Maar dat wil nog niet zeggen dat er een note komt. Dat is per moderator verschillend. Als ik elke keer een note moet zetten voor elke user die loopt te irriteren in V&A, dan blijf ik bezigquote:Op maandag 10 juli 2006 20:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, hij zal wel iets gedaan hebben wat niet mocht en wat toen geëdit of verwijderd is?
Nou, Zhenar zal wel jaloers zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo boeiend is het niet, hoor.
Ik had er tijdenlang geen.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, notes
Het wordt pas opvallend als iemand er géén heeft.
Nee, dat is het idd nietquote:Op maandag 10 juli 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo boeiend is het niet, hoor.
Het was niet eens een leuke grap!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo mijn bronnen. En het was in WGR, in het topic over poepende politiepaarden. En ik weet niet meer wat er eerst stond, maar ik weet nog wel dat ik na mijn opmerking pas doorhad dat het WGR was en geen ONZ.
Nee dat weet ik goed. Alleen kan ik me dus echt niet meer herinneren wat ik gezegd heb.quote:
ik heb er géén...quote:Op maandag 10 juli 2006 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, notes
Het wordt pas opvallend als iemand er géén heeft.
Neeequote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
NeeeMorgen heb ik afgesproken met Re en Anita... uuh ik bedoel MB
je hebt 't er maar druk mee de laatste tijdquote:Op maandag 10 juli 2006 20:34 schreef Dizer het volgende:
Nee, zaterdagquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:
Is het ooit leuk geweestquote:
Ja, toenquote:
of toen we massaal plaatjes gingen aanvragen enquote:Op maandag 10 juli 2006 20:46 schreef Zhenar het volgende:
Ja, toenik
mailtjes ging sturen over Bupa en Sven
![]()
Ja, stomme kut-mailtjesquote:Op maandag 10 juli 2006 20:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, toenik
mailtjes ging sturen over Bupa en Sven
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |