Dat ding op de achtergrond is al sinds jaar en dag het logo van motorheadquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
al ben je een stap verder dan ik...![]()
Probotquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:54 schreef DaisyDuke het volgende:
Onder welke naam maakte Dave Grohl samen met een aantal metal-iconen (o.a. Lemmy) een plaat?
daar heb ik nota bene een cd van... (niet dat ik m ooit geluisterd heb tot nu toequote:
Zie de OPquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:56 schreef AgentSteel het volgende:
en worden die scores door iemand bijgehouden?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:00 schreef AgentSteel het volgende:
Ronnie James Dio's oma
die zijn vorig jaar zo'n beetje het hele internet overgegaanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:05 schreef GLO het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan die foto's Sack?Weet Bush wel wat-ie daar doet?
Volgens mij heeft ie net een stuk snot uit z'n neus gehaald en probeert hij dat nu met z'n middelvinger weg te schieten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:05 schreef GLO het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat van z'n oma weet ik niet precies, maar Dio is goed
quote:In heavy metal music, Ronnie James Dio also used this sign. His Italian grandmother used it to ward off the evil eye (malocchio).
't Is allemaal een beetje discutabel, maar ik vind inderdaad dat Gene een neppert is. Bovendien is Dio natuurlijk stoerder.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:03 schreef bartrid het volgende:
edit: niet dus http://en.wikipedia.org/wiki/Devil_horns#Heavy_metal
Image-googlen op metal horns.....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:05 schreef GLO het volgende:
Ik woon een beetje achterafquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:06 schreef bartrid het volgende:
[..]
die zijn vorig jaar zo'n beetje het hele internet overgegaan
Peaceman bedacht zich net op tijd toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:10 schreef AgentSteel het volgende:
Neleos +1
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie net een stuk snot uit z'n neus gehaald en probeert hij dat nu met z'n middelvinger weg te schieten.
Daryll-Ann inderdaadquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:22 schreef peaceman het volgende:
Daryll Ann?
dacht die kale te herkennen van infadels..
Mjah... na een week slecht tot zeer slecht slapen (vanwege de warmte in huis) is het zoiezo een wonder dat ik nog punten weet te halen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef GLO het volgende:
Da's Jelle Paulusma, peace...
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:28 schreef bukgeit het volgende:
Leaving Songs, Stuart A. Staples.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |