http://nl.wikipedia.org/wiki/Rudi_Carrellquote:Op maandag 10 juli 2006 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel raar dat het al op wikipedia staat dan.
Jawel hoor: Rudi Carrell (Alkmaar, 19 december 1934 - 7 juli 2006),quote:Op maandag 10 juli 2006 09:17 schreef Gunner het volgende:
\
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rudi_Carrell
daar staat het niet.
Bronquote:Rudi Carrell ist tot
Der beliebte Showmaster Rudi Carrell ist tot. Wie Radio Bremen mitteilte, starb er bereits am Freitag im Alter von 71 Jahren. Der Niederländer, der eigentlich Rudolf Wijbrand Kesselaar, heißt, wurde vor allem durch seine Show „Am laufenden Band“ bekannt. Anfang 2005 war bei dem Kettenraucher Lungenkrebs diagnostiziert worden. Carrell hatte es mit Fassung getragen und über den nahenden Tod gesprochen: „Ich werde noch lange als Wiederholung weiterleben“ und verabschiedete sich mit rührendenden Dankesworten: „Deutschland hat mir zehn Mal mehr gegeben, als ich mir je erhofft habe“, sagte er. „Ich verdanke diesem wunderbaren Land mein Leben.“ In diesem Jahr erhielt er die Goldene Kamera für sein Lebenswerk.
Waar zie jij tegenstrijdigheid dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 09:22 schreef Bendeleider het volgende:
Hmm ik lees tegenstrijdige berichten.
Ik las in maart al dat der Rudi nog maar een paar weken te leven zou hebben. Hij was zich al volop aan het voorbereiden op de dood. Ik denk dat het bericht wel klopt.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:22 schreef Bendeleider het volgende:
Hmm ik lees tegenstrijdige berichten.
Het gastenboek zeker niet gezien?quote:Op maandag 10 juli 2006 09:11 schreef kinky_queen het volgende:
Zou kunnen maar z'n fanpage meld er niets over
http://www.rudicarrell.com/
Dan is het zojuist verander, bij een refresh staat het er idd bij.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:18 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Jawel hoor: Rudi Carrell (Alkmaar, 19 december 1934 - 7 juli 2006),
Wat een onzin. Dergelijke zaken worden meestal met een paar dagen vertraging gemeld.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:27 schreef Hapertje het volgende:
Slim, anders zou het nieuws naar de achtergrond zijn verdwenen.
Laat mij verdomme eens hoop hebben trut!quote:Op maandag 10 juli 2006 09:24 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik las in maart al dat der Rudi nog maar een paar weken te leven zou hebben. Hij was zich al volop aan het voorbereiden op de dood. Ik denk dat het bericht wel klopt.
Omdat het net pas bekend is geworden?quote:Op maandag 10 juli 2006 09:30 schreef eNaSnI het volgende:
Waarom staat dit niet op de frontpage, eigenlijk?
Komt nog, denk ik. Anders gooi je het in de submitquote:Op maandag 10 juli 2006 09:30 schreef eNaSnI het volgende:
Waarom staat dit niet op de frontpage, eigenlijk?
Als je daar over wilt zeiken moet je misschien maar een ander topic openen....quote:Op maandag 10 juli 2006 09:31 schreef Hapertje het volgende:
Die man wilde alle aandacht...
Willem Oltmans liet voordat ie doodging een persebricht rondsturen dat ie was overleden, dat keek ie nog op het 8 uur journaal, waarna hij echt stierf.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:31 schreef Hapertje het volgende:
Die man wilde alle aandacht... er is heus over nagedacht wanneer het buiten moest worden gebracht. Bij deze man zou het in Duitsland echt wel zaterdag of zondag bekend gemaakt zijn... die man is een god daar!
Tsjjaaaquote:Op maandag 10 juli 2006 09:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Willem Oltmans liet voordat ie doodging een persebricht rondsturen dat ie was overleden, dat keek ie nog op het 8 uur journaal, waarna hij echt stierf.
Nee dat moet niet, van mij mag je roepen dat het je geen zak scheelt. Maar gaan beweren dat die man zo op aandacht geilde dat zijn dood express later bekend is gemaakt, slaat nergens op.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:33 schreef Hapertje het volgende:
Nou nou Calvobbes... er zijn meerdere meningen. Laat mij denken wat ik ervan vind! Moet ik altijd denken als jullie.
Willem Oltmans is een legende...quote:Op maandag 10 juli 2006 09:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Willem Oltmans liet voordat ie doodging een persebricht rondsturen dat ie was overleden, dat keek ie nog op het 8 uur journaal, waarna hij echt stierf.
quote:Op maandag 10 juli 2006 09:29 schreef SunChaser het volgende:
Ik had nog een LP van m
Ik zie zag een muis
Waar?
Daar op de trap
Waar op de trap?
Nou daar!
Een kleine muis met pootjes op klompjes,
nee tis geen grap
't ging Van triptripiditrap op de trap
Maar gelukkig hadden ze jou nog... jij begreep ze wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Willem Oltmans is een legende...
Heb hem in Brussel wel eens ontmoet, geweldige vent.
Maar net als Carrell niet geliefd in NL, daar waren ze te groot voor, te eigenzinnig.
Whehehehquote:Op maandag 10 juli 2006 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar gelukkig hadden ze jou nog... jij begreep ze wel.
Ik hoor via bronnen dat hij ook met de Duitse vlag in den handen gevonden is.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:41 schreef SunChaser het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat Carell het zo heeft gewild, dat ie pas NA het WK de aandacht wilde, de volle aandacht dus.
Dan hadden ze beter nog een dagje kunnen wachten. Nu staan alle kranten nog vol met het verslag van de finale en alle feesten daarom heen.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:41 schreef SunChaser het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat Carell het zo heeft gewild, dat ie pas NA het WK de aandacht wilde, de volle aandacht dus.
Erger. Ik ken m uit mijn hoofdquote:
Waar maak je je druk om? Als mensen dit willen denken, laat ze dan. Alsof jij weer hoe t precies is gegaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter nog een dagje kunnen wachten. Nu staan alle kranten nog vol met het verslag van de finale en alle feesten daarom heen.
Wat een gedoe zeg. Net alsof het de eerste keer is dat het overlijden van iemand pas een paar dagen later bekend wordt gemaakt.
Goeiemorgen.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:45 schreef aloa het volgende:
Hij was bekender in Duitsland, dan in Nederland.
Neehoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:45 schreef aloa het volgende:
Hij was bekender in Duitsland, dan in Nederland.
Ik kan van jou precies hetzelfde zeggen. Wat maakt het uit dat zijn dood niet binnen 5 minuten na zijn overlijden bekend is geworden?quote:Op maandag 10 juli 2006 09:44 schreef SunChaser het volgende:
Waar maak je je druk om?
Dat Carell op aandacht geilde was geen geheim anders.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:57 schreef calvobbes het volgende:
. Vind het een beetje misplaatst om hier te gaan doen alsof Carell zo op aandacht geilde dat zijn dood bewust na de WK finale bekend is gemaakt.
Hij geilde niet op aandacht het was zijn lot.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat Carell op aandacht geilde was geen geheim anders.
De mensen die jij noemt zijn enkel succesvol presentatoren, Der Rudi was ook succesvol producent, zijn programma 7 Tage 7 Köpfe was een van de meest succesvolle in Europa. En vergis je niet, hij was al succesvol toen de mensen die jij noemt nog in hun broek poepten, en veel, heel veel bekende comedie sterren in D zijn bij hem begonnen of bekend geworden in door hem geproduceerde programma´s.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:51 schreef CANARIS het volgende:
Carrell was daar echt een god . Zelfs iconen uit de Duitse Show Business (Gotschalk , Harald Schmidt , Günther Jauch ) stonden als kleine Jongens te trillen wanneer der Rudi bei hun voorbij kwam.
Hoe dat ik gebeurd , begrijp ik eigenlijk ook niet , want persoonlijk vond ik alles wat hij deed niet om te pruimen . Iemand als Harald Schmidt is lichtjaren beter als Carrell in zijn beste tijd was. Waarom dan toch deze idolatie , weet ik niet.,
Piet ... weet jij er meer van?
rightquote:Op maandag 10 juli 2006 09:59 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Hij geilde niet op aandacht het was zijn lot.
Ja, haal je account maar door de shredderquote:
Ik dacht dat John d eMol die eretitel al hadquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:
Hij bracht de Duitsers humor.
, dief van alle leuke TV-concepten ter wereld.
Die Rudi en zijn rel met die knakker uit Iran toen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik dacht dat John d eMol die eretitel al had
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |