Hij zei 300 keerquote:
Ik bedoelde: ze spraken schande van die moord, in tegenstelling tot dat ze er een spontaan straatfeest voor hielden?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, daar zouden ze ook schande van hebben gesproken.!
O, bedoelde je dat!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoelde: ze spraken schande van die moord, in tegenstelling tot dat ze er een spontaan straatfeest voor hielden?![]()
Doe eerst maar eens een toffe sig.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik kan wel een keer verslag doen van wat er hier gebeurd.![]()
Ja, jou huidige signature gaat trouwens over mij.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe eerst maar eens een toffe sig.
Ga ff ergens anders bevelen lopen uitdelenquote:
jouquote:Op maandag 10 juli 2006 19:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, jou huidige signature gaat trouwens over mij.![]()
Oh, er zit een fout inquote:-edit-
Ik ben de echtte.![]()
Ja, ik weet wel dat je dat doet om Bup te vervelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
jou.
[..]
Oh, er zit een fout in!
Ik denk dat hij daardoor minder goed slaapt.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat je dat doet om Bup te vervelen.
En ik weet ook dat ik weizig heb geschreven.
(ook om bup te vervelen.)
Ja, maar jouw sig is stom, die van mij nietquote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat je dat doet om Bup te vervelen.
En ik weet ook dat ik weizig heb geschreven.
(ook om bup te vervelen.)
Nee, maar dat komt alleen omdat ik het onderwerp ben in jouw stig sig.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar jouw sig is stom, die van mij niet.
ma?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt alleen omdat ik het onderwerp ben in jouw stig.![]()
Je postte "stig". Ik zei "ma".quote:
Dat is altijd zoooo gaaf als het gebeurtquote:Op maandag 10 juli 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
een aflevering van Friends die ik nog nooit heb gezien!!
een wereldwonder![]()
Amerikaquote:Op maandag 10 juli 2006 20:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik zag het. Weg burgers bush. Welkom Londen? Of was je toch naar Amerika geweest.
Kan je niet de gemeente bellen en zeggen dat ze de resten van een moord ook op mogen ruimen?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn. Ze laten de bloedvlek gewoon liggen![]()
![]()
.
Mja, daar zit ik wel over te denken jaquote:Op maandag 10 juli 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je niet de gemeente bellen en zeggen dat ze de resten van een moord ook op mogen ruimen?
ik zou NU de gemeentereiniging bellen als ik jou wasquote:Op maandag 10 juli 2006 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn. Ze laten de bloedvlek gewoon liggen![]()
![]()
.
Ik kijk het nog ff aan, ze zijn nog niet helemaal vertrokken.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zou NU de gemeentereiniging bellen als ik jou was![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:22 schreef MissBliss het volgende:
AUIAUAUAUW, ik heb een soort RSI ofzo in mn rechterschouder/arm![]()
![]()
Waaromquote:Op maandag 10 juli 2006 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een note.
WGR?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een note.
Wat bedoel je nouquote:
Nou, hoe kan hij weten dat hij een note heeft...quote:
Jaaaa, wordt leuk!quote:
Nou, hij zal wel iets gedaan hebben wat niet mocht en wat toen geëdit of verwijderd is?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, hoe kan hij weten dat hij een note heeft...
D'r zal wel een mod geweest zijn die dat gezegd heeft?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, hoe kan hij weten dat hij een note heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |