Die goede oude tijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
school, pfffffff! toen AJAX tegen Gremio moest zetten ze in de aula gewoon een groot scherm en werd er gewoon voetbal gekeken ipv les gegeven. Eerst komt AJAX, dan pas school.
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:46 schreef Jasza het volgende:
Nergens te volgen dat wedstrijdje van vandaag?
Via waar volg jij et danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:49 schreef jobosrulez het volgende:
Zo nou defintief een ruststand Katwijk - Feyenoord 1 - 0
Ach ja wat zegt het voorlopig staat Ajax ook nog op 0 - 0
Je hebt gelijk ik maak een pas op de plaats dat neem ik nog even aanquote:
Huntelaar geen aanvoerder meerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef BadRabbit het volgende:
Vermeer
Ogararu - Stam(c) - Schilder - Emanuelson
Roger - Manucharyan - Gabri
Rosales - Huntelaar - Perez
Opstelling van vanavond
Wat een klote muziekquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:01 schreef marsu het volgende:
http://media.putfile.com/(...)r-heet-by-Ajaxlivenl
Waarom? Hij kan volgens mij prima uit de voeten op "10" hoorquote:
Nu dus officieelquote:Ajax contracteert Stanton Lewis
Amsterdam, 11 juli 2006
Ajax heeft vandaag overeenstemming bereikt met de Zuid-Afrikaan Stanton Lewis. De aanvaller zal bij de selectie van Jong Ajax beginnen. Het contract met Lewis heeft een looptijd van vier jaar.
De 18-jarige Lewis speelde tot voor kort bij Ajax Cape Town, de Zuid-Afrikaanse dochter van Ajax. De aanvaller was 14 jaar toen hij de overstap maakte van Orlando Pirates naar Ajax Cape Town, waar hij het afgelopen seizoen onderdeel uitmaakte van het eerste elftal.
In juni van dit jaar speelde Stanton Lewis tijdens een stageperiode al mee met Jong Ajax in het Copa Amsterdam Toernooi.
Bij PES5 speelt ie altijd op de flanken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:19 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Waarom? Hij kan volgens mij prima uit de voeten op "10" hoor
[..]
Nu dus officieel![]()
3x Huntelaarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef jobosrulez het volgende:
ABS - Ajax 0 - 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |