quote:
quote:Hoi.
Luisterend naar Yvonne (ademloos en mijzelf onzedelijk betastend, dat spreekt voor zich) realiseerde ik mij dat het niet Bupatih, maar Svensational was die gisteren speciaal voor mij de snikkelsmikkelaar speelde.
Hopelijk is nu alle onduidelijkheid ECHT uit de wereld.
Groeten,
Zhenar
Ja, die verspreidt het mooi even over de hele stoep, terwijl de nevel van het opspattende bloedwater zich door de open ramen in huizen binnendringt.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
En daar is de brandweer met de hogedrukreiniger.
Och, ik krijg ook al de hele dag Rotterdamse lucht binnen met fijn stof en weet ik wat al niet meer. Dat beetje bloed kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 10 juli 2006 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die verspreidt het mooi even over de hele stoep, terwijl de nevel van het opspattende bloedwater zich door de open ramen in huizen binnendringt.
Toen we allemaal opquote:Op maandag 10 juli 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
of toen we massaal plaatjes gingen aanvragen engenoemd
werden
Nu Spinvis!quote:
Mooi.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu Spinvis!
Ik wil alleen maar zwemmen.
Ik was helemaal vergeten dat Fok!radio er is... maar ja, als ze dat soort muziek gaan draaien laat ik hem uit... ik heb al koppijnquote:Op maandag 10 juli 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu Spinvis!
Ik wil alleen maar zwemmen.
Ik ben erachter wie jij bent... IK WEET HET IK WEET HET IK WEET HETquote:Op maandag 10 juli 2006 21:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Maar uhm, heb ik al een beetje een note??!
Nope.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Maar uhm, heb ik al een beetje een note??!
Tell me? Ik ben hier heel benieuwd naar.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben erachter wie jij bent... IK WEET HET IK WEET HET IK WEET HET
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies
zeg, stem even op Lou Reeed, wil je
Je wilt de traditie in stand houdenquote:
Je bent jezelf. En inderdaad geen kloon. Hoe saai is datquote:Op maandag 10 juli 2006 21:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tell me? Ik ben hier heel benieuwd naar.![]()
Oh, dan moet Sven het ook meteen doen, hoor!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
Babette stemt op Stereophonics - Mr. Writer!
speciaal voor jou...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
Babette stemt op Stereophonics - Mr. Writer!
Ach, misschien ben ik wel verhuist. En heb ik ook een andere provider moeten nemen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent jezelf. En inderdaad geen kloon. Hoe saai is dat
bek houden, knul....quote:Op maandag 10 juli 2006 21:24 schreef Svensational het volgende:
Je wilt de traditie in stand houden?
Dat maakt het allemaal extra lief!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
speciaal voor jou...
ik ken heel dat nummer niet
Idemquote:Op maandag 10 juli 2006 21:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
speciaal voor jou...
ik ken heel dat nummer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |