CD schijfje => CD branderquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ff misschien een domme vraag...
Kan je met een CD-brander lege DVD-cd's branden van 4,7 gig? Of heb je daar speciaal een DVD brander voor nodig?
Er zijn geen domme vragen alleen domme antwoordenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:11 schreef UnleashMitch het volgende:
Ja
dat is een domme vraag
Serieus, met een CD-brander kan je idd alleen <suprise>CD's branden</surprise>.
Meestal moet je er 1 of 2 platte pennetjes (maar soms ook ronde) een flink stuk insteken om de vergrendeling los te krijgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:09 schreef Morpheus2002 het volgende:ja hallo ik wil geen risico nemen
Gewoon inpluggen!? Dat gaat niet als de oude autoradio er niet uit wil
En met een dvd-brander wel CD's. Dan mochten ze die CD-branders wel achterwege latenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:11 schreef UnleashMitch het volgende:
Ja
dat is een domme vraag
Serieus, met een CD-brander kan je idd alleen <suprise>CD's branden</surprise>.
Maarrrrrr dit kan ook CD schijfje=> DVD branderquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
CD schijfje => CD brander
DVD schijfje => DVD brander
Aha er zitten wel 2 gaten aan beide kanten, ik heb alleen niet zo'n ding, heb wel schroevendraaiers!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:14 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Meestal moet je er 1 of 2 platte pennetjes (maar soms ook ronde) een flink stuk insteken om de vergrendeling los te krijgen.
Hier 1 met ronde pennen!
[afbeelding]
Doen ze ook tegenwoordigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
En met een dvd-brander wel CD's. Dan mochten ze die CD-branders wel achterwege laten
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Thanks to diamond val ik nu gelukkig niet meer zo op met m'n domme vragen![]()
Pennetjes zijn 3 mm, pak 4 boortjes, splitpennetjes of tandenstokers, kruiskopschroefedraaiers voldoen ook in geval van nood.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Aha er zitten wel 2 gaten aan beide kanten, ik heb alleen niet zo'n ding, heb wel schroevendraaiers!
gaat niet..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Aha er zitten wel 2 gaten aan beide kanten, ik heb alleen niet zo'n ding, heb wel schroevendraaiers!
Tenzij je hecht aan mobiliteit zou ik het niet doen. Ding wordt van buiten niet warm, USB zal langzamer zijn dan IDE, extern kost veel meer dan intern.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
Is het aan te raden een externe dvd brander te kopen via de usb kabel? Wat is het verschil eigenlijk met eentje die aan een IDE kabel hangt? Langzamer net als bij de harde schijven?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ff misschien een domme vraag...
Kan je met een CD-brander lege DVD-cd's branden van 4,7 gig? Of heb je daar speciaal een DVD brander voor nodig?
Daar heb je zo'n platte voor nodig, probeer die van je nieuwe radio eens in de linker bovenhoek te steken en ik kan het zo niet zien maar als je nog zo'n gleufje heb steek je daar die andere in!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog paar foto's van de autoradio:
PFquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:41 schreef escape_nl het volgende:
Waar haal ik een foto van mezelf vandaan
als je een nieuwe radio hebt gekocht, zitten er meestal 2 metalen plaatjes bij de verpakking. daarmee kun je een radio uit de auto trekkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Moet je bij het installeren van een autoradio de stroom van je accu afhalen of is gewoon de sleutel uit het contact houden genoeg?
there are no stupid questions, only stupid peoplequote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Er zijn geen domme vragen alleen domme antwoorden![]()
Zitten idd aan beide kanten maar zie / voel niks om em los te krijgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:05 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Daar heb je zo'n platte voor nodig, probeer die van je nieuwe radio eens in de linker bovenhoek te steken en ik kan het zo niet zien maar als je nog zo'n gleufje heb steek je daar die andere in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |