Videoquote:Op maandag 10 juli 2006 00:23 schreef Pek het volgende:
Nog een uur?!?![]()
Dat ga ik niet redden. Jammer dan, life goes on![]()
Die geeft alleen maar sneeuw hierquote:
JA IK HOOR HET FLUITEN ALquote:Op maandag 10 juli 2006 01:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
nu de hh
Hoe voelt dat nou , nu kan je geen topics meer openen in de wedstrijdenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:36 schreef dvdfreak het volgende:
Frits:het beeld van Zindane komt er waarschijnlijk niet
Jan:Het was wel een mooie houding![]()
Zal het missen tot over 2 en 4 jaarquote:Op maandag 10 juli 2006 01:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou , nu kan je geen topics meer openen in de wedstrijden![]()
Verschrikkelijkquote:Op maandag 10 juli 2006 02:03 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu.Mijn god. Je zal maar een piraat met oranje kapje in je laatste uitzending hebben.
Hier in Amsterdam gewoon op de kabel hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:09 schreef Steve.Porter het volgende:
oke, ik heb nu al 30 keer gehoord, maar nu ga ik het dan toch afvragen;![]()
Henk: "kegelen met de sterren komt er morgen om 10 uur op talpa 2 weer op"
wtf, talpa 2?![]()
Ja Kim Holland enzoquote:Op maandag 10 juli 2006 02:12 schreef Hathor het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat ze opgetieft zijn. Tijd voor iets nieuws.
Nou, dat nou ook weer niet. maar ik begon die kop van Frits en dat gezever van Jan een beetje beu te worden.quote:
Ja, een belspelletje ofzo, dat lijkt mij wel vernieuwend.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:12 schreef Hathor het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat ze opgetieft zijn. Tijd voor iets nieuws.
Je kon ook gewoon naar iets anders kijken.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:15 schreef Hathor het volgende:
Nou, dat nou ook weer niet. maar ik begon die kop van Frits en dat gezever van Jan een beetje beu te worden.
Oh verrek ja, das waar ook.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon naar iets anders kijken.
Let op mijn woorden: tijdens het EK 2008 zijn ze (voor een week of 4) weer van de partij.quote:
"Commercieel"? Maar er kijkt geen hond?quote:Op maandag 10 juli 2006 08:49 schreef kasper het volgende:
[..]
Let op mijn woorden: tijdens het EK 2008 zijn ze (voor een week of 4) weer van de partij.![]()
Ze zullen bezwijken voor een goede aanbieding van 1 van de commerciële zenders.
Ja, leuk van Melvinquote:Op maandag 10 juli 2006 08:53 schreef Dementor het volgende:
Haha Melvin die blijft volhouden dat ze doorgaan.
Als een nachtkaars uit dus.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:20 schreef Urquhart het volgende:
De laatste kijkcijfers: 292.000
Je hebt het niet begrepen? De keeper meldde de actie van Zidane aan de grensrechter. Die had het zelf blijkbaar niet gezien en de scheidsrechter ook niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:26 schreef kodama het volgende:
OMG.... zo heerlijk objectief programma ook....
over de actie van zidane: "als die keeper van italie nou niets gezegd had, was er misschien helemaal niets gebeurd"
Houden zo!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Offtopic: ik heb geen kinderen, ik las net in het topic van BB6![]()
Blij dat jij destijds een ban kreegquote:
Zo'n ban kom je wel overheen, jouw probleem is helaas niet te verhelpen.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Blij dat je destijds een ban kreeg![]()
Nu ontopic.bye.
Ik hoop met je meequote:Op maandag 10 juli 2006 19:27 schreef H.Flick het volgende:
Dat was het dan.
Stiekem hoop ik eigenlijk dat ze over 2 jaar gewoon weer op RTL4 een programma over het EK maken. Dat ze niet meer dagelijks een show willen maken snap ik, maar een EK of WK is natuurlijk wel een geweldige schnabbel.
nee precies... en dat vonden de heren BVD maar matennaaierij!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt het niet begrepen? De keeper meldde de actie van Zidane aan de grensrechter. Die had het zelf blijkbaar niet gezien en de scheidsrechter ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |