abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:27:02 #251
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39755974
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:06 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik denk dat ze die Gouden Bal dan dmv een chirurgische ingreep moeten verwijderen uit een niet nader gedefinieerde lichaamsholte van Materazzi.
Om jezelf maar even te quoten:
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 09:17 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik denk dat jij meer op je plaatst bent in het Freefight topic.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39756053
sorry ik volg hem niet helemaal

en moest jij niet werken, of ben je vrij vandaag?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:50:22 #253
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39756710
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:29 schreef SocialDisorder het volgende:
sorry ik volg hem niet helemaal

en moest jij niet werken, of ben je vrij vandaag?
Jouw voorliefde voor geweld, flauw grapje.

En ja, ik ben aan het "werk" vandaag. Concentratieproblemen met dit weer.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39756734
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jouw voorliefde voor geweld, flauw grapje.

En ja, ik ben aan het "werk" vandaag. Concentratieproblemen met dit weer.
ik zeg nergens dat ik ook goed zou keuren. Nuanceverschilletje
pi_39760464
quote:
Everton jaagt nog steeds op tonnen Materazzi

12/7/2006 17:06

Everton heeft met gemengde gevoelens toegekeken hoe Marco Materazzi een hoofdrol opeiste tijdens de WK-finale. De Engelse club heeft nog steeds 675.000 euro tegoed van Perugia, dat de verdediger in juli 1999 voor 4,1 miljoen euro terug had gekocht.

Perugia had Materazzi in 1998 nog aan Everton verkocht voor 3,8 miljoen euro. Na een teleurstellend seizoen, waarin Materazzi weinig speelde en vooral opviel door liefst drie rode kaarten te incasseren, meldde Perugia zich weer voor de centrale verdediger.

'Het is erg frustrerend om een speler van dat kaliber de WK-finale te zien spelen en te weten dat de volle transfersom nooit is betaald', klaagde directeur Keith Wyness op de website van Everton. 'Er staat nog steeds een bedrag van 675.000 euro open en we proberen dat nog uit alle macht terug te krijgen met de hulp van alle voetbalbonden, de FA, de FIFA et cetera. Ik zal de Italiaanse overheid vragen in te grijpen en ons ervan te verzekeren dat we worden betaald.'

Het grote probleem is dat Perugia zich in 2005 failliet heeft laten verklaren en daardoor van mening is dat de club geen openstaande schuld bij Everton meer heeft. Maar de Engelse club weet zich gesteund door de FIFA in zijn strijd, die al zeven jaar duurt. 'Het sleept al een lange tijd voort, maar we zullen volhouden totdat we succes hebben.'

Bron : www.vi.nl
pi_39776852
Heeft Materazzi dus toch nare dingen gezegd
  donderdag 13 juli 2006 @ 09:30:39 #257
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39779743
quote:
Zidane: 'Excuses aan kinderen'

Zinedine Zidane heeft op de Franse betaalzender Canal+ zijn verontschuldigingen aangeboden voor zijn kopstoot in de borststreek van de Italiaan Marco Materazzi tijdens de WK-finale. Niet aan de speler zelf, maar aan alle kinderen die de actie gezien hebben.

“Ik verontschuldig me bij de kinderen en opvoerders van hen die dat gezien hebben. Mijn actie is onvergefelijk. Natuurlijk was dat een foute actie. Ik wil dat klaar en duidelijk zeggen, want het werd gezien door twee à drie miljard televisiekijkers en miljoenen en miljoenen kinderen”, aldus de winnaar van de Gouden Bal.

De 34-jarige balvirtuoos wilde niet zeggen wat Materazzi hem had toegezegd. “Het ging over mijn moeder en over m'n zus. Hij zei hele harde woorden en herhaalde ze meerdere keren. Je luistert er eens naar en je probeert te vertrekken. Je hoort ze twee keer en dan de derde keer..."

Zidane onderstreepte wel dat hij geen excuses wil aanbieden aan Materazzi, omdat een 'ernstige provocatie' de actie vooraf ging. "Ik kan geen spijt hebben van mijn actie, want dat zou betekenen dat hij gelijk had om dat allemaal te zeggen.”

Zizou onthulde bovendien dat hij tijdens de finale een afscheidshemd onder zijn tenue droeg, met daarop de tekst merci. Door zijn rode kaart is dat shirt verborgen gebleven en kwam er een abrupt einde aan zijn imposante loopbaan.
Harde woorden over zijn moeder en zus? Ach, volgens mij gebeurt dit wel vaker.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:04:15 #258
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39781974
quote:
Matrix and Zizou speak out

Both Marco Materazzi and Zinedine Zidane have given their side of the story leading up to the disgraceful head-butt in the World Cup Final.

Words were exchanged between the players before the Frenchman violently struck Materazzi in the chest. Lip-readers have been unable to clarify exactly what was said.

“I want to ask forgiveness from all the children who watched that. There was no excuse for it,” said Zidane this evening.

“I want to be open and honest about it because it was seen by two or three billion people watching on television and millions and millions of children were watching. I won’t repeat exactly what was said, but it was very personal and concerned my mother and sister."

However, Materazzi has also spoken out against claims his provocation was enough to warrant punishment from FIFA.

“I said nothing that had anything to do with racism, religion or politics,” the defender told the Gazzetta dello Sport. “I didn’t even mention his mother. I lost my mother at the age of 15 and to this day am still moved to tears talking about her.”

There were suggestions in the world’s media that Zidane was infuriated by an alleged comment because his mother is currently battling a serious illness.

“Naturally, I had no idea Zidane’s mother was in hospital. I wish them all the best and a speedy recovery. As for Zidane, he has always been my hero and I admire him a great deal.”

The Frenchman was sent off in extra time for that head-butt and could now be stripped of his Golden Ball award as Player of the Tournament. A FIFA investigation has begun into the incident.
Wie spreekt er hier de waarheid? Ik ben persoonlijk geneigd om Marco Materazzi te vertrouwen, al ben ik wellicht niet geheel objectief. Wie geloven jullie?
pi_39782486
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wie spreekt er hier de waarheid? Ik ben persoonlijk geneigd om Marco Materazzi te vertrouwen, al ben ik wellicht niet geheel objectief. Wie geloven jullie?
Ik geloof dat ik me ga concentreren op de Champions League, en dit incident achter me ga laten. Het zal voornamelijk een "I say, you say" verhaal worden. Ik geloof ze allebei, er zal in beide gevallen een kern van waarheid in zitten, de details lichtelijk verdraaid om er een leuke wending aan te geven in het voordeel van de betreffende persoon. Ook is één en ander nogal afhankelijk van interpretatie.
pi_39783218
Materazzi is een nieuwe carrière begonnen: Zingen met de Stones.

pi_39790403
quote:
Marco Materazzi vindt dat Zinedine Zidane de Gouden Bal niet hoeft in te leveren. De Italiaan heeft dit donderdag gezegd in een interview met de Gazzetta dello Sport.

Hiermee reageert de verdediger op de uitspraken van Fifa-voorzitter Sepp Blatter, die vindt dat Zidane de trofee voor de beste speler op het WK moet inleveren vanwege de kopstoot die hij uitdeelde aan Materazzi. "Zidane was de beste voetballer van het toernooi. Hij heeft de prijs verdiend op grond van wat hij op het veld heeft laten zien,," aldus de Italiaan.
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:40:22 #262
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39790578
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]
Uit hetzelfde interview:
quote:
Materazzi spreekt Zidane tegen

Marco Materazzi weerlegt op de website van de Gazzetta dello Sport de kritiek van Zinedine Zidane dat hij zijn moeder zou hebben beledigd. "Ik heb niets gezegd dat te maken had met politiek, religie of racisme. Ik heb zijn moeder niet beledigd." Donderdag verschijnt er een interview met Materazzi in de roze sportkrant.

"Ik heb zelf mijn moeder verloren toen ik vijftien was en ik wordt nog steeds emotioneel als ik over haar praat", legde de verdediger uit. "Natuurlijk wist ik niet dat zijn moeder (van Zidane, red.) in het ziekenhuis ligt, maar ik wens haar het allerbeste toe", vervolgde Materazzi, die ook nog zei dat hij Zidane altijd heeft bewonderd.
pi_39790681
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Uit hetzelfde interview:
[..]
dat had je al gepost
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:45:07 #264
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39790773
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:43 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

dat had je al gepost
Klopt, maar niet iedereen is de Engelse taal machtig. Jij dus blijkbaar wel.
pi_39790870
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:45 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, maar niet iedereen is de Engelse taal machtig. Jij dus blijkbaar wel.
Als games-reviewer wil dat wel eens handig wezen

Maar wel leuk om te lezen dat Materazzi het met me eens is dat Zidane de gouden bal verdient. Ik begin hem steeds meer te mogen, die Marco.
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:49:13 #266
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39790932
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:47 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Als games-reviewer wil dat wel eens handig wezen

Maar wel leuk om te lezen dat Materazzi het met me eens is dat Zidane de gouden bal verdient. Ik begin hem steeds meer te mogen, die Marco.
Ik ben ook blij dat Zinedine Zidane het met me eens is dat hij een slecht voorbeeld was voor die miljarden televisiekijkers, waaronder al die kinderen.
pi_39790974
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:49 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik ben ook blij dat Zinedine Zidane het met me eens is dat hij een slecht voorbeeld was voor die miljarden televisiekijkers, waaronder al die kinderen.
zijn we stiekem dichter bij elkaar gekomen. Hoe romantisch
  donderdag 13 juli 2006 @ 17:52:53 #268
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39794855
quote:
FIFA voelt Materazzi aan de tand

De wereldvoetbalbond FIFA heeft een onderzoek gestart naar Marco Materazzi naar aanleiding van het incident met Zinedine Zidane in de WK-finale.

“Als deel van het proces krijgt Zinedine Zidane het recht om zijn stem te laten horen via een geschreven verweer. Daarvoor krijgt hij tot 18 juli de tijd. Materazzi zal vervolgens een kopie ontvangen, zodat hij daarop kan reageren.”

“Beide spelers is opgedragen om op 20 juli te verschijnen voor de tuchtcommissie op het hoofdkwartier van de FIFA”, aldus de wereldvoetbalbond.

De FIFA startte al eerder een onderzoek om achter de ware toedracht te komen van de kopstoot van Zidane op de borst van Materazzi, nadat deze beledigende uitspraken had gedaan.
Als hetzelfde zou zijn gebeurd bij een kopstoot van een linksback van Costa Rica aan een rechtsbuiten van Ecuador, zou er dan ook een heel onderzoek door de FIFA gekomen zijn?
pi_39794962
Ze willen Materazzi straffen omdat het bij Zidane is gebeurd..

Schandalig, want ze willen nu diegene straffen die provoceerd.
Nou Zidane was toch begonnen met zijn:"wil je mijn shirt hebben..."
En ga er nu ook maar vanuit dat Zidane liegt, want Materazzi als gezins mens zegt zoiets echt niet.

Ga er maar vanuit dat het vaker voorkomt wat Marco heeft gezegt

( BTW met Duitsland - Argentinie provoceerde ook een speler van de duitsers wat tot een vechtpartij leidde maar daar hoor je niets over )
pi_39795040
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:31 schreef M0NTANA het volgende:
Mooie quote van TLK uit het eerste deel van de Marco Materazzi-reeks:
[..]

Je gaat haast denken dat TLK en Marco Materazzi dezelfde persoon zijn.

Ik wist het gewoon.
EN Marco zou ook scoren in de finale !
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:38:01 #271
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_39803281
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze willen Materazzi straffen omdat het bij Zidane is gebeurd..

Schandalig, want ze willen nu diegene straffen die provoceerd.
Nou Zidane was toch begonnen met zijn:"wil je mijn shirt hebben..."
En ga er nu ook maar vanuit dat Zidane liegt, want Materazzi als gezins mens zegt zoiets echt niet.

Ga er maar vanuit dat het vaker voorkomt wat Marco heeft gezegt

( BTW met Duitsland - Argentinie provoceerde ook een speler van de duitsers wat tot een vechtpartij leidde maar daar hoor je niets over )
Het lijkt me gewoon een kwestie van het woord van Zidane tegen het woord van Materazzi, of ze moeten camerabeelden met een goede angle zodat ze het hele gesprek kunnen liplezen en niet alleen het stuk van Materazzi

Als het zo gaat dan kan elke willekeurige speler na een woordenwisseling wel iemand neerhoeken en dan erna lekker vertellen dat de tegenstander hem ernstig beledigde. De speler kan het natuurlijk niet herhalen omdat het zo kwetsend was. .

Materazzi zal wel een schorsing krijgen op basis van zijn reputatie .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_39809211
-nevermind-

[ Bericht 98% gewijzigd door Doderok op 14-07-2006 01:52:19 ]
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:24:05 #274
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39821208
quote:
Materazzi legt verklaring af bij FIFA

ZURICH - Marco Materazzi heeft vrijdag een verklaring afgelegd voor de tuchtcommissie van de wereldvoetbalbond FIFA. De Italiaanse international mocht in Zürich zijn visie geven op het incident rond hem en de Franse aanvoerder Zinedine Zidane, die zondag een kopstoot aan hem uitdeelde in de WK-finale.

Zidane verklaarde deze week voor de Franse televisie dat de kopstoot een reactie was op de forse beledigingen van Materazzi jegens zijn moeder en zus. De FIFA besloot daarop een onderzoek tegen Materazzi in te stellen. De bond wilde vrijdag niet ingaan op de hoorzitting van de Italiaanse verdediger. "Er worden geen details vrijgegeven over de ontmoeting tussen Materazzi en de officials van de FIFA", aldus een zegsman.

Materazzi en Zidane worden volgende week beiden door de tuchtcommissie van de FIFA gehoord.
pi_39887720
quote:

Wellicht unieke straf voor Materazzi
Geschreven door Jurre de Ruiter op zaterdag, 15 juli om 23:59

Een historische schorsing dreigt voor Marco Materazzi. De Italiaan wordt ervan beschuldigd Zinedine Zidane tijdens de WK-finale te hebben uitgescholden en wordt wellicht voor twee duels geschorst.

Materazzi heeft tijdens de hoorzitting van de FIFA toegegeven Zidane te hebben uitgescholden. De Fransman ging daarna los en gaf de verdediger van Internazionale een kopstoot.

Als Materazzi wordt geschorst, mist hij opvallend genoeg het EK-kwalificatieduel met Frankrijk.
Nou TLK, kende je hem toch niet zo goed als jezelf dacht
(al staat hier niet of hij begon of enkel reageerde)
pi_39888384
Ja, maar hij gaat hem niet zomaar uitschelden.
Het was te zien dat hij reageerde.
En dat gaf hij maandag al toe dat hij reageerde op Zidane.

En 2 duels schorsing maakt toch niets uit.
  zondag 16 juli 2006 @ 23:10:45 #277
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39889599

Zelfs Valé is fan van Marco
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:16:56 #278
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39974497
quote:
Geen hernieuwde confrontatie Zidane-Materazzi

Uitgegeven: 19 juli 2006 13:52

PARIJS - Er komt geen nieuwe confrontatie tussen Zinedine Zidane en Marco Materazzi. De twee spelers zouden donderdag verklaringen afleggen voor de tuchtcommissie van de wereldvoetbalbond FIFA over het incident in de WK-finale, waarbij Zidane een kopstoot uitdeelde aan zijn Italiaanse opponent.

De FIFA liet woensdag echter weten dat alleen de Franse middenvelder zal komen opdagen. Materazzi heeft namelijk op 14 juli al een verklaring afgelegd en de wereldvoetbalbond oordeelde dat dat voldoende is. Zidane verschijnt wel voor de tuchtcommissie.

De zaak wordt achter gesloten deuren afgewerkt. De commissie zal op dezelfde dag de uitspraak bekendmaken.
pi_39974730
Het zou echt belachelijk zijn van de fifa mocht Materrazi nou straf krijgen.
Proviceren moet kunnen in het honkbal is het zelfs een kunst als je de bal moet vangen en je de slagman influisterd hoe slecht hij wel niet kan slaan.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  donderdag 20 juli 2006 @ 11:51:01 #280
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40006072
quote:
Zidane voor tuchtcommissie

Uitgegeven: 20 juli 2006 11:11
Laatst gewijzigd: 20 juli 2006 11:12

ZURICH - Zinedine Zidane is donderdagochtend gearriveerd in het hoofdkwartier van de wereldvoetbalbond FIFA in Zürich. De Franse voetballer legt daar een verklaring af voor de tuchtcommissie over het incident in de WK-finale, waarbij Zidane een kopstoot uitdeelde aan de Italiaanse verdediger Marco Materazzi.

Materazzi is niet in Zwitserland aanwezig. Hij heeft op 14 juli al een verklaring afgelegd. De wereldvoetbalbond vond dat voldoende. De zaak van Zidane vindt achter gesloten deuren plaats.

De commissie zal donderdag de uitspraak bekendmaken.
pi_40013090
Zidane vs Materazzi: De uitspraak van de FIFA.

2 wedstrijden schorsing voor Marco dus.
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:10:17 #282
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40013192
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zidane vs Materazzi: De uitspraak van de FIFA.

2 wedstrijden schorsing voor Marco dus.
Belachelijk, puur en alleen omdat het Zinedine Zidane was, door de FIFA haast tot slachtoffer gebombardeerd. Wat doen we dan bijvoorbeeld met Lorenzo Staelens?
pi_40013735
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Belachelijk, puur en alleen omdat het Zinedine Zidane was, door de FIFA haast tot slachtoffer gebombardeerd. Wat doen we dan bijvoorbeeld met Lorenzo Staelens?
Neerknuppelen, in een donker hok gooien en nooit meer vrij laten
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:17:33 #284
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40022897
Voortaan kan Marco Materazzi (of iedere andere speler) bij iedere overtreding die hij heeft gemaakt, zich dus verweren met het excuus dat men hem provoceerde?
pi_40034372
Maarja ZIdane heeft gelogen dat is nog goed voor MArco.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:22:54 #286
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40039169
Marco Materazzi is FIFA's pispaal, in de ogen van Sepp Blatter & Co is hij de verpersoonlijking van de duivel, terwijl Zinedine Zidane juist de verpersoonlijking is van de almachtige God. Ach, Italia is wereldkampioen, Marco Materazzi lacht er nog altijd om! Gescoord in de reguliere speeltijd, Zinedine Zidane door middel van provocaties de wedstrijd uitgewerkt en zijn strafschop benut in de strafschoppenreeks. Wat een held!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:40:33 #287
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_40039421
stel je niet zo aan man, als Materazzi FIFA's pispaal was geweest had hij wel het hele toernooi geschorst geweest na die overtreding tegen Australië.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:44:53 #288
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40039494
Hoe kan je voor drie wedstrijden geschorst worden als je je tegenstander niets eens raakt?

http://www.youtube.com/watch?v=3AmPy5GtX5Q&search=materazzi%20australia
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:58:15 #289
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_40039784
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe kan je voor drie wedstrijden geschorst worden als je je tegenstander niets eens raakt?

http://www.youtube.com/watch?v=3AmPy5GtX5Q&search=materazzi%20australia
Vrij simpel; commissie die over de schorsingen gaat besluit Marco voor drie wedstrijden te schorsen wegens het inkomen met 2 gestrekte benen. Inkomen met 2 gestrekte benen is niet pas een overtreding als je je tegenstander raakt hoor.
Maar 1 wedstrijd was hier gepast. Wat hij ook heeft gekregen.
Alleen als de FIFA en z'n commissie Materazzi op elke manier probeert te naaien, hadden ze hem tot en met de finale geschorst. Wat dus niet gebeurd is.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:00:58 #290
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40039845
Het zal er meer mee te maken hebben dat het Zinedine Zidane was, die de kopstoot gaf dan dat het Marco Materazzi was, die provoceerde. De FIFA heeft zich nog nooit uitgesproken over het bestraffen van provocaties, maar aangezien Gouden Bal-winnaar Zinedine Zidane zich niet kan beheersen en de rode kaart ontvangt, moet men opeens op zoek naar de oorzaak? Beetje lullig voor Marco Materazzi, ook al zal hij er niet zo heel erg mee zitten, er zijn ergere dingen.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:10:02 #291
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_40040042
Ah dus nu het niet met Materazzi als pispaal te maken kan hebben, is het om Zidane een hand boven het hoofd te houden?

Ik geloof dat de FIFA in maart al aankondigde racisme, discriminatie en ander verbaal geweld aan te willen pakken. Zowel op de tribunes, langs de zijlijn als op het veld. Het heeft dus niets met Zidane of Materazzi als persoon te maken.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:20:28 #292
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40040264
Zoals ik al eerder zei, aan 99% van alle kopstoten en vuistslagen gaan provocaties vooraf, dus waarom moet er nu net nu een onderzoek volgen? Omdat het Zinedine Zidane is? Omdat het de Gouden Bal-winnaar is? Of is het allemaal heel toevallig, dat het net nu gebeurd?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:34:35 #293
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_40040607
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:20 schreef M0NTANA het volgende:
Zoals ik al eerder zei, aan 99% van alle kopstoten en vuistslagen gaan provocaties vooraf, dus waarom moet er nu net nu een onderzoek volgen? Omdat het Zinedine Zidane is? Omdat het de Gouden Bal-winnaar is? Of is het allemaal heel toevallig, dat het net nu gebeurd?
erm, elke kopstoot en vuistslag wordt verder onderzocht. Ene meneer Frings mocht tegen Italië niet deelnemen aan de wedstrijd, omdat hij ene meneer Cruz tegen de kaak sloeg. Nou ja, sloeg, hij haalde uit, maar raakte vooral lucht.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:38:14 #294
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40040705
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

erm, elke kopstoot en vuistslag wordt verder onderzocht. Ene meneer Frings mocht tegen Italië niet deelnemen aan de wedstrijd, omdat hij ene meneer Cruz tegen de kaak sloeg. Nou ja, sloeg, hij haalde uit, maar raakte vooral lucht.
Maar wordt er ook onderzocht of Julio Ricardo Cruz eerst provoceerde? Moeten beide een verklaring afleggen op het FIFA-hoofdkantoor? Wordt Tim Borowski nu ook geschorst voor het provoceren van de Argentijnen? Gelijke monniken, gelijke kappen toch? Wordt een mooi seizoen, voortaan gaat iedereen zich verweren door te verklaren dat hij werd geprovoceerd.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:45:02 #295
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_40040898
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar wordt er ook onderzocht of Julio Ricardo Cruz eerst provoceerde? Moeten beide een verklaring afleggen op het FIFA-hoofdkantoor? Wordt Tim Borowski nu ook geschorst voor het provoceren van de Argentijnen? Gelijke monniken, gelijke kappen toch? Wordt een mooi seizoen, voortaan gaat iedereen zich verweren door te verklaren dat hij werd geprovoceerd.
Bij elk onderzoek worden alle betrokken partijen gehoord. Dat is standaard. Dat was na Turkije - Zwitserland, dat was na Duitsland - Argentinië, en dat was na Frankrijk - Italië. Vervolgens wordt op grond van dat onderzoek bepaald wie er gestraft wordt, en op welke manier.
Idd gelijke monniken gelijke kappen, maar als Borowski alleen "Fuck you" heeft gezegd, en de Argentijnen daarop zo reageerden, is dat amper te vergelijken met "je moeder is een terroristenhoer" of iets dergelijks.
pi_40041001
Belachelijk
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:51:41 #297
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40041074
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Bij elk onderzoek worden alle betrokken partijen gehoord. Dat is standaard. Dat was na Turkije - Zwitserland, dat was na Duitsland - Argentinië, en dat was na Frankrijk - Italië. Vervolgens wordt op grond van dat onderzoek bepaald wie er gestraft wordt, en op welke manier.
Idd gelijke monniken gelijke kappen, maar als Borowski alleen "Fuck you" heeft gezegd, en de Argentijnen daarop zo reageerden, is dat amper te vergelijken met "je moeder is een terroristenhoer" of iets dergelijks.
De FIFA verklaarde dat het niet racistisch was, dus het zal alleen "Je moeder is een hoer!" zijn geweest en wellicht dat de zus en vrouw van Zinedine Zidane erbij zijn betrokken. Maar het is naïef om te veronderstellen dat dit verder nooit gebeurt, provocaties horen bij de voetballerij, net als dat het erbij hoort dat je er niet op in moet gaan, dat je het negeert.
pi_40041119
Maar is ie nou alleen op basis van die verklaring vanZidane geschorst? Die wilde toch niet eens herhalen wat hij precies had gezegd?
  maandag 24 juli 2006 @ 11:35:46 #299
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40127882
quote:
Materazzi: ‘Onjuiste beslissing'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 23 juli om 20:07

In verklaringen aan de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport heeft Marco Materazzi laten weten diep teleurgesteld te zijn in de beslissing van de wereldvoetbalbond FIFA.

De verdediger werd namelijk voor twee wedstrijden geschorst naar aanleiding van het incident met Zinedine Zidane in de WK-finale. De Fransman gaf de Italiaan een kopstoot in de borststreek nadat deze zogenaamd de familie van Zidane had beledigd.

“Ik ben diep teleurgesteld, maar ik kan tenminste met opgeheven hoofd over straat. Ik heb niets te verbergen. Iedereen heeft van alles over mij geschreven en bovendien allemaal in negatieve zin.”

“Ik heb fouten gemaakt in mijn leven, maar niet continue. Het leven gaat door en nogmaals, ik kan tenminste met opgeheven hoofd over straat”, aldus de verdediger van Internazionale.
pi_40129984
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:23 schreef egoTRON het volgende:

[..]

Neerknuppelen, in een donker hok gooien en nooit meer vrij laten
de Lorre !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')