abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39688222
Ja, hoi mam.

Tof dat je vanmiddag bij me langskomt, echt waar. Alleen een beetje jammer dat ik niet weet of je om 1 uur of om 6 uur komt. Ik snap dat je de moderne technologie allemaal een beetje eng vindt enzo, en ik ben echt trots dat je tegenwoordig zelfs kan emailen. En ik weet dat je je eigen mobiele nummer niet weet. En het geeft neit dat je niet snapt wat een smsbericht is.

MAAR SINDS WANNEER BEN JE TE DOOF OM JE BELTOON TE HOREN ?

Het zou wel tof zijn als er bij de zesde keer bellen misschien een lampje bij je ging branden dat die rinkelende telefoon in je tasje misschien wel die van jou is. En dat alle mensen je woest aankijken omdat je je telefoon altijd op standje brandalarm hebt staan, en jij de enige bent die compleet niet doorheeft dat ie afgaat.
It's my party and I'll cry if I want to.
  maandag 10 juli 2006 @ 13:30:07 #2
148795 Punjab
Next Stop...
pi_39688269
Die horen ze bij uitstek nooit man... te druk met andere dingen, gegronde klacht
Tis wat als je niks anders kunt...
Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef milagro het volgende:
he who dares wins, so go go gadget arms, legs, and leutert.
  maandag 10 juli 2006 @ 13:30:42 #3
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39688290
Maar ze heeft haar telefoon dus wel gewoon aan staan? Dan is ze namelijk al iets verder dan mijn moeder, die haar telefoon wel altijd mee heeft, maar vrijwel nooit aan.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_39688336
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maar ze heeft haar telefoon dus wel gewoon aan staan? Dan is ze namelijk al iets verder dan mijn moeder, die haar telefoon wel altijd mee heeft, maar vrijwel nooit aan.
Het maakt niet uit dat ie aan of uit staat ofzo. Het is niet dat je haar aan de telefoon krijgt ofzo. .
  maandag 10 juli 2006 @ 13:33:23 #5
129288 ErXtiO
Uberr Sexeh!
pi_39688371
Moeders weten ook bijna nooit hoe ze haar telefoon op neemt.. zit ze zo van.. welk knopje moet ik nou indrukken?
- Dat is geen vraag op mijn antwoord.
pi_39688384
En ik weet ook nu al dat ze zo bij mij voor de deur staat: "Ja, ik stond dus bij je voor de deur, maar je was er niet. We hadden toch afgesproken dat ik langs ging komen ? . . ."

Misschien wil ik wel boodschappen doen, mama. Bijvoorbeeld. Om maar wat te noemen.
pi_39688419
Misschien heeft ze de telefoon wel ergens laten liggen of op stil gezet (per ongeluk dan)
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_39688450
aah, ik zie dat meer moeders hier last van hebben
NWC: 3445 7628 8614 7793
pi_39688469
Ouders met mobieltjes, het blijft schattig.
Lege sms-jes versturen en zulks.
Kostelijk!
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_39688607
Ik ben haar dus echt al sinds 11 uur vanmorgen aan het proberen te bellen. Belt ze net terug. Ze had waarschijnlijk 10 gemiste oproepen.

Moeder: (op zo'n onschuldige, onwetende toon) "Hee, Audrey, had je me gebeld net ?"
Ik: "Joh. ."
pi_39688644
"JA MAM, DAT TRILLENDE LAWAAIDING IN JE TAS KAN OOK EEN TELEFOON ZIJN, JA."
pi_39688687
"NEE MAM, ALARMS TESTEN DOEN ZE OP DE EERSTE MAANDAG VAN DE MAAND. KUN JE VOORTAAN GEWOON OPNEMEN ?"

.
  maandag 10 juli 2006 @ 13:43:40 #13
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_39688723
Oude mensen horen hoge tonen niet. Is echt zo, ze moet hem gewoon op trillen zetten.
Laat haar haar oren maar eens testen, misschien hoort ze de voordeurbel ook wel niet meer goed
:r Patty Brard :r
pi_39688755
"MAAAHAAAM!!"
"ja?"
"HAAL DIE STRONT EENS UIT JE OREN!!"
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_39688788
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:43 schreef _Liquid_ het volgende:
Oude mensen horen hoge tonen niet. Is echt zo, ze moet hem gewoon op trillen zetten.
Laat haar haar oren maar eens testen, misschien hoort ze de voordeurbel ook wel niet meer goed
Zo erg is het nou ook weer niet. .

Nee, ze triggert gewoon compleet niet op telefoongeluiden. En ze wordt altijd heel chaggerijnig als ze wil opnemen, maar de andere kant van de lijn heeft al opgehangen, omdat zij er altijd een kwartier over doet om de telefoon te vinden.
pi_39688822
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zo erg is het nou ook weer niet. .

Nee, ze triggert gewoon compleet niet op telefoongeluiden. En ze wordt altijd heel chaggerijnig als ze wil opnemen, maar de andere kant van de lijn heeft al opgehangen, omdat zij er altijd een kwartier over doet om de telefoon te vinden.
Misschien helpt het als je zo'n ouderwetse telefoonrinkel als beltone op haar toestel instelt.
  maandag 10 juli 2006 @ 13:48:59 #17
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_39688895
Het heeft een paar jaar geduurd, maar mijn ouders gebruiken hun mobiel nu eindelijk op een manier dat je er ook iets aan hebt. Ze nemen 'm wel eens mee als ze het huis uit gaan, ze hebben hem dan ook wel eens aanstaan, en mijn vader kan zelfs sms'en!
pi_39688914
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Misschien helpt het als je zo'n ouderwetse telefoonrinkel als beltone op haar toestel instelt.
Hee, dat is nog best een idee, weet je dat ? Ik ga er straks wel even naar kijken. Ik ga nu eindelijk boodschappen doen, omdat ik nu weet wanneer ze komt. .

(Ze is ook aandoenlijk als ze aan het typen is, trouwens. Zo lekker met twee vingers, tong in de mondhoek. Toptempo.)
  maandag 10 juli 2006 @ 13:51:20 #19
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39688973
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:48 schreef Frollo het volgende:
Het heeft een paar jaar geduurd, maar mijn ouders gebruiken hun mobiel nu eindelijk op een manier dat je er ook iets aan hebt. Ze nemen 'm wel eens mee als ze het huis uit gaan, ze hebben hem dan ook wel eens aanstaan, en mijn vader kan zelfs sms'en!
Ja die van mij ook, maar dan rijdt ze nog wel naar huis wanneer ze op de camping zitten (8 KM verderop ) om me vanaf de gewone huislijn te bellen i.v.m. de kosten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_39689026
Mijn moeder heeft hem ook nooit aanstaan

Nou op een gegeven moment had ze gehoord dat mobiel naar mobiel goedkoper is dan vast naar mobiel. Dan kwam die complete KPN centrale uit die tas. Die werd eens opgestart om mij vervolgens te bellen. Daarna was hij uiteraard heel snel weer uit. Ze laad dat ding ook maar 1 keer per jaar op
  maandag 10 juli 2006 @ 13:53:13 #21
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39689037
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:48 schreef Frollo het volgende:
Mijn vader begrijpt het ook wel. Die kan zelfs met Bluetooth dingen versturen en ontvangen. Mijn opa weet ook hoe het werkt, gebruikt zijn mobiel ook op de juiste manier. Maar bij mijn moeder wil het nog niet helemaal doordringen dat het niet handig is om je telefoon vrijwel nooit aan te zetten.

Of ze belt me en ik ben te laat met opnemen. Ik bel dan even terug, maar tegen de tijd dat ik die knopjes ingedrukt heb, heeft zij haar telefoon alweer uit.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 10 juli 2006 @ 13:56:52 #22
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_39689149
Tja, vrouwen en techniek. Blijft lastig.
Tot zover de kwaliteitspost
pi_39689191
Nu is mijn vrouw toevallig ook een moeder, maar ik kan haar ook nooit in een keer bereiken.
Soms bel ik wel 5 keer en heb ik haar nog niet te pakken.

Terwijl hij gewoon in haar tas ligt.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:01:44 #24
129288 ErXtiO
Uberr Sexeh!
pi_39689307
Te druk met andere dingen maupie?
- Dat is geen vraag op mijn antwoord.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:29:58 #25
30252 Soempie
Procreating
pi_39690201
M'n moeder en een mobiele telefoon

Ze heeft al moeite met m'n voicemail:
M:'oh hallo mevrouw... ik wil graag m'n dochter even spreken'

En dan op de achtergrond een stem: 'dat is het antwoordapparaat, je moet even iets inspreken voor je dochter'.

M:'wilt u vragen of ze me snel terugbelt'

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')