Jij die-hard gamerquote:Op maandag 10 juli 2006 08:07 schreef ursel het volgende:
Woohoo...Ik heb weer een vlaggetje ipv een doodshooffie..
![]()
denk wel dat dit het beste is voor die man. om nog door te blijven lopen met kanker is ook niets.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:14 schreef VeerMans het volgende:
Rudi Carrell overleden. 7 juli 2006 is dat zo rudy?
Met vanavond de [RIP] tag als ik ga gamen...quote:Op maandag 10 juli 2006 09:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
denk wel dat dit het beste is voor die man. om nog door te blijven lopen met kanker is ook niets.
In BF2 zal hij gewoon blijven voortbestaan!
Dat meen je niet serieus he?quote:Op maandag 10 juli 2006 10:32 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Met vanavond de [RIP] tag als ik ga gamen...
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:19 schreef escape_nl het volgende:
Zaterdag 15 Juli is het Special Forces Day.
Omdat de vorige editie van de Special Forces Day een groot succes was, server vol van 11.30 tot 01.00 uur, organiseert Band of Fok!kers een tweede editie van zo'n dag.
er is geen regeltje over, dat lijkt zoquote:Op maandag 10 juli 2006 12:15 schreef staticdata het volgende:
Escape volgens mij in de servermessage is nog een regeltje over. zet daar ff neer dat 15 juli SF dag is.
ik weet dat het via die groene regels naar voren komt. maar op deze manier is het zichtbaarder. ook al leest de helft van onze gasten de regels niet
je ging toch verstopt in een zeecontainer op een vrachtschip mee? dan heb je geen paspoort nodig hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu eerst even een paspoort regelen, het schijnt dat je die nodig hebt om naar Canada te gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je nog wel even aan je chinees werken Joirrit..quote:Op maandag 10 juli 2006 14:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
je ging toch verstopt in een zeecontainer op een vrachtschip mee? dan heb je geen paspoort nodig hoor.
en laat ze een fikse rente betalen zodat we ook al een beetje geld hebben voor de volgende 3 maanden van de serverquote:Op maandag 10 juli 2006 15:48 schreef jpjedi het volgende:
het betreft dus Viper, whiteops en Stefan welke al 2 weken niet reageren op mail of oproep. Viper en whiteops zouden de vorige keer samen betalen en dat is ook gebeurd maar wel op het laatste nippertje naar veel heen en weer mailen zonder reactie in eerste instantie.
Stefan heb ik een tijdje geleden nog wel op TS gesproken maar toen was er nog geen sprake van de bof battle.
Zeker whiteops en viper treden in herhaling en ik begin mijn geduld te verliezen.Het is niet mijn stijl maar ik moet nu toch wel maatregelen gaan nemen. Dat bannen van personen is ooit zeer nuttig gebleken om in contact te komen met mensen die zomaar de boftag gingen voeren. Op het moment dat men niet meer op de server kon werd er gezocht naar ons topic en gepost.
![]()
Ik stel voor dat de dienstdoende admin probeert een der drie personen te bannen tot we contact hebben gemaakt via dit topic of het forum. Iedereen eens?
Je meent toch niet serieus dat je mensen bant omdat ze de BoF tag gebruiken?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:48 schreef jpjedi het volgende:
Dat bannen van personen is ooit zeer nuttig gebleken om in contact te komen met mensen die zomaar de boftag gingen voeren.
Gunner...Dat is een stoffig oud geschiedenis verhaal waar ik naar verwijs. We hebben in de begintijd mensen gebanned omdat ze zomaar met een tag rondliepen zonder dat we er ooit iets van hoorden op het forum. Bof tag is niet alleen iets om voor je naam te zetten maar houd in ook een beetje actieve bijdrage aan de clanspirit in meer of meerdere mate. Het heeft toen goed geholpen want mensen werden of aktief of haalden de bof tag weg in goed overleg. Bannen was uiteraard tijdelijk en werkte goed om aandacht te trekken.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je meent toch niet serieus dat je mensen bant omdat ze de BoF tag gebruiken?
Dat is een algemene misvatting. Dat kan alleen bij een automatische incassoquote:Aangezien je een betaling tot 2 weken erna ongedaan kan maken probeer ik hem met klem te bereiken.
Ik was erbij in de begin tijdquote:We hebben in de begintijd mensen gebanned omdat ze zomaar met een tag rondliepen zonder dat we er ooit iets van hoorden op het forum.
Nee hoor.. pas nog gedaan bij verkeerd overschrijvingsnummer.. aan de balie is het teruggehaald.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is een algemene misvatting. Dat kan alleen bij een automatische incasso
[..]
Dacht je dat ik je vergeten was?quote:Ik was erbij in de begin tijd
Misschien dat het idd wel kan als er iets niet klopt.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:58 schreef jpjedi het volgende:
Nee hoor.. pas nog gedaan bij verkeerd overschrijvingsnummer.. aan de balie is het teruggehaald.
Misschien zie je me nog eens, zonder tagjequote:Dacht je dat ik je vergeten was?![]()
Toppie...zou leuk zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:00 schreef Gunner het volgende:
Misschien zie je me nog eens, zonder tagje
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:03 schreef jpjedi het volgende:
Toppie...zou leuk zijn.Al is de kans klein dat je mij treft met mijn huidige speel frequentie.
![]()
Ben door diverse redenen m'n interesse in het spel verloren, sommigen zijn BoF related.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:02 schreef -chiel- het volgende:
Waarom nu niet meer?
We want the juicy detailsquote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Gunner het volgende:
[..]
[..]
Ben door diverse redenen m'n interesse in het spel verloren, sommigen zijn BoF related.
Overal waar je die jongen probeert te bereiken krijg je zijn mokkel..quote:[admin BoF]JEDI: ga je echt niet mee de 23e?
[admin BoF]JEDI:![]()
[BoF]Diamond3d: hoi
[BoF]Diamond3d: ik ben shantha
[admin BoF]JEDI: ja gloeiende
o... ik weet het denk alweer...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
lees bof forum maar door... oude koeien enzo.
![]()
misschien als zij ja zegt, dat hij ook eindelijk komtquote:Op maandag 10 juli 2006 16:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Overal waar je die jongen probeert te bereiken krijg je zijn mokkel..![]()
Hoe zou ze reageren als ik zeg: "Zo, jij bent dus die meid waar Diamond een hele naaktfoto sessie op het internet heeft gezet?"quote:Op maandag 10 juli 2006 16:36 schreef escape_nl het volgende:
16:33] [Admin BoF]escape_nl: diamond ben je er>
[16:33] [BoF]Diamond3d: nee
[16:33] [BoF]Diamond3d: ikben shantha
[16:34] [Admin BoF]escape_nl: ok en jij bent zijn vriendin uit friesland waar hij het steeds overheeft?
geen antwoord meer, diamond moet maar Apeldoorn bellen
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:36 schreef escape_nl het volgende:
16:33] [Admin BoF]escape_nl: diamond ben je er>
[16:33] [BoF]Diamond3d: nee
[16:33] [BoF]Diamond3d: ikben shantha
[16:34] [Admin BoF]escape_nl: ok en jij bent zijn vriendin uit friesland waar hij het steeds overheeft?
geen antwoord meer, diamond moet maar Apeldoorn bellen
Probeer het op te zoeken maar het nieuwe forum loopt nog niet zo soepel.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:14 schreef jpjedi het volgende:
lees bof forum maar door... oude koeien enzo.
![]()
Als ze het niks vinden kunnen ze opbokken toch? Niemand verplicht ze op onze server te spelen. Ik lees tegenwoordig gewoon over dat gezeik heen.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:56 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Probeer het op te zoeken maar het nieuwe forum loopt nog niet zo soepel.
Ik krijg steeds een leeg topic te zien![]()
Ik vind wel dat er een hoop mensen klagen over BoF of de server, maar als ik ergens anders speel kom ik ook overal spawnkillers/rapers en andere irritantjes tegen dus dat heb je volgens mij overal, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |