Yup, maar wie weet liggen er alweer een paar in.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:54 schreef PyTh het volgende:
Magertjes of niet?
Zou zo maar kunnen idd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:55 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, maar wie weet liggen er alweer een paar in.
quote:11/7/2006 - Stanton Lewis tekent bij Ajax
(Gepost door P.)
Ajax en Stanton Lewis zijn eruit: de jonge Zuidafrikaan en de Amsterdamse club kwamen vandaag tot overeenstemming over het vierjarig contract. Eerder waren er wat onduidelijkheden, maar nu is de transfer van de speler die van Ajax Cape Town komt dan eindelijk definitef. De aanvaller begint bij de selectie van Jong Ajax. Lewis moet na Steven Pienaar de 2e speler worden van de zusterclub die doorbreekt in Amsterdam.
Joepie?quote:
Bij deze:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:43 schreef twi het volgende:
Ik ga de goden niet verzoeken, dus ik blijf het een goede hoofdklasser vinden. Na afloop lach ik wel mee
Beloofd veel goeds al zeggen die oefenpotjes natuurlijk niks.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Bij deze:
Eindstand V.V. Katwijk - Feyenoord 1-0![]()
![]()
![]()
Dus?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dirk-Kuijt leest de reacties van ajax fans over de 1-0 van Feyenoord tegen Katwijk en denkt terug aan een wedstrijd van ajax tijdens de voorbereiding van vorig seizoen....
Toen wij nog net wonnen en jullie gelijk speelden?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dirk-Kuijt leest de reacties van ajax fans over de 1-0 van Feyenoord tegen Katwijk en denkt terug aan een wedstrijd van ajax tijdens de voorbereiding van vorig seizoen....
Die werd tenminste nog wel gewonnenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |