uit TS verhaal opmaak ) zullen er wel meer mensen zo over gedacht hebben.
Ik ben prima tevreden met mijn eigen auto, en het was geen GT/spiderquote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef Viper_74 het volgende:
WHAHHAHHAH
je rijdt een TNT spitter
en je zeikt op een vetta alfa (spider/gt)
hoe bedoel je een ik-ben-jaloers-op-die-vette-bak-want-ik-rij-zelf-kut verkapt topic
Je bent alfa-rijder die zich aangevallen voelde toen er verteld werd dat die alfa een wijvenauto is?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef Viper_74 het volgende:
WHAHHAHHAH
je rijdt een TNT spitter
en je zeikt op een vetta alfa (spider/gt)
hoe bedoel je een ik-ben-jaloers-op-die-vette-bak-want-ik-rij-zelf-kut verkapt topic
De vrachtwagen-manier he. En ach, met een sprinter mag dat. Als het althans zo'n lange isquote:Op maandag 10 juli 2006 15:19 schreef Zeverzak het volgende:
Knipperlichtje aanzetten zonder dus eerst in de spiegels te kijken of er ruimte is??
Foei!
WHAHAHAAHA, je denkt dat een TNT sprinter een automerk/ type is. (rijd vast een CRX met 6 uitlaten).quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef Viper_74 het volgende:
WHAHHAHHAH
je rijdt een TNT spitter
en je zeikt op een vetta alfa (spider/gt)
hoe bedoel je een ik-ben-jaloers-op-die-vette-bak-want-ik-rij-zelf-kut verkapt topic
Omdat de Alda rijder een Alfa rijdt!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:34 schreef TrustNo het volgende:
Waarom is eigenlijk de Alfa rijden een lul ( o.i.d. ) terwijl de rest je er ook niet tussen liet.
Alda rijder. ???quote:Op maandag 10 juli 2006 15:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Omdat de Alda rijder een Alfa rijdt!
Nou nou, hier heb je een doosje smarties, ffies minderquote:Op maandag 10 juli 2006 15:37 schreef TrustNo het volgende:
[..]
Alda rijder. ???
Je weet niet eens wat auto's zijn kneus, en is de TS zelf niet mans genoeg de vragen aan hem gericht te beantwoorden ?
Of praat jij altijd voor anderen.
Nee, ik praat niet voor anderen, ik probeerde alleen maar aan te geven dat ik het met TS eens ben, en dat ik vind dat Alfa-rijders debiel zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:37 schreef TrustNo het volgende:
[..]
Alda rijder. ???
Je weet niet eens wat auto's zijn kneus, en is de TS zelf niet mans genoeg de vragen aan hem gerichtt te beantwoorden ?
Of praat jij altijd voor anderen.
Een Alfa lijkt als een rode lap op een stier te werken. Ik begrijp dat ook niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:34 schreef TrustNo het volgende:
Waarom is eigenlijk de Alfa rijden een lul ( o.i.d. ) terwijl de rest je er ook niet tussen liet.
Beetje de-wereld-is-fout-maar-ik-snap-het topic.
Je bedoelt 'blind'?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een Alfa lijkt als een rode lap op een stier te werken. Ik begrijp dat ook niet.
Ik had moeten zeggen dat een Alfa bij andere automobilisten lijkt te werken als een lap op een rode stier. Pardon.quote:
Dat is zowiezo onzin, je geeft pas richting aan wanneer je van rijstrook wisseltquote:Op maandag 10 juli 2006 15:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan hadden al die mensen stront in hun ogen, want ik reed al aan het vanaf dat bord met mijn knipperlicht aan.
Je kan ook aangeven dát je van rijstrook wilt verwisselen he...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:00 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dat is zowiezo onzin, je geeft pas richting aan wanneer je van rijstrook wisselt![]()
Dat je dat wilt lijkt me logisch, gezien de borden die er staan. Iedere chauffeur zal zien dat het asfalt een keer ophoudt en dat het noodzakelijk is om iemand in te laten voegen (aangezien deze personen anders een gevaar voor een medeweggebruiker veroorzaken, voor zover die daar zelf niet grotendeels debet aan is). Mensen die juist opdringerig met hun richtingaanwijzer overal langsrijden, worden vaak klemgereden door medeweggebruikers wegens hun hun eigen fantastische 'vooruit' kijkende blik. Een stukje verkeersinzicht lijkt je nog te ontberen, ik ga me afvragen hoe lang je je al in het verkeer begeeft?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kan ook aangeven dát je van rijstrook wilt verwisselen he...
Wil ook wel eens handig zijn...
Dat plaatje klopte precies trouwens
Het is inderdaad zo'n wagen, maar dan net effe langer.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dat je dat wilt lijkt me logisch, gezien de borden die er staan. Iedere chauffeur zal zien dat het asfalt een keer ophoudt en dat het noodzakelijk is om iemand in te laten voegen (aangezien deze personen anders een gevaar voor een medeweggebruiker veroorzaken, voor zover die daar zelf niet grotendeels debet aan is). Mensen die juist opdringerig met hun richtingaanwijzer overal langsrijden, worden vaak klemgereden door medeweggebruikers wegens hun hun eigen fantastische 'vooruit' kijkende blik. Een stukje verkeersinzicht lijkt je nog te ontberen, ik ga me afvragen hoe lang je je al in het verkeer begeeft?Richting geef je aan zodra je van rijstrook/baan verandert, tenzij je een autosnelweg verlaat, dan mag je reeds 300 m voor de afslag aangeven dat je er af gaat.
Als ik zoiets [afbeelding] naast mij zou zien, zou ik je ook de pleures wensen en je het lekker zelf uit laten zoeken. Zeker zelf nooit in een personenwagen achter zo'n crosswagen gereden?![]()
quote:
(kijkend naar het plaatje) je hoort áchter de Alfa te ritsen als je er schuin áchter rijdt.quote:
wijven kneuzen en kappersquote:Op maandag 10 juli 2006 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Alfa 147? Daar rijden alleen wijven in![]()
Ja dat mag jequote:Op maandag 10 juli 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je mag die weg toch gewoon gebruiken, idioot..
Nee, dat ding kán en mág 120, dus waarom zou je dan 80 gaan rijden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:28 schreef AllesIsZinloos het volgende:
Ik begrijp die Alfa rijder wel, wie wilt er nou zo'n groot metalen mormel recht voor zich. Dan is in 1 keer je hele overzicht weg.
Maarre vraagje, vind je zelf ook niet dat zo'n ding zo veel mogelijk rechts hoort tussen de vrachtwagens?
Als je al weet dat het vaak erg moeizaam is in dit land om van rijstrook te wisselen (en zeker met zo'n tank), waarom waag je je dan iedere keer aan het inhaal-avontuur (ik mag aannemen dat je die conclusie na vier jaar wel getrokken hebt)?? Imo vraag je er zelf om dat je vastgereden wordt, door tot de laatste meter asfalt door te blijven rijden met 'iets' wat de meeste mensen alleen op de rechter baan verwachten. Zo'n geval rijdt simpelweg niet als een Mini, dus het lijkt mij niet erg handig als je er wel op die manier mee omgaatquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, dat ding kán en mág 120, dus waarom zou je dan 80 gaan rijden.
Ik rij ook altijd wel zo ver mogelijk naar rechts, maar als er mensen zijn die langzamer rijden dan 120, en ik kan er voorbij, dan doe ik dat ook lmd.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:40 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
(kijkend naar het plaatje) je hoort áchter de Alfa te ritsen als je er schuin áchter rijdt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:53 schreef eer-ik het volgende:
Rij ik net op de a4, leiderdorp, linkerbaan, staat er zo'n bord dat ik naar rechts moet oprotten.
Ik ram netjes m'n knipperlicht aan en wilde naar rechts. Gewoon helemaal aan het begin van die strook... Rijdt er nét achter men, op de baan rechts van me zo'n vent in z'n alfa, en die geeft 0% ruimte. Laat die @$)*$#%)(*@$# kutmongool me er gewoon niet tussen!![]()
Tyfuslijer.
''we take it personally''quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je bent alfa-rijder die zich aangevallen voelde toen er verteld werd dat die alfa een wijvenauto is?
Vreemd zoals iedereen daar dan op zijn eigen manier mee omgaat. Een éénduidige regel kon ik niet vinden, afgezien van het feit dat het iig verplicht is om richting aan te geven bij iedere zijdelingse verplaatsing. Wanneer je dan richting aangeeft is volgens mij afhankelijk van de omstandigheden waar je je op dat moment bevindt. Bij een afrit van een snelweg is het 300 m van te voren, bij een rotonde als je erop rijdt en de rotonde verlaat, wisselen tussen twee rijstroken op de snelweg op het moment van de zijdelingse verplaatsing, provinciale weg geef je richting aan voordat je je voertuig vertraagt, etc. Het nadeel is dat er veel weggebruikers zijn die dit nog weleens door mekaar halen (met name het ineens vol in de ankers op een provinciale weg en dan op het moment van insturen van de afslag nog even de richtingaanwijzer aantippen is een hele subtiele actiequote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Trouwens, aan degene hier die zei dat je alleen maar knipperlicht aan mag als je ook acuut van baan verandert, dat is volgens mij niet helemaal waar. Deze exacte situatie is ook een keer bij Blik op de weg geweest, of hoe heet dat programma waar je tussendoor altijd van die 'examenvragen' krijgt?
Daar was inderdaad ook de vraag wanneer je het knipperlicht aan moest zetten. Dat mocht niet een halve minuut van tevoren al, maar je mocht ook niet het knipperlicht aanzetten en ACUUT van baan veranderen, dus dat hij precies 1x geknipperd had of zo. Je moest het aanzetten, zodat de auto's achter jou daar op konden anticiperen, en dan rustig van baan veranderen. Tenminste, dat was het juiste antwoord daar.
Wat ik zelf altijd doe is kijken, knipperlicht aan, en dan kijk ik meestal nog een keer, voordat ik van baan verander.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:02 schreef CoolGuy het volgende:scherp! Zo krijg ik ineens een andere feeling bij het verhaal, want als je er schuin voor reed had je er tussen moeten mogen, dus vóór die Alfa. Als je er echter, zoals op het plaatje, schuin achter reed, dan had je er achter moeten invoegen.
Nu zie ik het voor me als dat jij weet dat die weg daar ophoudt, en dat jij gewoon nog even voor die Alfa wilde invoegen, wnat dat doen mensen, die geven dan gas en vliegen naar voren want dan hebben ze toch nog een rijtje auto's 'meegepakt'![]()
Die Alfa had toen zoiets van "dacht niet vriend" en jij zat te koekeloeren.
Whahahhaha wel knap dat jij zonder feiten concludeert dat ik niet zou weten wat een tnt splinter is en een crx met 6 pijpen zou rijden.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:26 schreef Punica het volgende:
[..]
WHAHAHAAHA, je denkt dat een TNT sprinter een automerk/ type is. (rijd vast een CRX met 6 uitlaten).
Alfa, vette auto's maar krijg 'r geen gebreken aan want je betaald je blauw.
btw ts, ik heb 'r ook een pleuris hekel aan, en dring me 'r dan ook altijd maar in.
het bestaat eigenlijk uit 2 plaatjes, uiteraard, want eerst reed hij schuin achter mij, en daarna, omdat ie mij er niet tussenliet schuin ervoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]scherp! Zo krijg ik ineens een andere feeling bij het verhaal, want als je er schuin voor reed had je er tussen moeten mogen, dus vóór die Alfa. Als je er echter, zoals op het plaatje, schuin achter reed, dan had je er achter moeten invoegen.
Nu zie ik het voor me als dat jij weet dat die weg daar ophoudt, en dat jij gewoon nog even voor die Alfa wilde invoegen, wnat dat doen mensen, die geven dan gas en vliegen naar voren want dan hebben ze toch nog een rijtje auto's 'meegepakt'![]()
Die Alfa had toen zoiets van "dacht niet vriend" en jij zat te koekeloeren.
Trouwens, aan degene hier die zei dat je alleen maar knipperlicht aan mag als je ook acuut van baan verandert, dat is volgens mij niet helemaal waar. Deze exacte situatie is ook een keer bij Blik op de weg geweest, of hoe heet dat programma waar je tussendoor altijd van die 'examenvragen' krijgt?
Daar was inderdaad ook de vraag wanneer je het knipperlicht aan moest zetten. Dat mocht niet een halve minuut van tevoren al, maar je mocht ook niet het knipperlicht aanzetten en ACUUT van baan veranderen, dus dat hij precies 1x geknipperd had of zo. Je moest het aanzetten, zodat de auto's achter jou daar op konden anticiperen, en dan rustig van baan veranderen. Tenminste, dat was het juiste antwoord daar.
Wat ik zelf altijd doe is kijken, knipperlicht aan, en dan kijk ik meestal nog een keer, voordat ik van baan verander.
niet danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:17 schreef immortalsean het volgende:
toen toen ik die TT zag dacht ik dat je het over zo'n stereotype psychologie of rechten corpsbal had, wat een deceptie toen je het over lelijke auto's ging hebben.
nee jij kan de terning krjigen, rij gewoon eff lekker aan de rechterkant, bij mij zou je er in geen geval tussen komenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:53 schreef eer-ik het volgende:
Rij ik net op de a4, leiderdorp, linkerbaan, staat er zo'n bord dat ik naar rechts moet oprotten.
Ik ram netjes m'n knipperlicht aan en wilde naar rechts. Gewoon helemaal aan het begin van die strook... Rijdt er nét achter men, op de baan rechts van me zo'n vent in z'n alfa, en die geeft 0% ruimte, en voor hem reed nog een andere auto, en achter hem nog een hele rits.
Laat die @$)*$#%)(*@$# kutmongool me er gewoon niet tussen!![]()
Tyfuslijer.
En die strook hield op aan het eind, en daar was ook geen asfalt meer enzo, dus ik móest wel stil gaan staan.
Bij deze dank aan de vriendelijke man in de VW passat die me weer in liet voegen,
En de desbetreffende alfarijder kan de tering krijgen
Iemand daar een verklaring voor?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Alfa lijkt bij andere automobilisten te werken als een lap op een rode stier.
Alvast bedankt, ik zal er rekening mee houden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:54 schreef Emu het volgende:
[..]
nee jij kan de terning krjigen, rij gewoon eff lekker aan de rechterkant, bij mij zou je er in geen geval tussen komen![]()
Denk ik op zich ook wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:58 schreef Kresj het volgende:
Gewoon ertussen pleuren. Als die gast je geen ruimte geeft moet je op een gegeven moment gewoon gaan. Krijg je snel genoeg ruimte. Die gast rijdt hem echt niet bij je naar binnen hoor.
Jaloersheid denk ikquote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:28 schreef dfens het volgende:
[..]
Jaloersheid denk ik
Een Alfa is vaak een mooie auto. Veel mensen zouden er wel een willen hebben, maar durven dat niet (fabeltjes over kwaliteit ofzo). Dus gaan ze maar afgeven.
Ik ook niet, daarom deed ik dat nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:53 schreef Mikkie het volgende:
Knipperlicht aan, ff afwachten of je ruimte krijgt... en als 't zo'n hufter is die niet netjes is, dan gewoon er tussen peren. Hij remt toch wel, want hij wil ook geen schade en gezeik.
Je zou het inderdaad haast gaan denken. Ik heb 3 jaar een Alfa 156 gehad en heb me verbaasd over de agressie en onwil van andere bestuurders tov mij. Iets waar ik daarvoor in een Peugeot nooit last van had en nu ik in een Fiat rijd ook niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:28 schreef dfens het volgende:
[..]
Jaloersheid denk ik
Een Alfa is vaak een mooie auto. Veel mensen zouden er wel een willen hebben, maar durven dat niet (fabeltjes over kwaliteit ofzo). Dus gaan ze maar afgeven.
Van Alfa naar Peugeot naar Fiat???quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou het inderdaad haast gaan denken. Ik heb 3 jaar een Alfa 156 gehad en heb me verbaasd over de agressie en onwil van andere bestuurders tov mij. Iets waar ik daarvoor in een Peugeot nooit last van had en nu ik in een Fiat rijd ook niet.
Van Peugeot naar Alfa naar Fiat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Van Alfa naar Peugeot naar Fiat???
Rare volgorde, licht toe
Regel 1 is dat je de verkeersveiligheid nooit in het gedrang mag laten komenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:53 schreef Mikkie het volgende:
Knipperlicht aan, ff afwachten of je ruimte krijgt... en als 't zo'n hufter is die niet netjes is, dan gewoon er tussen peren. Hij remt toch wel, want hij wil ook geen schade en gezeik.
Je had je portie aggressie en onwil van andere weggebruikers nog niet binnen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van Peugeot naar Alfa naar Fiat.
Peugeot oud en versleten, Alfa gekocht. Alfa total-loss, snel andere auto nodig, Fiat gekocht. De volgende wordt weer een Alfa, of een Mercedes
Dus die peugeot kan je gewoon erg lang hel houden en die alfa rijdt je meteen total-loss. Verdacht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van Peugeot naar Alfa naar Fiat.
Peugeot oud en versleten, Alfa gekocht. Alfa total-loss, snel andere auto nodig, Fiat gekocht. De volgende wordt weer een Alfa, of een Mercedes
een peugeot rijd dan ook gewoon niet door.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:13 schreef giscard het volgende:
[..]
Dus die peugeot kan je gewoon erg lang hel houden en die alfa rijdt je meteen total-loss. Verdacht.
dus die alfa rijdt je aan stukken omdat je daarmee harder rijdt dan je aankan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:16 schreef Kresj het volgende:
[..]
een peugeot rijd dan ook gewoon niet door.![]()
Notice the:quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:31 schreef giscard het volgende:
[..]
dus die alfa rijdt je aan stukken omdat je daarmee harder rijdt dan je aankan.
Nee, die Alfa is aan z'n end gekomen omdat iemand anders vond dat je de regels aan je laars mag lappen en dat je beter flink wat blikschade kunt veroorzaken dan een Alfa z'n voorrang te geven. En ja, dan ben je schuldig, maar ja... het gaat om een Alfa, dus dan rij je gewoon door.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:13 schreef giscard het volgende:
[..]
Dus die peugeot kan je gewoon erg lang hel houden en die alfa rijdt je meteen total-loss. Verdacht.
Het is de bestuurder die doorrijdt en ik ben altijd dezelfde bestuurder, in wat voor auto ik ook rijd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:16 schreef Kresj het volgende:
[..]
een peugeot rijd dan ook gewoon niet door.![]()
Ik denk dat dat met zo eentje, mits voorzien van Nederlandse kentekenplaten, wel meevalt (hoop ik)quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:04 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je had je portie aggressie en onwil van andere weggebruikers nog niet binnen?
true, true, maar een mercedes rijdt makkelijker door dan een peugeotquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is de bestuurder die doorrijdt en ik ben altijd dezelfde bestuurder, in wat voor auto ik ook rijd.
Alfa is zowiezoquote:Op maandag 10 juli 2006 14:53 schreef eer-ik het volgende:
Rij ik net op de a4, leiderdorp, linkerbaan, staat er zo'n bord dat ik naar rechts moet oprotten.
Ik ram netjes m'n knipperlicht aan en wilde naar rechts. Gewoon helemaal aan het begin van die strook... Rijdt er nét achter men, op de baan rechts van me zo'n vent in z'n alfa, en die geeft 0% ruimte, en voor hem reed nog een andere auto, en achter hem nog een hele rits.
Laat die @$)*$#%)(*@$# kutmongool me er gewoon niet tussen!![]()
Tyfuslijer.
En die strook hield op aan het eind, en daar was ook geen asfalt meer enzo, dus ik móest wel stil gaan staan.
Bij deze dank aan de vriendelijke man in de VW passat die me weer in liet voegen,
En de desbetreffende alfarijder kan de tering krijgen
Ook bij auto's met een "baby on board" sticker op de achterklep of de achterbank gevuld met een rij kinders?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:22 schreef Kindervriend het volgende:
Ik jakker mijn sprinter altijd gewoon overal tussen hoor.
Mensen schrikken toch altijd als er ineens een bus naar links, dan wel rechts komt zetten, ze remmen heus wel.
Denk je serieus dat zo'n Alfa kneus star door zou blijven rijden? Die past wel op... Híj is degene met het probleem als jullie in botsing komen, met z'n slappe kutwagen.
Sprinterbussen voor den overwinning!
juist dan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Ook bij auto's met een "baby on board" sticker op de achterklep of de achterbank gevuld met een rij kinders?![]()
Met plezier. Maar met name bij auto's met zo'n EO-visje achterop, die zijn het tofst.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Ook bij auto's met een "baby on board" sticker op de achterklep of de achterbank gevuld met een rij kinders?![]()
die van mij is begrensd op 4000 toeren, en daarmee haalt ie voor de wind 140.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:38 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
-knip-
Dat zo'n gevaarte 120 of nog harder kan, is eigenlijk onverantwoord, gewoon netjes een begrenzer op 90 en tussen de vrachtwagens ermee.![]()
Dat zijn die Sprinters waar ik mee rijdt ook. Gelul over begrenzen op 90 km/u.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die van mij is begrensd op 4000 toeren, en daarmee haalt ie voor de wind 140.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |