abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 juli 2006 @ 14:35:28 #26
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_39690377
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:29 schreef Soempie het volgende:
M'n moeder en een mobiele telefoon

Ze heeft al moeite met m'n voicemail:
M:'oh hallo mevrouw... ik wil graag m'n dochter even spreken'

En dan op de achtergrond een stem: 'dat is het antwoordapparaat, je moet even iets inspreken voor je dochter'.

M:'wilt u vragen of ze me snel terugbelt'



If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 10 juli 2006 @ 14:37:03 #27
136780 Nosh
hurpdurp
pi_39690425
Mijn vader is ook een ramp met mobiele telefoons. Bellen en aanzetten lukt inmiddels wel, maar sms'en is echt een no-go area.

Paar keer proberen uit te leggen, en dan gaat het ongeveer van:

"Dus dan typ je met die toetsjes je bericht, doet met het rechterknopje verzenden, kiest het nummer, en verstuurt het'
'Joa joa"
"Dus je snapt het?"
"Ja, wat moet ik nou doen met dat ene knopje?"
"Erm, welk 'ene knopje?"
"JA LAAT MAAR ALWEER IK GEBRUIK HET TOCH NIET"

º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_39690489
Of dan krijg je een smsje zonder interpunctie en eigenlijk ook zonder logische zinsopbouw
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39690490
ja, dan leg je uit hoe ze op moet nemen

'als je gebeld wordt, moet je het groene knopje indrukken!'

en dan wordt ze boos omdat je niet kunt uitleggen
pi_39690528
Mijn moeder heeft een telefoon om hem vervolgens thuis te laten liggen..
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 10 juli 2006 @ 14:43:11 #31
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_39690612
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef DarkElf het volgende:
Of dan krijg je een smsje zonder interpunctie en eigenlijk ook zonder logische zinsopbouw
Mijn vader msn't ook tegenwoordig. En dan verschijnen er na een half uur prachtzinnen als:

"hoe is het? Je vader"
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:44:49 #32
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39690662
mij vader is al mobiel bereikbaar zolang het kan...maar smsen kan ie niet...
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  maandag 10 juli 2006 @ 14:45:42 #33
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_39690692
Toestanden allemaal......
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_39690706
Hier hebben ze trouwens de meeste moeite met het onderscheiden van msn en sms.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 10 juli 2006 @ 14:46:34 #35
141482 Q.
JurassiQ
pi_39690713
Ik ben uitermate content met mijn ouders.
For great justice!
  maandag 10 juli 2006 @ 14:47:11 #36
129288 ErXtiO
Uberr Sexeh!
pi_39690737
Ik ging is met een vriend stappen en die pa bracht ons naar een discotheek dus hij stuurt een smsje krijg je zoiets


hoelaat.zal.ik.jullie.ophalen.
- Dat is geen vraag op mijn antwoord.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:48:20 #37
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39690768
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:46 schreef LudoSanders het volgende:
Hier hebben ze trouwens de meeste moeite met het onderscheiden van msn en sms.
of een sms een mailtjuh noemen, dat doet me moe ook altijd
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  maandag 10 juli 2006 @ 14:48:42 #38
136780 Nosh
hurpdurp
pi_39690778
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:47 schreef ErXtiO het volgende:
Ik ging is met een vriend stappen en die pa bracht ons naar een discotheek dus hij stuurt een smsje krijg je zoiets


hoelaat.zal.ik.jullie.ophalen.
Heerlijk die telegramstijl idd
Nog net niet met een - stop- ertussen, om het helemaal af te maken.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:50:39 #39
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_39690837
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef DarkElf het volgende:
Of dan krijg je een smsje zonder interpunctie en eigenlijk ook zonder logische zinsopbouw
Of heel hip wel mee willen doen met T9, maar ondertussen lekker 'gaten' laten staan, als ze 'haven' bedoelt, 'Ogenke' als ze 'Nienke' bedoelt, etc, etc
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_39690852
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:50 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Of heel hip wel mee willen doen met T9, maar ondertussen lekker 'gaten' laten staan, als ze 'haven' bedoelt, 'Ogenke' als ze 'Nienke' bedoelt, etc, etc
hehe
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39690925
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef PeZu het volgende:

[..]

of een sms een mailtjuh noemen, dat doet me moe ook altijd
mijne noemt een smsje een smnm (komt denk ik doordat mijn zusje het altijd over msn heeft)

En haar telefoon ligt altijd op stil in haar tas die vol met allerhande zooi dit
Belt ze een dag later op "Ja, je had gebeld" No shit
  maandag 10 juli 2006 @ 14:55:39 #42
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_39690960
Even een vertederende vader moment zonder mobiele toestanden: mijn vader had het van de week steeds over sufjes. Bleek ie een SUV te bedoelen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:56:08 #43
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39690970
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef Nosh het volgende:

[..]

Heerlijk die telegramstijl idd
Nog net niet met een - stop- ertussen, om het helemaal af te maken.
tis meer een kwestie vd spatie niet kunnen vinden
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_39691041
. Mijn moeder kan gewoon normaal bellen en MSN'en .
  maandag 10 juli 2006 @ 15:00:40 #45
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39691083
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
. Mijn moeder kan gewoon normaal bellen en MSN'en .
tienermoeders
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_39691104
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:47 schreef ErXtiO het volgende:
Ik ging is met een vriend stappen en die pa bracht ons naar een discotheek dus hij stuurt een smsje krijg je zoiets


hoelaat.zal.ik.jullie.ophalen.

Zulke smsjes kreeg ik in het begin ook van mijn moeder
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  maandag 10 juli 2006 @ 15:01:36 #47
30252 Soempie
Procreating
pi_39691109
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:00 schreef PeZu het volgende:

[..]

tienermoeders
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_39691127
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:00 schreef PeZu het volgende:

[..]

tienermoeders
Die zag ik nog niet aankomen . Nee, ze is 53 .
pi_39691240
Mijn moeder weet niet hoe msn werkt. "En wáárom kan ik dan niet typen in dat schermpje? ."
Nou mam, je stond helemaal niet aangemeld. .

Met de telefoon is ze wel okay, ze weet in ieder geval hoe ze het ding moet opnemen.
SMS'en doet ze nooit, dus daar weet ze denk ik ook niets van.
pi_39691313
gut ben blij dat mijn moeder geen msn heeft, lijkt me verschrikkelijk zeg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')