Inderdaad.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:48 schreef Conflict het volgende:
Ik zou geen cent betalen, garantie is garantie.
Daarvoor sta je idnerdaad compleet in je recht.....alleen zal die monteur weglopen en dan zit jij ngo met een kapotte wasmachine.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:48 schreef Conflict het volgende:
Ik zou geen cent betalen, garantie is garantie.
Helaas, die betalen echt alleen achteraf EN alleen als ik bonnen kan overleggen van de reparatie...quote:Op maandag 10 juli 2006 11:54 schreef Forcefuzz het volgende:
Als dat reparatie bedrijf een derde is, lijkt het mij dat het bedrijf waar je het hebt gekocht die kosten dna maar moet vooruitbetalen.
Nee...maar wel als een schlemiel die gaat betalen voor reparatie binnen z'n garantieperiodequote:
Ik zou daar schijt aan hebben en degene die me dat ding verkocht jheeft sommeren om direct actie te ondernemen.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Daarvoor sta je idnerdaad compleet in je recht.....alleen zal die monteur weglopen en dan zit jij ngo met een kapotte wasmachine.
Indisit ...quote:Op maandag 10 juli 2006 12:24 schreef Gunner het volgende:
Welk merk heeft zo'n slechte garantie afhandelijk eigenlijk?
Dan kan ik dat merk van m'n lijstje afhalen
Waardoor je een conflict (quote:Op maandag 10 juli 2006 12:22 schreef Conflict het volgende:
Ik zou daar schijt aan hebben en degene die me dat ding verkocht jheeft sommeren om direct actie te ondernemen.
Makkelijk gezegd allemaal. Maar eigenlijk heb je geen keusquote:Op maandag 10 juli 2006 12:55 schreef teamlead het volgende:
zou ik never mee accoord gaan.. Ga terug naar de verkopende partij en laat het ze maar regelen, dat zijn ze verplicht. En als het bedrijf dat zij nu inschakelen niet met ze meewerkt, regelen ze maar een andere monteur
(overigens: Indisit heeft ook een eigen reparatiedienst... waarom die niet inschakelen dan?)
Lijkt me sterk, die kleine lettertjes zullen overruled worden door het consumentenrecht.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:09 schreef sirrom het volgende:
En ik ga het waarschijnlijk verliezen door kleine lettertjes op pagina 43 van de algemene voorwaarden.
van die monteur ga je niet winnen nee.. die houdt zich gewoon aan zijn eigen procedures.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:09 schreef sirrom het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd allemaal. Maar eigenlijk heb je geen keus![]()
Er zijn 2 methodes:.
Ik speel HUN spel en betaal contact flink vooruit en krijg later mijn centjes.
Mijn wasmachine is snel weer gerepareerd.
Ik baal vanwege het vooruitbetalen.
Ik speel HUN spel niet. Betaal niks vooruit en krijg mijn wasmachine ook niet gemaakt onder de garantie. Ik behoud mijn centjes maar ook mijn kapotte wasmachine. Ik start een of ander Juridisch steekspel dat gaat maanden kosten. En ik ga het waarschijnlijk verliezen door kleine lettertjes op pagina 43 van de algemene voorwaarden.
Helaas.... ik moet er niet aan denken dat ding mee te gaan slepen op een hete,drukke zaterdagmiddag. Ik zal nooit vergeten hoe zwaar die wasmachine was toen we hem hier via een k*t trap moesten binnen dragen.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:18 schreef cyberstalker het volgende:
Of gewoon die wasmachine meenemen naar de winkel, bij voorkeur, zoals al gezegd, op een drukke zaterdagmiddag.
ook zonder het ding mee te nemen kan op een redelijk drukke zaterdagmiddag een aardige discussie over de service van de betreffende zaak gevoerd wordenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:24 schreef sirrom het volgende:
[..]
Helaas.... ik moet er niet aan denken dat ding mee te gaan slepen op een hete,drukke zaterdagmiddag. Ik zal nooit vergeten hoe zwaar die wasmachine was toen we hem hier via een k*t trap moesten binnen dragen.
Dus het is de schuld van de wasmachine dat de winkel een rare garantieregeling heeft?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:53 schreef Tumble het volgende:
Hahaha Indesit... weet je hoe ze dat merk in de winkel noemen in de shit ........
Nee sorry maar als je zo'n pauperwasmachine koopt roep je het ook over jezelf af.
wat een bullshit..quote:Op maandag 10 juli 2006 14:53 schreef Tumble het volgende:
Hahaha Indesit... weet je hoe ze dat merk in de winkel noemen in de shit ........
Nee sorry maar als je zo'n pauperwasmachine koopt roep je het ook over jezelf af.
Miele zijn de besten. Zelfs de meest simpele wasmachines zonder allerlei gekke uitgebreide programma's gaan retelang mee in verhouding met elk ander merk. Ja, Bosch en AEG bijvoorbeeld zijn ook goed, maar Miele pwns them all!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat een bullshit..
Natuurlijk is een (pakweg) bosch of AEG of Miele beter, maar indesit heeft een prima prijs/kwaliteitsverhouding hoor...
Zeker als je niet voor een heel gezin hoeft te wassen is er niks mis mee
(iig beter dan pakweg Whiteknight of Nordland)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |