quote:Op maandag 10 juli 2006 23:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Jaaaa unprotected WIFI ruledMoest nog helemaal een game-cafe opzoeken om eindelijk de drivers te achterhalen maar nu kan ik vrolijk op een onbeveiligd netwerk internetten. Ik zal maar niet teveel downloaden, dat is ook weer zo lullig
Maar goed, ik kan jullie weer vervelen dusNu een biertje om het te vieren, drukke dag geweest vandaag. Woonkamer is zo goed als klaar nu
-edit-
Ken je het gevoel...Continu zeggen dat je geen Ferry heet? of continu moeten zeggen dat je naam niet met een y op het eind is!? Laten we ons verenigen in een Ferdi Hyve!! :-D :-D Jullie zijn allemaal welkom!
Zat in mn mail box![]()
![]()
Kan m'n foto's niet op m'n PC zettenquote:
kerel!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:01 schreef Frenkyboy het volgende:
Dudes, gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan! Ik had nooit gedacht dat het gehaald zou worden, de meeste mensen overleven een jaar lang EA patches niet. Ik ben nog wel eens op de serv maar door het tijdsverschil is het vaak een beetje (lees: helemaal) leeg. Ik speel meestal 's avonds, als mijn BF2 niet crashed tenminste...![]()
Oud-gedienden? Deserteurs zijn het...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:26 schreef Gunner het volgende:
Als ik de namen Sickmyduck zie en andere oud gedienden begint het toch wel weer een beetje te kriebelen. Gelukkig speel ik toch niet meer voor de stats
Afmaken die hap...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Oud-gedienden? Deserteurs zijn het...![]()
Dinsdag is algemene rommeldag bij EA en dan heb je altijd problemen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:28 schreef Skull-splitter het volgende:
servers liggen eruit?
Waar moeten de foto's eigenlijk naartoe?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wel grappig om ineens allemaal "spelers" van het uur 0 te zien.
Ik zet 50 euro op het feit dat we nooit van alle leden foto's krijgen! (zelf heb ik al wel aangeleverd)
yvandevaart@gmail.com ofzo, maar hopelijk is het fout zodat je alsnog moet zoekenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:30 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Waar moeten de foto's eigenlijk naartoe?
Ik weet dat het ergens stond, maar geen zin om te zoeken
dinsdag is onderhoudsdag. nou valt er bij bf2 veel te onderhouden dus kunnen de servers wel eens platliggen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:28 schreef Skull-splitter het volgende:
servers liggen eruit?
job's donequote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:57 schreef BattleLies het volgende:
Foto's van jullie moeten gestuurd worden aan yvdvaart@gmail.com !!!!!!
Please! As soon as possible!!!
dhcp instellen oid?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:00 schreef staticdata het volgende:
FJD weet jij hoe je met een pda/phone op een wifi netwerk kom? ik kan wel verbinding maken met wifi netwerken maar er via internetten lukt niet. zijn er poorten die je moet instellen?
echt van iedereen of alleen de gene die mee gaan met jubileum?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:57 schreef BattleLies het volgende:
Foto's van jullie moeten gestuurd worden aan yvdvaart@gmail.com !!!!!!
Please! As soon as possible!!!
Ik heb er alles opzitten maar geen Wifiquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:00 schreef staticdata het volgende:
FJD weet jij hoe je met een pda/phone op een wifi netwerk kom? ik kan wel verbinding maken met wifi netwerken maar er via internetten lukt niet. zijn er poorten die je moet instellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |