Ik let niet op. En vier van de laatste vijf was ik ongelukkig, ineens.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:39 schreef jogy het volgende:
Je doet het erom, hè e.?
Alsof de Duvel ermee speelt, e.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik let niet op. En vier van de laatste vijf was ik ongelukkig, ineens.
leetquote:
Goedzo e., neem hem onder je beschermende vleugel en maak een cynisch en sarcastisch stuk vreten van hem, zoals de rest van Fok!quote:
Daarom hou ik van Fok!.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Goedzo e., neem hem onder je beschermende vleugel en maak een cynisch en sarcastisch stuk vreten van hem, zoals de rest van Fok!.
Dat is waar, dat koester ik zeer zeker. En figuurtjes als Maikuuul en '1!1!1!!'-topics zijn ook wel leuk als leedvermaak. Maar soms, dan zie ik te veel het doen, dan word ik er doodziek van. En verlies ik vertrouwen in de wereld, soms word ik gewoon treurig.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:12 schreef jogy het volgende:
wáárom toch, e.! Zonder Fok! hadden wij elkaar nooit digitaal ontmoet.
Maar dan post jij en fleurt alles weer op. Mijn vertrouwen, de kleuren waarin ik denk, mijn libido, mijn gemoedstoestand.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:12 schreef jogy het volgende:
wáárom toch, e.! Zonder Fok! hadden wij elkaar nooit digitaal ontmoet.
Het is maar nicotine.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:21 schreef Misstique het volgende:
Peuken vergeten mee te nemen.
En dan zeggen ze dat romantiek dood is.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar dan post jij en fleurt alles weer op. Mijn vertrouwen, de kleuren waarin ik denk, mijn libido, mijn gemoedstoestand.
Dat is zo. Zal ik maar gewoon helemaal stoppen dan?quote:
Ik kan niets anders dan je gelijk geven, e. Naja, ik kán het natuurlijk wel maar dan zou ik mezelf verloochenen. En dan te bedenken dat zij onze toekomstige leiders gaan worden.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is waar, dat koester ik zeer zeker. En figuurtjes als Maikuuul en '1!1!1!!'-topics zijn ook wel leuk als leedvermaak. Maar soms, dan zie ik te veel het doen, dan word ik er doodziek van. En verlies ik vertrouwen in de wereld, soms word ik gewoon treurig.
Mijn hart smelt als ik aan je denk, e.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar dan post jij en fleurt alles weer op. Mijn vertrouwen, de kleuren waarin ik denk, mijn libido, mijn gemoedstoestand.
Lijkt me goed.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is zo. Zal ik maar gewoon helemaal stoppen dan?.
'Wishful Thinking'.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:33 schreef jogy het volgende:
Och was ik maar een dame. En niet een heterosexueel brok mannelijkheid.
Ooit wel. Maar niet met mij.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:51 schreef jogy het volgende:
De zwoele avonden die nu nooit zullen komen zijn verantwoordelijk voor mijn droefheid.
Mag ik mijn armen om je heen slaan?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:12 schreef Misstique het volgende:
Ik ben een meisje.
Een omhelzing mag toch wel?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:20 schreef jogy het volgende:
jij bent bezet, Mt.
Ik vind van wel. Knuffelen mag.quote:
Als je je moeder knuffelt, krijg je toch ook geen erectie?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:40 schreef ehqo het volgende:
En dan tijdens de knuffel aan allerlei ranzige dingen denken om geen erectie te krijgen.
Nee maar het betreft even jou nu he. In mijn hoofd dan.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als je je moeder knuffelt, krijg je toch ook geen erectie?
Die broodjes zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 16:16 schreef ehqo het volgende:
Ik heb gesolliciteerd bij de Subway, voor vakantiewerk. Daar schaam ik me een beetje voor, maar ze hebben wel lekkere broodjes en B&J.
Kom eens langs als ik die baan krijg.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die broodjes zijn!
Het filiaal in Zwolle heeft het helaas niet lang volgehouden..
Ik kom eigenlijk nooit in Apeldoorn.quote:
Ook niet dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit in Apeldoorn..
Wellicht als er een gratis bak B&J voor me klaar staat.quote:
Dat kan ik vast regelen. Desnoods op mijn kosten.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wellicht als er een gratis bak B&J voor me klaar staat..
Het eten ook. Groetjes.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:36 schreef Q. het volgende:
Warm.
Dat heb ik ook overwogen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:16 schreef ehqo het volgende:
Ik heb gesolliciteerd bij de Subway, voor vakantiewerk. Daar schaam ik me een beetje voor, maar ze hebben wel lekkere broodjes en B&J.
Thuis verder werken.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:19 schreef Misstique het volgende:
Thuis. Hier weer verder werken.
Ik zou hier maar zo'n A0 kleurenplotter hebben!!quote:Op maandag 10 juli 2006 18:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Thuis verder werken..
Ik zou maar hier thuis zo'n machine moeten neerplaatsen en dan allemaal kleding gaan stomen..
Ik heb een stift.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zou hier maar zo'n A0 kleurenplotter hebben!!![]()
!
Ik zie de letters wel. Maar meer ook niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
én de bordspel-versie van autoCAD 2007?
Een bordspel-versie?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
én de bordspel-versie van autoCAD 2007?
Ik ken het programma autoCAD, ik neem aan dat hij met bordspelversie een tekenbureau ofzo bedoelt.quote:
Control+F'en op 'bier' werkt dit keer niet helaas, excuses daarvoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:12 schreef Croupouque het volgende:
Ik kon dit topic niet vinden.
Ik ken autoCAD niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ken het programma autoCAD, ik neem aan dat hij met bordspelversie een tekenbureau ofzo bedoelt..
Waar is hij dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie krijgen de groetjes van Litso.
Ik doe altijd / en dan BeF typen. In firefox ga je automatisch zoeken als je dat doet. In IE kan ja natuurlijk gewoon ctrl+F doen(in firefox ook, maar dat is onpraktisch.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:12 schreef Croupouque het volgende:
Ik kon dit topic niet vinden.
Terug dan maar he.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie krijgen de groetjes van Litso.
De Ardennen zijn puick ende tof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |