Ik herinner mij ineens weer uitspraken dat Ajax geen verbetering was t.o.v. Anderlecht. Nantesquote:Wilhelmsson wordt ploeggenoot Boukhari
Nou en, dan hoeft ie het nog niet steeds te roepen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Je weet toch dat Van Gaal z'n gloriejaren bij Ajax heeft meegemaakt.
Ik heb er geen problemen mee hoor. Van mij mag iedereen het roepenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou en, dan hoeft ie het nog niet steeds te roepen.
Ik ook niet, maar vanuit AZ oogpunt kan ik me er iets bij voorstellen zeg maar. Zeker omdat wij natuurlijk hun aartsrivaal zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee hoor. Van mij mag iedereen het roepen
Kom maar Dirkjequote:Hoe kun je zien dat een auto bij de Oldtimers behoort?
Er zit een stikker achterop Feyenoord LANDSKAMPIOEN!!!!
Wat is het grootste hoerenhuis van Nederland?
De Kuip, daar worden wekelijks 50.000 man genaaid door 11 eikels
Waarom lezen feyenoorders altijd de krant op z'n kop??
Staat feyenoord ook eens bovenaan.....
Waarom schenken ze allemaal palm bier in de Kuip?
ook speciaal als er niets te vieren is.
Jantje komt thuis ineens de woonkamer binnenstormen.
Jantje: "Pa! Pa! Ik heb zojuist een konijn vermoord...!
vader: WAAAT???!!!!!!!!"
Jantje: "Eh ik heb zojuist een konijn vermoord..."
Vader: "Oh, ik dacht dat je zei Ik ben voor Feyenoord!"
Waarom zit van Vossen bij Feyenoord in een kooi?
Omdat hij anders achter de Haan aan gaat
Die zijn woensdag aan de beurtquote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef Ordinair het volgende:
Al wat gehoord van Vieira of uitspraken in de serie A?
Is woensdag pasquote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef Ordinair het volgende:
Al wat gehoord van Vieira of uitspraken in de serie A?
Woensdag ja!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Definitief woensdag dus? Niet morgen al?
Wilhelmsson heeft uiteindelijk maar eieren voor zijn geld gekozen. Ook de schuld van Anderlecht natuurlijk, die lange tijd een belachelijke transfersom vroegen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik herinner mij ineens weer uitspraken dat Ajax geen verbetering was t.o.v. Anderlecht. Nantes.
Ach ja, Belgische clubs en realiteitszin.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:31 schreef Devano het volgende:
[..]
Wilhelmsson heeft uiteindelijk maar eieren voor zijn geld gekozen. Ook de schuld van Anderlecht natuurlijk, die lange tijd een belachelijke transfersom vroegen.
Deze zijn lollig, de rest niet echt.quote:Hoe kun je zien dat een auto bij de Oldtimers behoort?
Er zit een stikker achterop Feyenoord LANDSKAMPIOEN!!!!
Wat is het grootste hoerenhuis van Nederland?
De Kuip, daar worden wekelijks 50.000 man genaaid door 11 eikels
Waarom lezen feyenoorders altijd de krant op z'n kop??
Staat feyenoord ook eens bovenaan.....
Waarom schenken ze allemaal palm bier in de Kuip?
ook speciaal als er niets te vieren is.
Zolang het van die grappen zijn waarbij de naam gewoon in elke willekeurige club veranderd kan worden vind ik ze eigenlijk niet eens leuk en origineel.quote:
Sjonge jonge, ga je ergens anders over druk maken ipv twee keer beginnen te zeuren over moppen die je niet leuk vindtquote:Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang het van die grappen zijn waarbij de naam gewoon in elke willekeurige club veranderd kan worden vind ik ze eigenlijk niet eens leuk en origineel.
Daarom zijn die die -Wolf- quotte zo grappigquote:Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang het van die grappen zijn waarbij de naam gewoon in elke willekeurige club veranderd kan worden vind ik ze eigenlijk niet eens leuk en origineel.
Ik zeur niet, ik geef mijn mening die bij jou overkomt als gezeurquote:Op maandag 10 juli 2006 23:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sjonge jonge, ga je ergens anders over druk maken ipv twee keer beginnen te zeuren over moppen die je niet leuk vindt
Dat laatste is vanzelfsprekend!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik geef mijn mening die bij jou overkomt als gezeurVerder moet je je er niet te druk over maken. We zijn nog steeds beide voor dezelfde club
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |