quote:Op maandag 10 juli 2006 14:29 schreef Soempie het volgende:
M'n moeder en een mobiele telefoon![]()
Ze heeft al moeite met m'n voicemail:
M:'oh hallo mevrouw... ik wil graag m'n dochter even spreken'
En dan op de achtergrond een stem: 'dat is het antwoordapparaat, je moet even iets inspreken voor je dochter'.
M:'wilt u vragen of ze me snel terugbelt'
![]()
Mijn vader msn't ook tegenwoordig. En dan verschijnen er na een half uur prachtzinnen als:quote:Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef DarkElf het volgende:
Of dan krijg je een smsje zonder interpunctie en eigenlijk ook zonder logische zinsopbouw
of een sms een mailtjuh noemen, dat doet me moe ook altijdquote:Op maandag 10 juli 2006 14:46 schreef LudoSanders het volgende:
Hier hebben ze trouwens de meeste moeite met het onderscheiden van msn en sms.
Heerlijk die telegramstijl iddquote:Op maandag 10 juli 2006 14:47 schreef ErXtiO het volgende:
Ik ging is met een vriend stappen en die pa bracht ons naar een discotheek dus hij stuurt een smsje krijg je zoiets
hoelaat.zal.ik.jullie.ophalen.
Of heel hip wel mee willen doen met T9, maar ondertussen lekker 'gaten' laten staan, als ze 'haven' bedoelt, 'Ogenke' als ze 'Nienke' bedoelt, etc, etcquote:Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef DarkElf het volgende:
Of dan krijg je een smsje zonder interpunctie en eigenlijk ook zonder logische zinsopbouw
hehequote:Op maandag 10 juli 2006 14:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Of heel hip wel mee willen doen met T9, maar ondertussen lekker 'gaten' laten staan, als ze 'haven' bedoelt, 'Ogenke' als ze 'Nienke' bedoelt, etc, etc![]()
mijne noemt een smsje een smnmquote:Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
of een sms een mailtjuh noemen, dat doet me moe ook altijd![]()
tis meer een kwestie vd spatie niet kunnen vindenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Heerlijk die telegramstijl idd
Nog net niet met een - stop- ertussen, om het helemaal af te maken.
tienermoedersquote:Op maandag 10 juli 2006 14:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:. Mijn moeder kan gewoon normaal bellen en MSN'en
.
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:47 schreef ErXtiO het volgende:
Ik ging is met een vriend stappen en die pa bracht ons naar een discotheek dus hij stuurt een smsje krijg je zoiets
hoelaat.zal.ik.jullie.ophalen.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |