Hoi kansloze rakker :wquote:Op maandag 10 juli 2006 12:39 schreef DrunkenMuncky het volgende:
loser!!111eins!!11111
Ik zeg niet dat ze er mee op moeten houden.. Ik meld gewoon mijn klacht in de klaagbaak, zoals honderden voor mij deden..quote:Op maandag 10 juli 2006 12:39 schreef Conflict het volgende:
o, vind je het vervelend? Dan houden ze er wel mee op denk ik.
Ik vind het zwaar onorigineel en tevens erg irritantquote:Op maandag 10 juli 2006 12:42 schreef seto het volgende:
Het is al een hele oude hype die ook nergens meer wordt gebruikt volgens mij.
Beetje treurig dat het hier nog steeds als grappig wordt beschouwd
Ik kom het toch vrij regelmatig tegenquote:Op maandag 10 juli 2006 12:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat is toch al oud?De hype voorbij bedoel ik.![]()
n00b!!!11!!11einsuno!1!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 12:37 schreef MuRKie het volgende:
Ik zie het regelmatig op de Fok! frontpage en op het Fok! forum, achterlijke n**bs die irritant doen met die uitroeptekens en 1-tjes en eins of uno of wat dan ook. Is dit de nieuwe Fok! hype? Ik vind het zwaar kansloos overkomen..
Mijn klacht: Kansloze rakkers die irritant doen met die uitroepteken troep in de hoop grappig te zijn![]()
kreeg je een ban vanwege eenzelfde klaagtopic of vanwege het gebruik van die noob grap?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik kreeg een ban vanwege het posten van dat hier in KLB. 48 uurEcht te zielig.
Zou betekenen dat er heel wat bans aankomen
Beleid
wat maakt een ban van twee dagen nou uit, ik ben wel twintig keer gebannedquote:Op maandag 10 juli 2006 12:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik kreeg een ban vanwege het posten van dat hier in KLB. 48 uurEcht te zielig.
Zou betekenen dat er heel wat bans aankomen
Beleid
Ik nog nooit.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:11 schreef Conflict het volgende:
[..]
wat maakt een ban van twee dagen nou uit, ik ben wel twintig keer gebanned![]()
Goedzo jongen.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik kreeg een ban vanwege de eins uno grap.
En de ban duurde geen 48 uur, maar 5 dagen omdat niemand reageerde op email
Maar goed. Ik heb beloofd me netjes te gedragen
Das er dan iig 1 minder.. van mij mogen ze elke einsuno een ban geven van minimal 48 uurquote:Op maandag 10 juli 2006 13:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik kreeg een ban vanwege de eins uno grap.
En de ban duurde geen 48 uur, maar 5 dagen omdat niemand reageerde op email
Maar goed. Ik heb beloofd me netjes te gedragen
Ach elke mod hanteert ander beleid. Beetje wazig af en toe. Maja.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:16 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Das er dan iig 1 minder.. van mij mogen ze elke einsuno een ban geven van minimal 48 uur
En ik vind je avatar zwaar irritant. Zo heeft iedereen wat te zeuren.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:37 schreef MuRKie het volgende:
Ik zie het regelmatig op de Fok! frontpage en op het Fok! forum, achterlijke n**bs die irritant doen met die uitroeptekens en 1-tjes en eins of uno of wat dan ook. Is dit de nieuwe Fok! hype? Ik vind het zwaar kansloos overkomen..
Mijn klacht: Kansloze rakkers die irritant doen met die uitroepteken troep in de hoop grappig te zijn![]()
nee jouw avatar is feestquote:Op maandag 10 juli 2006 13:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik vind je avatar zwaar irritant. Zo heeft iedereen wat te zeuren.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |