quote:Ik zal tot de bodem laten uitzoeken wat hier precies is gebeurd.
Ja, mooie zinsnedequote:Op maandag 10 juli 2006 11:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
...
Wel mooi dat Swinkels t tot de bodem uit gaat zoeken!!!
Een voorzitter met humor.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ik zal tot de bodem laten uitzoeken wat hier precies is gebeurd.
Hij heeft wel humorquote:Op maandag 10 juli 2006 11:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Gerrit Swinkels, voorzitter van de begraafplaats, crematorium en uitvaartcentrum Schollevaar, betreurt wat er is gebeurd. „Dit is afschuwelijk. Ik zal tot de bodem laten uitzoeken wat hier precies is gebeurd. Dit is nog nooit gebeurd, en we gaan er voor zorgen dat het nooit meer gebeurt.”
Nee maar er dagen slecht van slapen....quote:Op maandag 10 juli 2006 11:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
Maar goed, lijkt me niet echt fijn, zoiets vergeet je nooit meer.
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:26 schreef Aventura het volgende:
Nou nou, wat overdreven allemaal weer. Geestelijk is ze er nog niet bovenop. Wat een aanstelster. Snap sowieso niet dat ze over een graf heenliep. Zelf heb ik wat dat betreft toch wel mijn reserves. Op de een of andere manier is mij ooit duidelijk gemaakt dat je dat niet doet uit respect voor de dode.
Ja zo dacht ik erook over.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:26 schreef Aventura het volgende:
Nou nou, wat overdreven allemaal weer. Geestelijk is ze er nog niet bovenop. Wat een aanstelster. Snap sowieso niet dat ze over een graf heenliep. Zelf heb ik wat dat betreft toch wel mijn reserves. Op de een of andere manier is mij ooit duidelijk gemaakt dat je dat niet doet uit respect voor de dode.
dat is dus precies wat ik ook dacht, ze heeft dus echt bovenop dat graf van die vrouw gestaanquote:Op maandag 10 juli 2006 11:26 schreef Aventura het volgende:
Ze zal wel gothic zijn ofzoquote:Op maandag 10 juli 2006 11:26 schreef Aventura het volgende:
Helemaal mee eens. Asociaal gedrag dat op grove wijze is afgestraft.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:26 schreef Aventura het volgende:
Precies!quote:Op maandag 10 juli 2006 11:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Eigen schuld.![]()
Moet ze maar niet over een graf van een ander heen lopen. Respectloos mens.
Ik vind het echt een goeie bak.Hopelijk heeft ze er de rest van haar leven nachtmerries van.
Zozo, nog ff foto`s maken van de binnenkant van iemand anders zijn grafkist?quote:Op maandag 10 juli 2006 11:19 schreef mrSPLIFFY het volgende: Foto’s die Monique laat zien, tonen in ieder geval hoe de deksel van de bovenste kist deels is verdwenen.
Dit is iets wat je noooooooooooit moet zeggen! Want helemaal uitsluiten kan gewoon niet... En als het nog een keer gebeurt, krijgt-ie dit dubbel op z'n brood!quote:en we gaan er voor zorgen dat het nooit meer gebeurt.”
Dat wilde ik net gaan zeggen. Ik vind het aardig a-sociaal als je over die graven heen loopt te banjeren. Wat zou ze doen als een steen op lag dan? Die als stap-stenen gebruiken?quote:Op maandag 10 juli 2006 11:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
...
Volgens Swinkels is het eigenlijk niet de bedoeling dat bezoekers over de graven lopen, „maar misschien moeten we dat beter duidelijk maken. Ik zal in ieder geval contact met deze mensen opnemen, om ze ook persoonlijk te vertellen hoe erg we dit vinden.” Het ontstane gat is direct na het incident door het personeel van de begraafplaats dichtgegooid.
...
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:14 schreef skyfire het volgende:
Voor enkele jaren geleden was ik met mijn ouders op het kerkhof. Wij liepen netjes over de aangegeven paden totdat mijn vader in een keer bijna tot zijn middel in de grond zakte. Ik schrok me natuurlijk rot want ik dacht dat hij opgevreten werd of aangevallen werd door iets (jaja ik was nog kleiner)
Er zit een (weliswaar smal) paadje tussen, wat mij betreft heeft ze dit gewoon verdiend, want je gaat toch zeker niet op een ander zn graf staan?!quote:Op maandag 10 juli 2006 12:44 schreef Atuniel het volgende:
Je kan, als je de foto bekijkt ook niet anders als op een graf staan om de steen schoon te maken...
Maar verdimme, hoe lang zal die vrouw niet onder de douche hebben gestaan daarna om weer een schoon gevoel te hebben![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |