quote:
Je hebt net voldaan aan de eis voor een foto!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:41 schreef escape_nl het volgende:
Waar haal ik een foto van mezelf vandaan
Dat heb ik dus ook!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:41 schreef escape_nl het volgende:
Elke bof member moet zijn foto mailen naar het eerder genoemde emailadres. Ook de mensen die niet gaan airsoften ... we kunnen het niet vaak genoeg herhalen zie ik alweer!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb een hoop gemis zie ik... Beetje chatten met shantha terwijl ik onder de douche sta he!!![]()
En vanwaar die foto's.. Moet iedereen sturen.... ??
je hebt inmiddels al een foto van me, succes ermeequote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:45 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je hebt net voldaan aan de eis voor een foto!
Mensen; als jullie op een foto staan met andere mensen is het ook niet erg .. als je hoofd er maar DUIDELIJK op staat dan knip ik je er wel uit!
ik hoef alleen maar in je fotoboek te kijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:41 schreef escape_nl het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Of ben jij een andere soort eikel?
Done..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:48 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Elke bof member moet zijn foto mailen naar het eerder genoemde emailadres. Ook de mensen die niet gaan airsoften ... we kunnen het niet vaak genoeg herhalen zie ik alweer!
Kom op jongens .. tis voor een mooi resultaat dus! STUREN!!
maak je niet druk, je voelt het vanzelf welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Moet je bij het installeren van een autoradio de stroom van je accu afhalen of is gewoon de sleutel uit het contact houden genoeg?
Volgens mij gewoon laatste. Tenzij je een versterker met externe spanning (welke dus direct van je accu komt) in je wagen hebt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Moet je bij het installeren van een autoradio de stroom van je accu afhalen of is gewoon de sleutel uit het contact houden genoeg?
Gewoon inpluggen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:07 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Gewoon inpluggen!
Haal je thuis de zekering uit de meterkast voordat je je schemerlamp in het stopcontact steekt?
En hou nou op met elektrisch gerelateerde vragen te stellen want zo vraag je weer om wat flauwe grappen hoor!![]()
Daar heb je een DVD Brander voor nodigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ff misschien een domme vraag...
Kan je met een CD-brander lege DVD-cd's branden van 4,7 gig? Of heb je daar speciaal een DVD brander voor nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |