Was niet vaakquote:Op maandag 10 juli 2006 01:03 schreef jimjim1983 het volgende:
alle keren dat we Cristiano Ronaldo hebben zien huilen
seconded...quote:Op maandag 10 juli 2006 01:03 schreef jimjim1983 het volgende:
alle keren dat we Cristiano Ronaldo hebben zien huilen
Ja, dat is ook mijn moment, prachtige speler die Gattuso!!quote:Op maandag 10 juli 2006 01:12 schreef BobbyHill het volgende:
Gatusso die aan Ballack z'n oor trekt.
Hmmm...dat heb ik niet gezien eigenlijkquote:Op maandag 10 juli 2006 02:01 schreef tong80 het volgende:
Maxima die Willem Alexander een tongzoen gaf na de 0-0 bij Arg-Ned.
Toen Figo Khalid uit het veld werkte door theatherquote:Op maandag 10 juli 2006 01:38 schreef Trancelocator het volgende:
Cristiano Ronaldo en de nop van Khalid.
Prachtig idd!quote:Op maandag 10 juli 2006 12:12 schreef abcoude het volgende:
2. Boulahrouzzijn schop tegen C. Ronaldo
![]()
Van Bommelquote:Op maandag 10 juli 2006 12:16 schreef ondeugend het volgende:
De scheids die in de eerste wedstrijd van Nederland een duikeling maakte doordat onze Boulahrouz ? hem omver liep.
Oh ja, dat was idd erg mooi, eerst opstaan alsof er niets aan de hand is en dan nog ff zijn oor vastpakken!quote:Op maandag 10 juli 2006 12:25 schreef Ambrosius het volgende:
Gattuso die Ballack bij z'n oor pakte en dan vooral de reacties van Ballack en Gattuso vond ik ook leuk.
Nou, prachtig..quote:Op maandag 10 juli 2006 12:12 schreef abcoude het volgende:
![]()
ALS JE DAT LEUK VOND, BEN JE ZO GESTOORD ALS DE NETEN.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:12 schreef abcoude het volgende:
Leukste momenten van dit WK:
![]()
Gister ging de scheids ook een keer mooi op z'n muilquote:Op maandag 10 juli 2006 12:16 schreef ondeugend het volgende:
De scheids die in de eerste wedstrijd van Nederland een duikeling maakte doordat onze Boulahrouz ? hem omver liep.
neten zijn hele intelligente en sociale wezens.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:39 schreef CANARIS het volgende:
[..]
ALS JE DAT LEUK VOND, BEN JE ZO GESTOORD ALS DE NETEN.
http://www.youtube.com/results?search=Scott+Chipperfield++Roberto+Carlos&search_type=search_videos&search=Searchquote:Op maandag 10 juli 2006 14:05 schreef Everett het volgende:
Het leukste vond ik zonder enige twijfel Scott Chipperfield die het shirt van Roberto Carlos niet aan wilde nemen. Ik heb me echt bescheurd. Zou ik nog wel een keer terug willen zien.
Inderdaad, ik had eindelijk dit WK het gevoel van 'ha, een góede scheids'quote:Op maandag 10 juli 2006 14:58 schreef OFfSprngr het volgende:
Finale scheidsrechter die richting zn 4de man rent om een rode kaart te trekken voor Zidane, eindelijk eens een goed arbitrair moment zeg, jezus wat is dit WK een blunder geweest zeg.
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
neten zijn hele intelligente en sociale wezens.
Bovenstaande zin klopt uiteraard niet met de werkelijkheidquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:11 schreef Juweel het volgende:
En er schiet er weer een te binnen; de strafschoppen van de Zwitsers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |