Het maakt niet uit dat ie aan of uit staat ofzo. Het is niet dat je haar aan de telefoon krijgt ofzo.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maar ze heeft haar telefoon dus wel gewoon aan staan? Dan is ze namelijk al iets verder dan mijn moeder, die haar telefoon wel altijd mee heeft, maar vrijwel nooit aan.
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:43 schreef _Liquid_ het volgende:
Oude mensen horen hoge tonen niet. Is echt zo, ze moet hem gewoon op trillen zetten.
Laat haar haar oren maar eens testen, misschien hoort ze de voordeurbel ook wel niet meer goed
Misschien helpt het als je zo'n ouderwetse telefoonrinkel als beltone op haar toestel instelt.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zo erg is het nou ook weer niet..
Nee, ze triggert gewoon compleet niet op telefoongeluiden. En ze wordt altijd heel chaggerijnig als ze wil opnemen, maar de andere kant van de lijn heeft al opgehangen, omdat zij er altijd een kwartier over doet om de telefoon te vinden.
Hee, dat is nog best een idee, weet je dat ? Ik ga er straks wel even naar kijken. Ik ga nu eindelijk boodschappen doen, omdat ik nu weet wanneer ze komt.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je zo'n ouderwetse telefoonrinkel als beltone op haar toestel instelt.
Ja die van mij ook, maar dan rijdt ze nog wel naar huis wanneer ze op de camping zitten (8 KM verderopquote:Op maandag 10 juli 2006 13:48 schreef Frollo het volgende:
Het heeft een paar jaar geduurd, maar mijn ouders gebruiken hun mobiel nu eindelijk op een manier dat je er ook iets aan hebt. Ze nemen 'm wel eens mee als ze het huis uit gaan, ze hebben hem dan ook wel eens aanstaan, en mijn vader kan zelfs sms'en!
Mijn vader begrijpt het ook wel. Die kan zelfs met Bluetooth dingen versturen en ontvangen. Mijn opa weet ook hoe het werkt, gebruikt zijn mobiel ook op de juiste manier. Maar bij mijn moeder wil het nog niet helemaal doordringen dat het niet handig is om je telefoon vrijwel nooit aan te zetten.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:48 schreef Frollo het volgende:
Het heeft een paar jaar geduurd, maar mijn ouders gebruiken hun mobiel nu eindelijk op een manier dat je er ook iets aan hebt. Ze nemen 'm wel eens mee als ze het huis uit gaan, ze hebben hem dan ook wel eens aanstaan, en mijn vader kan zelfs sms'en!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |