ok maar hoe heb je het nu met je pc gedaan danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb er alles opzitten maar geen WifiBT installen was ook een hell
Speedtouch drivers installeren, netwerken zoeken, connect to unsecured network, internetquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:11 schreef staticdata het volgende:
ok maar hoe heb je het nu met je pc gedaan dan
Ik zal het woensdag even aan een vriend van me vragen. Die heeft zo'n MDA en die heeft wel wifi.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:24 schreef staticdata het volgende:
dan gaat het via je pda/smartphone toch anders
voor zover ik weet is het met een MDA gewoon connecten op een unsecured netwerk en je hebt internet, alleen effe kijken ofdat je internet verdinding staat ingesteld op wifi als primair.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zal het woensdag even aan een vriend van me vragen. Die heeft zo'n MDA en die heeft wel wifi.
misschien was het handig als diegene verbonden zat met het internetquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zal het woensdag even aan een vriend van me vragen. Die heeft zo'n MDA en die heeft wel wifi.
Is een prima foto Rudy. Heb je die op een groter formaat?? Zo ja: stuur die dan maar naar Yoshka!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:58 schreef RudyCarell het volgende:
over pasfoto gesproken... die heb ik niet... enkel een van me oude fotoboek
Echte mannen hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Thx Veermans! Aan mannen zoals jou hebben we wat!![]()
dat bedoel ik... ik heb het moederbeeld niet meer... en ik heb nu lang haar maar goed... enne hoe zit het met copyright? dat het niet zomaar voor doeleinde gebruikt gaat worden waar ik het niet mee eens ben (weet niet wat maar toch..)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:59 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Is een prima foto Rudy. Heb je die op een groter formaat?? Zo ja: stuur die dan maar naar Yoshka!!
Foto gewoon in het grootste formaat sturen die je hebt. Kleine foto's verliezen kwaliteit voor het doel waarvoor ze gebruikt worden. Dus hoe kleiner de foto qua kb's hoe groter de kans dat je er niet scherp op staat straks.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:18 schreef staticdata het volgende:
wat voor formaat moet die foto dan worden?
LoL! Geloof me .. je foto wordt maar voor 1 doel gebruikt. Het wordt een mooi resultaat dat kan ik je alvast verzekeren. Wat het wordt blijft een verrassing! Maar een t-shirt wordt het iig niet! Wat moet je met een t-shirt met je eigen hoofd erop??quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dat bedoel ik... ik heb het moederbeeld niet meer... en ik heb nu lang haar maar goed... enne hoe zit het met copyright? dat het niet zomaar voor doeleinde gebruikt gaat worden waar ik het niet mee eens ben (weet niet wat maar toch..)
Wil iedereen er wel scherp op??quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:52 schreef BattleLies het volgende:
Dus hoe kleiner de foto qua kb's hoe groter de kans dat je er niet scherp op staat straks.
Can't say. Merk je welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb een hoop gemis zie ik... Beetje chatten met shantha terwijl ik onder de douche sta he!!![]()
En vanwaar die foto's.. Moet iedereen sturen.... ??
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:00 schreef staticdata het volgende:
nee jij hoef niet, want je gaat niet mee airsoften
Dat is dan een voordeelquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:00 schreef staticdata het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:00 schreef staticdata het volgende:
Eeehhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:51 schreef jpjedi het volgende:
Kom op jongens.. stuur julie fotootjes nu eens op..
Ze kunnen pas wat doen als de foto`s van ALLE boffers binnen zijn dus ook de foto`s van degenen die niet mee gaan de 23e september.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |