Kan ik mezelf zo niet herinneren. Ik heb nooit écht naar de bus gekeken...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
Was er niet ooit een keer een BB serie (gedeeltelijk) tegelijk met De Bus
Viel een klein beetje tegenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:25 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige Nederlander die zelfs van Hotel BB heeft genoten.
BB3 en 4 waren ook met betaalde streams, toch was het subforum succesvol...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:26 schreef flugeltje het volgende:
Niet als het me een hoop geld gaat kosten. Aangezien erg veel mensen er zo over denken zal zélfs het BB forum gaan floppen. Er is immers amper iets om over te lullen in dat geval. En zonder het forum is BB ook niets... Dus als het geld gaat kosten mogen ze die streams wat mij betreft in hun sterretje steken
Sowieso was vorig jaar de animo eigenlijk al stukken minder. Waar het eerder nog een hype was is het nu eigenlijk meer cult geworden. Slechts weggelegd voor een enkele intellectueel en een hoop kroelewoelersquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:31 schreef APK het volgende:
[..]
BB3 en 4 waren ook met betaalde streams, toch was het subforum succesvol...
Maar ik ben het met je eens dat dat nu waarschijnlijk niet meer gaat lukken.
Onzin, de forums zijn altijd succesvol geweest. In 1999/2000 probéérde je niet eens te streamen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:26 schreef flugeltje het volgende:
Niet als het me een hoop geld gaat kosten. Aangezien erg veel mensen er zo over denken zal zélfs het BB forum gaan floppen. Er is immers amper iets om over te lullen in dat geval. En zonder het forum is BB ook niets...
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
Maar toch: stel dat de enige manier om streams te kunnen kijken is ervoor te moeten betalen (is theoretisch, want er komen natuurlijk binnen een paar dagen allerlei illegale mogelijkheden), denk ik dat heel veel forummensjes dat zullen doen.
Het is voor jouw tijd al weleens betaald geweest, een seizoen lang. Namelijk tijdens BB3.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet als het me een hoop geld gaat kosten. Aangezien erg veel mensen er zo over denken zal zélfs het BB forum gaan floppen.
Jij keek toch ook gewoon mee toe Bart en Sabine aan de gang gingenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:34 schreef Arcee het volgende:
Onzin, de forums zijn altijd succesvol geweest. In 1999/2000 probéérde je niet eens te streamen.
4 ook?quote:
Precies wat ik bedoel. De tijd is anders... Men wil snel kunnen reageren én de streams volgen. Een hele dag babbelen over iets waar je alleen 's avonds 20 minuten naar kunt kijken zie ik gewoon niet meer zo snel gebeuren. De aandacht verslapt dan ook veel sneller. Bovendien is het type user ook veranderd. Precies zoals je zelf al aangeeft. De behoeften liggen anders.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is voor jouw tijd al weleens betaald geweest, een seizoen lang. Namelijk tijdens BB3.
Het was een gezellige boel op het forum, compleet met een streamcode-handeltje.![]()
Maar: toen zag het forum er nog anders uit. In de tegenwoordige "opzet", met de 'commentaren op de streams'-topic als waterhoofd die verantwoordelijk zijn voor 95% van alle posts, zal het forum waarschijnlijk floppen inderdaad.
Zelden op de streams.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:36 schreef APK het volgende:
Jij keek toch ook gewoon mee toe Bart en Sabine aan de gang gingen
Toch denk ik dat het zónder streams niet meer zou lukken. In 1999 was het allemaal nog nieuw en spannend, nu niet meer. Mensen die ik ken en in 99 geen dag zonder BB konden hebben afgelopen jaar al niet eens meer gekeken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Onzin, de forums zijn altijd succesvol geweest. In 1999/2000 probéérde je niet eens te streamen.
Wat is floppen? 't BB5-forum had meer posts dan de 4 vorige BB-forums bij elkaar. Zelfs met 10 maal zo weinig posts kan 't nog steeds succesvol zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:35 schreef Gert het volgende:
Het is voor jouw tijd al weleens betaald geweest, een seizoen lang. Namelijk tijdens BB3.
Het was een gezellige boel op het forum, compleet met een streamcode-handeltje.![]()
Maar: toen zag het forum er nog anders uit. In de tegenwoordige "opzet", met de 'commentaren op de streams'-topic als waterhoofd die verantwoordelijk zijn voor 95% van alle posts, zal het forum waarschijnlijk floppen inderdaad.
Het streamen was bij BB5 idd leuk. Vooral omdat 't technisch echt goed werkte.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:41 schreef flugeltje het volgende:
Toch denk ik dat het zónder streams niet meer zou lukken. In 1999 was het allemaal nog nieuw en spannend, nu niet meer. Mensen die ik ken en in 99 geen dag zonder BB konden hebben afgelopen jaar al niet eens meer gekeken.
Punt is alleen dat zónder streams minder mensen BB volgenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat is floppen? 't BB5-forum had meer posts dan de 4 vorige BB-forums bij elkaar. Zelfs met 10 maal zo weinig posts kan 't nog steeds succesvol zijn.
Tijden zijn veranderd, zie ook het voetbal bij Talpa.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:42 schreef Arcee het volgende:
Wat is floppen? 't BB5-forum had meer posts dan de 4 vorige BB-forums bij elkaar. Zelfs met 10 maal zo weinig posts kan 't nog steeds succesvol zijn.
Helaas stelden die posts inhoudelijk minder voor dan ooit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
En de verwachtingen zijn ook helemaal veranderd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Tijden zijn veranderd, zie ook het voetbal bij Talpa.
Ik zou dat nou niet echt succesvol willen noemen.
ook niet helemaal waar. Hetquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Helaas stelden die posts inhoudelijk minder voor dan ooit.![]()
Nou ja op zich ging het wel lekker vond ik. Omdat iedereen tegenwoordig snel internet heeft post men ook wat sneller en vaker, daardoor worden de posts korter en ook wat minder doordacht. Heb ik niet zo'n problemen mee. Wat ik dan erger vind is het vele SCquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Sanne!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
En dat zwakzinnige gezwaai waar het mee eindigde is dus nu de nieuwe standaard voor de volgende BB.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:50 schreef teamlead het volgende:
ook niet helemaal waar. Hetgebeuren kwam pas goed op gang toen het programma definitief inkakte.. en toen was er ook idd geen houden meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |